Προσπαθώ να αποσύρω τα κέρδη μου, αλλά η πλατφόρμα ζητά ένα έγγραφο που περιλαμβάνει τη διεύθυνσή μου, κάτι που είναι κατανοητό.
Ωστόσο, πρόσφατα μετακόμισα σε ένα νέο σπίτι, επομένως η διεύθυνση στο προφίλ μου στο Bof Casino πρέπει να ενημερωθεί. Δυστυχώς, φαίνεται ότι δεν μπορώ να το ενημερώσω μόνος μου και χρειάζομαι υποστήριξη για να το κάνω αυτό.
Το θέμα είναι ότι δεν μπορώ να βρω τρόπο να επικοινωνήσω με την υποστήριξη. Η ζωντανή συνομιλία στον ιστότοπο δεν λειτουργεί και δεν κατάφερα να εντοπίσω ούτε μια διεύθυνση email.
Έχει κανείς κάποια πρόταση για το πώς να επικοινωνήσει με την ομάδα υποστήριξής του;
I'm trying to withdraw my winnings, but the platform is requesting a document that includes my address, which is understandable.
However, I recently moved to a new house, so the address on my Bof Casino profile needs to be updated. Unfortunately, it seems I can't update it myself and need support to do this.
The issue is that I can't find a way to contact support. The live chat on the website doesn't work, and I haven't been able to locate an email address either.
Does anyone have any suggestions on how to reach their support team?
Αυτόματη μετάφραση: