Αγαπητέ mmgg33441 ,
Σας ευχαριστούμε που μοιραστήκατε τα σχόλιά σας και την κριτική σας, θα σας απαντήσουμε στην ενότητα συζήτησης.
Κατανοούμε πόσο απογοητευτική πρέπει να είναι αυτή η κατάσταση και θα θέλαμε να διευκρινίσουμε μερικά σημεία.
Η διαδικασία KYC μας διεκπεραιώνεται από ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό σύστημα AI που επαληθεύει αυτόματα τα υποβληθέντα έγγραφα.
Περιστασιακά, τα έγγραφα ενδέχεται να αποτύχουν στην επαλήθευση εάν είναι ασαφή, εάν ορισμένες λεπτομέρειες δεν είναι πλήρως ορατές ή εάν δεν έχουν γίνει αρκετά μεγέθυνση ώστε να ελεγχθούν όλες οι απαραίτητες πληροφορίες.
Συνιστούμε να βεβαιωθείτε ότι τα έγγραφά σας είναι σαρώσεις ή φωτογραφίες υψηλής ποιότητας με όλες τις λεπτομέρειες σαφώς ορατές όταν τα υποβάλλετε ξανά.
Όσον αφορά το πάγωμα του λογαριασμού σας, αυτό μπορεί να συμβεί εάν γίνουν πολλές λανθασμένες προσπάθειες σύνδεσης. Εάν συνέβαινε αυτό, μπορείτε να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας επιλέγοντας την επιλογή "Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασής μου" στον ιστότοπό μας. Θα σας σταλεί ένα email με οδηγίες για τη δημιουργία νέου κωδικού πρόσβασης.
Όσον αφορά τον αποκλεισμό του email σας, δεν έχουμε αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα με κανέναν λογαριασμό και δεν αποκλείουμε ποτέ μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τους παίκτες μας . Είναι πιθανό να υπήρχε κάποιο τεχνικό πρόβλημα.
Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε ξανά με το όνομα χρήστη σας και οποιεσδήποτε σχετικές λεπτομέρειες στη διεύθυνση ή , και θα σας βοηθήσουμε ευχαρίστως στην επίλυση του ζητήματος.
Εκτιμούμε πραγματικά τα σχόλιά σας, καθώς μας βοηθούν να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας. Δεσμευόμαστε να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία σε όλους τους παίκτες μας.
Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας και ανυπομονούμε να σας βοηθήσουμε περαιτέρω.
Με εκτίμηση,
Η ομάδα υποστήριξης της Betflash24
Dear mmgg33441,
Thank you for sharing your feedback and scribe review , we will answer you on the discussion section.
We understand how frustrating this situation must be, and we would like to clarify a few points.
Our KYC process is handled by a highly efficient AI system that automatically verifies the submitted documents.
Occasionally, documents might fail verification if they are unclear, if certain details are not fully visible, or if they are not zoomed in enough for all necessary information to be checked.
We recommend ensuring that your documents are high-quality scans or photos with all details clearly visible when you resubmit them.
Regarding your account being frozen, this can happen if multiple incorrect login attempts are made. If that was the case, you can reset your password by selecting the "Forgot My Password" option on our website. An email will be sent to you with instructions to create a new password.
As for your email being blocked, we have not encountered this issue with any accounts, and we never block emails from our players . It’s possible there may have been a technical issue.
Please feel free to reach out again with your username and any relevant details at support@betflash24.com or info@betflash24.com, and we will gladly assist you in resolving the matter.
We truly appreciate your feedback, as it helps us improve our service. We are committed to providing the best possible experience for all our players.
Thank you for your patience, and we look forward to assisting you further.
Best regards,
The Betflash24 Support Team
Αυτόματη μετάφραση: