Γειά σου,
Καταλαβαίνω ότι φαίνεται ότι είναι συνεχώς εκτός σύνδεσης, ωστόσο οι άνθρωποι που ασχολούνται με παράπονα δεν είναι ενεργοί στο φόρουμ λόγω του γεγονότος ότι είναι πολύ απασχολημένοι με παράπονα, να έχετε υπόψη σας ότι η διεκπεραίωση παραπόνων χρειάζεται λίγο χρόνο, αλλά και πάλι, αυτό ποικίλλει πολύ από το ένα παράπονο στο άλλο. Δυστυχώς είναι μακρά διαδικασία μέσω email, εκτός του νήματος καταγγελιών για να πούμε.
Έχετε επίσης ένα χρονόμετρο για το παράπονό σας ( https://casino.guru/bit4win-casino-the-player-s-account-got-closed ) με περίπου 5 ώρες να απομένουν. Θα ήθελα να σας ζητήσω να κάνετε λίγη υπομονή. Κατανοώ ότι θέλετε να λάβετε τα χρήματά σας πίσω και το παράπονό σας να επιλυθεί το συντομότερο δυνατόν, αλλά μερικές φορές χρειάζεται λίγος χρόνος.
Ωστόσο, αν έχετε περισσότερες ερωτήσεις, μπορείτε πάντα να ρωτήσετε εδώ και θα προσπαθήσω να σας το εξηγήσω όσο περισσότερο μπορώ
Hello,
I understand that it appears that he is constantly offline, however people who deal with complaints are not active on the forum due to the fact that they're extremely busy with complaints, keep in mind that complaint dealing takes some time, but again, this varies a lot from one complaint to another. Unfortunately it's lengthy process through emails, outside of complaint thread to say.
You also have a timer on your complaint (https://casino.guru/bit4win-casino-the-player-s-account-got-closed) with roughly 5 hours remaining. I would like you to ask to be a little bit more patient. I understand that you want to get your money back and complaint resolved ASAP but sometimes it takes some time.
However, if you have any more questions, you can always ask here and I will try to explain it to you as much as I can
Αυτόματη μετάφραση: