Σας ευχαριστώ πολύ για την προειδοποίησή σας! Εκτιμώ επίσης πολύ που αφιερώνετε χρόνο για να ελέγξετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τους. Είναι στην πραγματικότητα ένα σοβαρό θέαμα και ελπίζω η Ομάδα Παραπόνων μας να μπορέσει να έρθει σε επαφή με τον συνδεδεμένο εκπρόσωπο του καζίνο, καθώς πιστεύω ότι πιθανότατα δεν θα πάμε πολύ περισσότερο χωρίς "εσωτερική" υποστήριξη.
Εδώ που τα λέμε, θα θέλατε να έρθετε σε επαφή με τη Βερόνικα; Βλέπω ότι πρέπει να καλύψει τις συνήθεις, ας πούμε βασικές, ερωτήσεις. Ήμουν έτοιμος να σας ζητήσω πολύ παρόμοιες λεπτομέρειες ο ίδιος, για να έχω μια πιο εστιασμένη άποψη της κατάστασης, αλλά ειλικρινά, το παράπονο είναι πιο σημαντικό.
Μη διστάσετε να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον σύνδεσμο 👈 για να αποκτήσετε άμεση πρόσβαση στο παράπονό σας.
Αν δεν σας πειράζει, κρατήστε μας ενήμερους και εδώ.
Thank you very much for your warning! I also very much appreciate you investing time in checking up on their social media. It is in fact a grave sight, and I hope our Complaint Team will be able to get in touch with the associated casino representative since I feel we probably won't get much further without "inside" support.
Speaking of which, would you kindly get in touch with Veronika? I see she needs to cover the usual, let's say basic, questions. I was about to ask you for very similar details myself, to get a more focused view of the situation, but honestly, the complaint is more important.
Feel free to use this link 👈 to access your complaint right away.
If you don't mind, keep us posted here too.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 8 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: