ΦόρουμΚαζίνοBooi Casino - γενική συζήτηση

Booi Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 3 έτη από Booi
|
14535 προβολές 50 απαντήσεις |
|
12 3
Προσθήκη ανάρτησης
Anonymized282
πριν από 1 έτος

If only you stated all of this at the whole beginning, how else should I have known...

I would suggest the complaint to you - if the casino still questions the player's identity, we usually advise setting up a verification call, this is a very powerful tool, and I think it could solve the problem if the casino would willing to cooperate.

I believe that the casino should explain why the passport is so important and can't be replaced by some other documents, so you can consider whether it is worth making one.

That would be fair.

πριν από 1 έτος

Θα ήθελα να κάνω ένα παράπονο δημιούργησα έναν λογαριασμό στο booi casino για περισσότερες από 2 ημέρες προσπαθώντας να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου Έχω ήδη στείλει χιλιάδες φωτογραφίες του εγγράφου μου και πάντα την ίδια δικαιολογία χαμηλή ανάλυση κλπ. Προσπαθώ εδώ και δύο μέρες


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Θα ήθελα να το λύσω αυτό ήδη δοκιμάστηκε τα πάντα και η ΝΔ

Αυτόματη μετάφραση:
anaceliabltt10
πριν από 1 έτος

Hello,

I'm sorry to say that, but we allow casinos 14 full days to complete the account verification, till we step in.

I guess that you should focus on finding what seems to be wrong with your documents and then provide them all correctly.

Have you tried to contact support for a concrete answer? Try the terms and conditions as well. Maybe you'll find there a more detailed description about what type and format are allowed.

Let me know which documents in which formats you already tried and what was the reason for the rejection, please.


πριν από 1 έτος

Γειά σου. Έχει καταφέρει κανείς να αποσύρει τα κέρδη του από το καζίνο Booi και πώς; Δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω το Skrill, επειδή οι σερβικές τράπεζες δεν επιτρέπουν πληρωμές στη Skrill. Ο Booi ζητά μια κατάθεση για να πληρώσει τα κέρδη μου. Αν κάποιος από τη Σερβία είχε παρόμοια εμπειρία, παρακαλώ να βοηθήσει.

Αυτόματη μετάφραση:
miladinsalevic11
πριν από 1 έτος

Hello,

I'm sure many players have successfully withdrawn from this casino otherwise, the review would not be so good.

I checked the review this list shows supported payment options:

file

Have you considered using cryptocurrency? Should be the easiest one. Ask the casino to help you out, if you can't decide on your own.

I'll ask testers, but the response usually takes quite some time...



πριν από 1 έτος

Booi casino its a scamm!

If you want to lose your money completely, then use this casino!


It's simple, I registered at this casino, never played, made a deposit and bet on the withdrawal! Instead, my account was blocked and my money was stolen. The support service says that I have many accounts with the same information, but this is an outright lie - because I do not have and never had any other accounts!


I registered for the first time at this casino, made a deposit and immediately withdrew money - I did not play a single bet. They do not provide evidence! If you want to lose your money completely, then use this casino!

birkesp80
πριν από 1 έτος

I personally do not understand why would you deposit and submit a withdrawal request immediately without a single bet, but I'm probably missing something.

Anyway, I suggest you submit a complaint in case you agree with an investigation. Who knows, maybe it could help you.

This link allows you to submit one:

https://casino.guru/complaints

Do you like the idea?

πριν από 1 έτος

file

το εχει κανεις απο εσας αυτο?

μπόρεσε να επισκεφτεί τον ιστότοπο κανονικά χθες.


τι μπορώ να κάνω με το σφάλμα; 😅 ήθελε να παίξει εκεί

Αυτόματη μετάφραση:
Chasiti
πριν από 1 έτος

Η Αυστρία μάλλον είναι κλειστή τώρα. εξ ου και το λάθος 😅

Αυτόματη μετάφραση:
Chasiti
πριν από 1 έτος

According to the smilies, I would say no money is left trapped in your casino account, right? 🙂

Thank you for the update - I forwarded this error to the Data Team, just to check it out.

12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα