Αν τα έλεγες όλα αυτά στην αρχή, πώς αλλιώς να τα ήξερα...
Θα σας πρότεινα το παράπονο - εάν το καζίνο εξακολουθεί να αμφισβητεί την ταυτότητα του παίκτη, συνήθως συμβουλεύουμε να ρυθμίσετε μια κλήση επαλήθευσης, αυτό είναι ένα πολύ ισχυρό εργαλείο και νομίζω ότι θα μπορούσε να λύσει το πρόβλημα εάν το καζίνο είναι πρόθυμο να συνεργαστεί.
Πιστεύω ότι το καζίνο πρέπει να εξηγήσει γιατί το διαβατήριο είναι τόσο σημαντικό και δεν μπορεί να αντικατασταθεί από κάποια άλλα έγγραφα, ώστε να σκεφτείτε αν αξίζει να το φτιάξετε.
Αυτό θα ήταν δίκαιο.
If only you stated all of this at the whole beginning, how else should I have known...
I would suggest the complaint to you - if the casino still questions the player's identity, we usually advise setting up a verification call, this is a very powerful tool, and I think it could solve the problem if the casino would willing to cooperate.
I believe that the casino should explain why the passport is so important and can't be replaced by some other documents, so you can consider whether it is worth making one.
That would be fair.