ΦόρουμΚαζίνοBetCoco Casino - γενική συζήτηση

BetCoco Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από mescaline21
|
5616 προβολές 31 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
joor1ng
πριν από 1 έτος

Γεια, συγγνώμη για την καθυστέρηση, δεν ενημερώθηκα για την απάντησή σας στο email και μόλις ανακάλυψα ότι είχατε απαντήσει μόλις τώρα. Έτσι, επέμεινα αρκετές φορές μέχρι που η Λούσια απάντησε και με πλήρωσε γρήγορα όταν ρώτησα αν ήταν από τον Παναμά και είπα ότι η πληρωμή μου καθυστέρησε έντεκα μέρες και επίσης είπα ότι είχα ήδη ανοίξει καταγγελίες εναντίον τους σε πολλά μέρη. Μου φαίνεται ότι η Betcoco δεν θέλει πραγματικά να πληρώσει, είναι ένα καζίνο σκύλων. Το καζίνο ήταν φρικτό για μένα, το χειρότερο που έχω παίξει ποτέ. Συνέχισε να επιμένεις μέχρι να κουραστούν.

Αυτόματη μετάφραση:
joor1ng
πριν από 1 έτος

Try to talk with Linda if they didn't solve yet. If I remember i talked with Linda too.

πριν από 11 μήνες

Γεια σας, στις 26/11/23 έκανα ανάληψη, απορρίφθηκε μετά από 3 μέρες, μετά στις 29/11/23 έκανα ανάληψη και μέχρι σήμερα περιμένω, λένε ότι υπάρχουν κάποια προβλήματα με τις πληρωμές και φυσικά λένε ψέματα, μπορεί να γίνει κατάθεση, κανένα πρόβλημα, αλλά η ανάληψη είναι προβληματική, ο λογαριασμός είναι επαληθευμένος τα πάντα όπως θα έπρεπε μου έστειλαν ακόμη και μήνυμα πριν ότι ήμουν στα πρόθυρα να γίνω VIP πελάτης... έχω ανησυχώ ότι δεν θέλουν να μου δώσουν τα χρήματά μου και θέλουν να τα αναλάβουν με εξαπάτηση.. Κατέληξα 340 $ είπαν ότι έχουν περάσει πολύς καιρός 72 ώρες αν μπορείτε να με βοηθήσετε να επιλύσω αυτό το αναγνωριστικό παιχνιδιού μου είναι 7583269, υπάρχουν πολλά στιγμιότυπα οθόνης αλληλογραφία

Αυτόματη μετάφραση:
Arm009
πριν από 11 μήνες

Hi, I see that you have a problem with the withdrawal and that it has been going on for a week. However, I would like to point out that we give casinos 14 days to resolve the withdrawal process, so if the casino communicates with you and tells you that there are problems on their side in the withdrawal procedure, I wouldn't be so negative. I would definitely recommend being patient for a while and see how the whole situation develops.

However, I see that you have filed a complaint with us, so if nothing moves in another week and the casino hasn't solved your problem, our team will try to help you. 

So for now we will have to wait and see how the situation develops. When you have new information, be sure to let us know.

Jaro
πριν από 11 μήνες

Σε καταλαβαίνω, αν υπάρξει νέα θα σε ενημερώσω

Αυτόματη μετάφραση:
Arm009
πριν από 11 μήνες

Perfect, I wish you a fair result. I'll keep my fingers crossed for you. 🤞

Jaro
πριν από 10 μήνες

Γεια σας, τα χρήματα έφτασαν σήμερα, αλλά άργησαν πάρα πολύ, 12 μέρες, αν και το κυριότερο είναι ότι έφτασαν σε μένα..

Αυτόματη μετάφραση:
Arm009
πριν από 10 μήνες

Hi, thank you for update. I'm glad you got the money, because that's the most important thing after all. 🎉

Anyway, do you stay in this casino when you know that the withdrawals take such a long time or do you prefer to go somewhere else to play? 

πριν από 10 μήνες

Γεια σας, θα ψάξω για άλλο καζίνο λόγω καθυστερήσεων και συν το ότι η διαδικτυακή συνομιλία έχει κλείσει

Αυτόματη μετάφραση:
Arm009
πριν από 10 μήνες

I think a lot of players would take the same attitude. So I hope you will do well and have a better experience. Take care. 🙂

πριν από 7 μήνες

the rtp in this casino for the last time just doesn't exist, i stopped dealing with the casino

giannis400
πριν από 6 μήνες

Hmm, didn't you manage to win there ? If you're of that opinion, that was probably the best move. What providers do you mean that don't have RTP ?

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα