Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBetsEdge Casino - γενική συζήτηση

BetsEdge Casino - γενική συζήτηση

 από DeeDragee
|
12.110 προβολές 20 απαντήσεις |
|
1 2
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το BetsEdge Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Γεια σας, εγγραφήκα και έπαιξα στο betsedge, έπειτα πλήρωσα 300 € και ανέβασα τα έγγραφά μου την Παρασκευή! Δεν λαμβάνω κανένα μήνυμα πίσω από την υποστήριξη και ο λογαριασμός μου δεν έχει επαληθευτεί ακόμη

LG

Αυτόματη μετάφραση:
DeeDragee

Does the casino have a live chat? Some casino supports don't work during weekends so it's possible you'll get the reply from them today or tomorrow.

Όχι, το καζίνο δεν έχει ζωντανή συνομιλία, απλώς μια επιλογή μηνύματος ... αλλά δεν λαμβάνω απάντηση

Αυτόματη μετάφραση:
DeeDragee

I'd say if they don't reply within Friday, then you should consider submitting a complaint, I'd also try to contact them from a different email address.

Έχω ήδη υποβάλει καταγγελία .. η υποστήριξη δεν απαντά ούτε email ούτε τίποτα!

Αυτόματη μετάφραση:
DeeDragee

That's strange since you contacted them on Friday and it's Wednesday 😕

Αμέσως μετά την πληρωμή μου έλαβα ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ότι ήταν σε εξέλιξη ... Απάντησα επίσης σε αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αλλά δεν υπάρχει απάντηση και τα πράγματα μου δεν υποβάλλονται σε επεξεργασία

Αυτόματη μετάφραση:

Oh, I have read all the comments, and also I heard the wrong opinion about Bestedge Casino from my friends. In general, it isn't easy to find a reliable online casino. Because my friends have been playing in the casino for a long time, they helped me choose a trustworthy casino where the chances of winning are high. My favorite is slots. Every time I want to play, I make a small slot deposit. I don't put a lot of money in slots, and If I see that I lose money, I immediately withdraw the funds. Very comfortable with making such deposits.

Έγινε επεξεργασία

Γεια σας .. πήρα τα λεφτά μου χθες! Αφού έγραψα ένα άλλο email στην αρχή τυχερών παιχνιδιών curacao και το περιέγραψα. Στη συνέχεια, έγραψα ξανά στην υποστήριξη και τους είπα ότι είχα διαμαρτυρηθεί! Στη συνέχεια πήρα την πληρωμή μου, αλλά καμία απάντηση από την υποστήριξη μέχρι στιγμής! Δεν θα παίξω πια σε αυτό το καζίνο γιατί υπάρχει απλώς κακή υποστήριξη

LG

Αυτόματη μετάφραση:
DeeDragee

Good news! The fact you got your money is the most important factor, but I agree, if you have bad experience with the casino, don't play there anymore and find a better one 🙂

Η εμπειρία μου με τον ιστότοπο δεν είναι πολύ ευχάριστη καθώς είναι αδύνατο να έχω οποιαδήποτε επαφή με την υποστήριξη. Στις 5 Αυγούστου έκανα εγγραφή και έκανα μια κατάθεση επειδή μου αρέσουν τα παιχνίδια και είναι ένα φαινομενικά ελκυστικό καζίνο. Στις 06/08 λέει το αίτημα για χάρη των κερδών και ανέβασα τα έγγραφα για επαλήθευση. Ο αριθμός κινητού μπορεί να επαληθευτεί μόνο με υποστήριξη και στη συνέχεια άρχισε το έπος ... Χωρίς απάντηση! Κατάφερα μόνο 1 φορά να επικοινωνήσω στη ζωντανή συνομιλία, αλλά μετά την ερώτησή μου ο βοηθός απενεργοποίησε τη συνομιλία. Στις 12/07 λαμβάνω ένα αυτόματο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δηλώνει ότι η ανάληψη έχει ακυρωθεί, σε περίπτωση που δεν το ακύρωσα για να επικοινωνήσω με την υποστήριξη! Έτσι έκανα ... Τίποτα δεν απαντά ... Έκανα άλλο αίτημα απόσυρσης. Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω, αλλά προφανώς αυτοί οι κύριοι δεν θέλουν να πληρώσουν! Υπάρχουν προτάσεις για το τι μπορώ να κάνω;

Αυτόματη μετάφραση:
Αυτόματη μετάφραση:
Li1979

I'm sorry to hear that. Unfortunately this is something we see quite often - casinos no communicating to players. It doesn't have to mean that they don't want to pay. It can simply mean that the customer support us understaffed and they simply don't have time to reply. Anyway, if they don't reply and you still can't manage to verify your account and withdraw your winnings, I suggest you to submit a complaint here: https://casino.guru/complaints/create

DeeDragee

Ναι, αυτό σκοπεύω να κάνω σε περίπτωση που δεν μου απαντήσουν. Πώς λάβατε την επαλήθευση αριθμού κινητού;

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σας ... δεν χρειάστηκε να πατήσετε τον αριθμό του κινητού μου, απλά εισαγάγετε τον! Αλλά όλα τα άλλα που έπρεπε να ανεβάσω για να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου! Και αυτό πήρε πολύ καιρό ή η υποστήριξη δεν απάντησε και δεν το επεξεργάστηκε! Επεξεργάστηκαν μόνο όταν κατήγγειλα στην αρχή τυχερών παιχνιδιών curacao και τους ενημέρωσα με email! Μέχρι σήμερα δεν είχα καμία επαφή με την υποστήριξη! Πήρα την πληρωμή μου και στη συνέχεια έκλεισα τον λογαριασμό μου εκεί !!

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σας ... δεν χρειάστηκε να πατήσετε τον αριθμό του κινητού μου, απλά εισαγάγετε τον! Αλλά όλα τα άλλα που έπρεπε να ανεβάσω για να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου! Και αυτό πήρε πολύ καιρό ή η υποστήριξη δεν απάντησε και δεν το επεξεργάστηκε! Επεξεργάστηκαν μόνο όταν κατήγγειλα στην αρχή τυχερών παιχνιδιών curacao και τους ενημέρωσα με email! Μέχρι σήμερα δεν είχα καμία επαφή με την υποστήριξη! Πήρα την πληρωμή μου και στη συνέχεια έκλεισα τον λογαριασμό μου εκεί !!

Αυτόματη μετάφραση:

Lol, the support still didn't reply? 😀 😲

DeeDragee

Σας ευχαριστώ για τη βοήθειά σας. Χθες έστειλα το email για έλεγχο με το CC του καζίνο και σήμερα τα χρήματα βρίσκονται στον λογαριασμό!

Αυτόματη μετάφραση:
Li1979

Nice. How long time have you been waiting for the withdrawal?

Daniel

6 Αυγούστου. Αλλά το πρόβλημα είναι ότι ακύρωσαν την απόσυρσή μου χωρίς καμία εξήγηση.

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα