Χαίρετε,
Όλα είναι δημόσια εδώ και τα παράπονα δεν αποτελούν εξαίρεση. Μην ανησυχείς.
Όλοι οι παίκτες μπορούν να δουν το παράπονό σας εδώ .
Αν το καταλάβω σωστά, είχατε καταθέσει μέσω του πορτοφολιού κρυπτογράφησης και προσπαθήσατε να ενεργοποιήσετε το μπόνους. Στη συνέχεια, η κατάθεσή σας εξαφανίστηκε από το υπόλοιπο του λογαριασμού σας και δεν λάβατε το μπόνους καλωσορίσματος. Είμαι σωστός?
Λοιπόν, θα έλεγα ότι μόνο στοιχεία μπορούν να αποδείξουν τι συνέβη. Τέλος πάντων, είναι ένα φρέσκο καζίνο, οπότε είναι καλό που υποβάλατε την καταγγελία, θα δούμε πώς θα απαντήσει το καζίνο σε αυτό το ζήτημα.
Hello,
Everything is public here and complaints are not an exception. Don't worry.
All players can view your complaint here.
If I get it correctly, you'd deposited via the crypto wallet and tried to activate the bonus. Then your deposit disappeared from your account balance and you did not get the welcome bonus. Am I right?
Well, I'd say that only evidence can prove what did happen. Anyway, it's a fresh casino so it's good you submitted the complaint, we shall see how will the casino respond to this issue.
Αυτόματη μετάφραση: