ΦόρουμΚαζίνοβοήθεια σε δυσκολίες απόσυρσης

βοήθεια σε δυσκολίες απόσυρσης

πριν από 2 έτη από Tataneddu
|
2949 προβολές 7 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Γεια σας παιδιά, γράφω εδώ γιατί αντιμετώπισα πρόβλημα με ένα διαδικτυακό καζίνο που δεν ήταν aams και μου είπαν να επικοινωνήσω μαζί σας. Καλά. Αλλά δεν είχα διαβάσει τις κριτικές.

Μετά η πρώτη εμπειρία πήγε καλά, κέρδισα μια εγγεγραμμένη κατάθεση και έλαβα τα κέρδη. μετά από αυτό έχασα αρκετά χρήματα, μετά έπαιξα ξανά τις προάλλες, κέρδισα και δεν με κάνουν να βγάλω τα χρήματα, ζητώντας τη φωτογραφία της πιστωτικής κάρτας, η οποία είχε ήδη επαληθευτεί στο παρελθόν. Τώρα έχω στείλει ό,τι με ρώτησαν, αλλά δεν μου απάντησαν εδώ και δύο μέρες, δηλώνω ότι ήταν πάντα πολύ γρήγοροι και πολύ γρήγοροι στο παρελθόν για πολλές άλλες ερωτήσεις επίσης για να απαντήσουν σε email. Εν τω μεταξύ, που ίσως έπρεπε να το είχα κάνει πριν, διάβασα τις διάφορες κριτικές και βλέπω ότι πάρα πολλοί έχουν το ίδιο πρόβλημα ... βοήθεια ή ελπίζω να μην είναι απάτη ...

Αυτόματη μετάφραση:
Tataneddu
πριν από 2 έτη

Hello,

it's great that you find us. I think it's good to know the casino, so can you name it, please? I'd like to check its reputation and complaints to get some basic insight.

In general, I can say that account verification may occur more than once, it just depends on the casino's approach. Always try to cooperate and give the casino some time to process it. We, for instance, allow casinos 14 full days to check the account and send the winnings to the player.

This KYC can take even a week in necessary so I would not say that 2 days is a disaster at this point.

The employees just need some time to go through all documents and probably compare these with the ones from the previous verification, it takes time. Some casinos allow players to see which documents are already accepted and which are not, sadly, it's not a common standard, but you can try to ask the live chat about it.

Kindly let me know the name 🙂.

Radka
πριν από 2 έτη

Γεια σου αγάπη μου, το εν λόγω χάος είναι ο Mystake.

Αυτόματη μετάφραση:
Tataneddu
πριν από 2 έτη

Hello and thank you.

I'd say that according to our review, this casino is decent and when it comes to the "troubles with verification" or delayed payment, those are the most frequent issues according to the complaint database.

Two cases except for 2 were successfully resolved in the past and it makes me think that the casino is probably lacking better organization when staff is in hurry 🙂. It happens. Anyway, to make sure that everything will be in order, kindly update me frequently on how things go. If we get the feeling that something is wrong, there is always the complaint you can submit. 🤞

It's Friday, so I'll check on you on Monday, ok?

Radka
πριν από 2 έτη

Λοιπόν, θα ενημερώσω καθώς ρευστοποιήθηκα σήμερα. Χθες κατάφερα να λάβω το email ως απάντηση στην απελευθέρωση της τεκμηρίωσης, μου ζήτησαν περαιτέρω τεκμηρίωση, ευτυχώς όλα ήταν εντάξει, εξουσιοδοτήθηκαν το ίδιο βράδυ και επαλήθευσαν περαιτέρω την πιστωτική κάρτα... Μπορώ να νιώθω απόλυτα ικανοποιημένος, εκτός από η συνομιλία που δεν είναι πολύ καθησυχαστική για το πώς ανταποκρίνονται νομίζω ότι είναι ένα καλό καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Tataneddu
πριν από 2 έτη

Oh, that's great if I may say. 👍

Yet the winnings are on the way at the moment, right? Kindly let me know when arrives.

Providing a good, supportive, and cozy live chat is key to making customers satisfied I'd say, let's hope they knew that too 🙂

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Radka
πριν από 2 έτη

για τις πληρωμες ειναι πολυ γρηγορες ακομα και την πρωτη φορα εκπληξα η cmq εκανε χθες στις 9 το βραδυ την αιτηση για υπαναληψη αφου πηρε το οκ απο την ομαδα για την επαληθευση των εγγραφων τα λεφτα ηρθαν σημερα το πρωι...ας μιλησουμε περισσοτερα από 1500 ευρώ

Αυτόματη μετάφραση:
Tataneddu
πριν από 2 έτη

That's an interesting showcase 🙂!

what payment option did you use, please?


Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα