Γεια!
Παρακαλώ ακολουθήστε την απάντησή μου που έκανα νωρίτερα.
"Φαίνεται ότι το καζίνο δεν θα προσδιορίσει πολλές λεπτομέρειες, επομένως, κατά τη γνώμη μου, δεν είναι πλέον θέμα ισχύων Όρων και Προϋποθέσεων, αλλά μάλλον ζήτημα κρίσης.
Συνήθως, όταν τα καζίνο ή τα αθλητικά βιβλία εντοπίζουν κάτι που χαρακτηρίζεται ως "μη φυσιολογική δραστηριότητα", δεν μοιράζονται επίσης τίποτα άλλο και, σε πολλές περιπτώσεις, απλώς ακυρώνουν τα κέρδη και κλείνουν τους λογαριασμούς.
Είναι πραγματικά δύσκολο να μαντέψει κανείς εάν η απόφαση του καζίνο ήταν σωστή χωρίς περαιτέρω έρευνα και, το πιο σημαντικό, χωρίς την άμεση εξήγηση του καζίνο. Δεν είναι τόσο ασυνήθιστο που ένας τέτοιος παίκτης δεν έχει την παραμικρή ιδέα για το τι μπορεί να πάει στραβά κατά τη διάρκεια της παραμονής του στο καζίνο. Τα καζίνο, από την άλλη πλευρά, δεν θα εξηγήσουν για να εμποδίσουν άλλους να επωφεληθούν από αυτή τη γνώση.
Ακούγεται απαίσιο, έτσι δεν είναι;
Εάν δεν έχετε ασχοληθεί με τον αθλητικό στοιχηματισμό, έχουμε μια ειδική ομάδα που είναι πρόθυμη να σας βοηθήσει. Έχετε ακούσει ποτέ για καταγγελίες χωρίς χρέωση;
Δοκιμάστε αυτόν τον οδηγό 👈 και πείτε μου τη γνώμη σας, παρακαλώ."
Hi!
Please follow my response I made earlier.
"it appears the casino won't specify much detail, so it is, in my opinion, no longer a question of current Terms and Conditions but rather an issue of a judgement.
Usualy, when casinos or sportsbooks detect something labeled as "abnormal activity," they also do not share anything else and, in many cases, just void the winnings and close the accounts.
It is really hard to guess whether the casino's decision was correct without further investigation and, more importantly, without the casino's direct explanation. It is not that uncommon that such a player has not the slightest idea of what might go wrong during his time in the casino. Casinos, on the other hand, won't explain to prevent others from taking advantage of this knowledge.
Sounds awful, doesn't it?
If you have not been involved in sportsbetting, we have a special team that is willing to help. Have you ever heard about free-of-charge complaints?
Try out this guide 👈 and let me know what you think, please."
Αυτόματη μετάφραση: