Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBetFlip Casino - γενική συζήτηση

BetFlip Casino - γενική συζήτηση

 από Kevin2601
|
2.983 προβολές 19 απαντήσεις |
|
1 2
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το BetFlip Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Site is 100% Fraud, took over a month to make them "pay" and since then it shows as "Paid" but never got funds. blocked my chat and igmore my emails asking for proof of payment.


Also contacted Skype: live:.cid.591fe719ca0f3b93

company that does Visa and MC proccesing for them so you can charge back

Kevin2601

Hey there.

I'm sorry for your trouble, it's good you have submitted the complaint. Is it always a good idea to be cautious by checking the casino review in advance, do you agree?

I hope your complaint we get resolved, though the reputation gives me the creeps.🤞

Έγινε επεξεργασία

Anyone got paid? Now live chat is not replying, same with e-mail

jwillow84

Check out the user rating - it is quite bad so far 🙁

https://casino.guru/betflip-casino-review#tab=js-tab-reviews

I'd love to say something positive instead, I'm sorry.

No reply on live chat, no e-mails but after logging in my balance has been reduced from 5k+ to 1k, as well as my withdrawal rejected. Will try withdrawing again

jwillow84

That doesn't sound very good. Is there a reason why your balance dropped by such a large amount ? 

Anyway, I noticed that you filed a complaint, so if the casino doesn't respond and you have no new information about your withdrawal, I think it's a smart move. 

Could you update us if you have successfully managed to withdraw for the second time or are you still having problems ? 

It happened to me the same way it happened to everybody else. Over the course of 4 months I have deposited over 1.700,00€ on BetFlip.io, exclusively using my Visa.


I am currently in the process of chargebacks for these deposits which as of now seem to be successful.


If ANYBODY had ANY information about the people behind that site, please let me know. I will contact the authorities in the coming days and I need everything that might help.

aaronjhn

Greetings, could you also describe your situation why you resorted to chargebacks? The casino didn't want to pay you your money or what's behind it? 

Feel free to share with me if you are interested. 

Έχω χάσει το μέτρημα των φορών που έχω ζητήσει ανάληψη των χρημάτων μου και πάντα απορρίπτεται.


Λέγοντας ότι ο λογαριασμός μου είναι σωστά επαληθευμένος και κάθε φορά που επικοινωνώ μαζί τους μέσω chat μου δίνουν κάποια νέα δικαιολογία, τελειώνοντας τη συζήτηση με το να περιμένω να μου απαντήσει το αρμόδιο τμήμα...


Είμαι εδώ για εβδομάδες και έχω στείλει πολλά email. ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΠΟΤΕ ΑΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΣΑΣ!


Εάν η ερώτησή σας αφορά οποιοδήποτε άλλο θέμα, απαντούν σε email. Το κάνουν για να μην πληρώσουν, περιμένουν να περάσει η ώρα και να απελπιστείς. Απ' ό,τι βλέπω, δεν είμαι ο μόνος που έχει πέσει σε αυτήν την απάτη. Έχουν τα 1327,82 € μου και τα κρατούν επειδή...


Τους έχω πει ήδη να κάνουν μήνυση και δεν τους νοιάζει... Η απάντησή τους είναι ότι θα επικοινωνήσει μαζί μου το αρμόδιο τμήμα.


Είναι νόμιμο για αυτούς τους απατεώνες να κάνουν ό,τι θέλουν χωρίς συνέπειες;

Αυτόματη μετάφραση:
juaky24

Hello, the most important question is probably why the casino is doing this, what specifically did they tell you why you don't have your money yet? 

I would also like to know how long the whole process of withdrawing money takes. We give the casinos two weeks to send the money to the player and once you are successfully verified I don't see what the problem could be. 

Did you play with any bonus? 

If not, don't do anything with the money, just answer my questions and we'll see if we can help you. 

Jaro

Καλησπέρα, Jaro


Καταρχήν ευχαριστώ για την απάντηση.

συμφωνώ μαζί σου. Το πιο σημαντικό ερώτημα είναι γιατί το κάνει αυτό το καζίνο. Έχω κάνει ήδη αυτήν την ερώτηση σε πολλά email, το πρώτο πριν από 2 εβδομάδες.

Την πρώτη φορά που έκανα το αίτημα ανάληψης, απορρίφθηκε εντός 24 ωρών. Επικοινώνησα με την υπηρεσία συνομιλίας και η απάντησή τους ήταν ότι λόγω του μεγάλου αριθμού αναλήψεων, η δική μου είχε ακυρωθεί αυτόματα και ότι θα έπρεπε να προσπαθήσω ξανά μετά από μία ώρα.

Αυτό έκανα και ακυρώθηκε και η δεύτερη ανάληψη εντός 24 ωρών... Όλα αυτά ήταν στις 20 Φεβρουαρίου. Έχουν περάσει 2 εβδομάδες τώρα. Και έχω δοκιμάσει την ανάληψη ξανά 4 φορές με διαφορετικά ποσά και διαφορετικές μεθόδους σε περίπτωση που αυτό ήταν το πρόβλημα. Συνολικά έχουν γίνει 6 προσπάθειες ανάληψης και όλες έχουν απορριφθεί εντός 24 ωρών από την αίτησή τους.

Απο το chat μου λενε οτι δεν ξερουν τιποτα για το θεμα και να επικοινωνησω με email... Τους λεω οτι περιμενα καποιος να μου απαντησει εδω και 2 εβδομαδες και εχω ηδη στειλει αρκετα email. Ελπίζω κάποιος να μου πει έναν λόγο για τον οποίο συνεχίζει να απορρίπτει τις αναλήψεις και να μην έχω ακόμα τα χρήματά μου.


Θα ήθελα να επισημάνω ξανά ότι εάν επικοινωνήσετε μαζί τους με email για οποιοδήποτε άλλο θέμα που δεν είναι ανάληψη, θα σας απαντήσουν εντός δύο ή τριών ημερών (έχω αποδείξεις για αυτό που λέω) αλλά στη δική μου περίπτωση, με το θέμα της ανάληψης, έχουν περάσει ήδη 2 εβδομάδες.

Δεν έχω ενεργό μπόνους, και αν ήταν αυτός ο λόγος, θα μου έδιναν αυτήν την απάντηση από το ίδιο το chat.

Αφού είδα το νήμα σας με παράπονα από διαφορετικούς χρήστες σχετικά με το στοιχηματικό οίκο Betflip, πλέον τα βλέπω όλα πολύ ύποπτα και νιώθω ότι με έχουν εξαπατήσει ακόμα ένα άτομο.

Περιμένω την απάντησή σας.

Με εκτίμηση.




Αυτόματη μετάφραση:
juaky24

Well, that seems to me to be quite little and you didn't get anything relevant from the casino, which is pretty disappointing. Trying different methods and amounts didn't work out but I think if that's what it was about, the casino would have recommended a method to you. The fact that they don't know why it's constantly being canceled baffles me because they should know.

If it's been going on for quite a while, before I recommend that you also file a complaint, let me ask you one more question.

Do your winnings come from sports betting? 

Jaro

Ναι, τα περισσότερα κέρδη προέρχονται από τα αθλητικά στοιχήματα.

Αν και φαίνεται να θυμάμαι ότι έπαιζα και κάποια παιχνίδια καζίνο όπως το Blackjack.

Αυτόματη μετάφραση:
juaky24

In that case you would have filed a complaint if you also played BJ. 

You can do so by clicking on this link.

Let's see if we can help or not.

Are you in? 

juaky24 διέγραψε τη δημοσίευση

Yes, it is important because when you play casino or table games, this is what our expertise deals with. When it comes to sports betting, we have no insight there and neither do we have experts to deal with such situations, so if the wins came purely from this area, we would not be able to help. 

Regarding the answer from the casino, if it was something new that they haven't told you yet and you have to wait until today, we'll see if they get back to you or not. Wait and let me know what they tell you. 

If you don't hear from them, then I would file a complaint. 

Jaro

Αλλά έχω μια αμφιβολία.

Λοιπόν, αφού έχω κερδίσει τόσο στο καζίνο όσο και στο αθλητικό στοίχημα, αν γνωρίζετε μόνο το θέμα του καζίνο...

Σημαίνει αυτό ότι αν ανακτήσω τα κέρδη μου, θα έπαιρνα μόνο αυτά από το καζίνο και όχι το μέρος που αποκτήθηκε από τα αθλητικά στοιχήματα;


Χαιρετίσματα

Αυτόματη μετάφραση:
juaky24

It always depends on the nature of the problem that is going on. Most of the time we try to help players to get the full amount but as I said it is up to our experts to find out what the problem is. 

However, I have just now checked what casino it is and I saw that the safety index is almost at the freezing point, which means that we probably won't be able to help. 

In the review it says that the casino does not respond to complaints, so I doubt that they would do so now. 

So I apologize because I thought it was one of the better casinos. 

Jaro

Οπότε με συμβουλεύετε να μην μπω καν στον κόπο να κάνω την καταγγελία, σωστά;


Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα