Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBetano Casino - γενική συζήτηση

Betano Casino - γενική συζήτηση

 από jairochumbe7
|
442 προβολές 10 απαντήσεις |
|
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Betano Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.


ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΕ ΟΝΟΜΑ ΕΙΝΑΙ JAIRO CHUMBE ΕΙΜΑΙ ΠΑΙΚΤΗΣ BETANO, ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ.


ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΛΗΨΩ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΗΣΑ, ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΝΑ ΕΠΙΚΥΡΩΣΩ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ.


ΕΧΩ ΗΔΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ DNI - ΕΠΙΣΗΜΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΠΕΡΟΥ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ


ΕΠΙΣΤΑΣΗ - SELFIE + ID


ΣΥΝΔΕΣΗ - SELFIE + ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΝΕΡΟΥ Ή ΡΕΥΜΑΤΟΣ


ΕΠΙΣΥΝΑΨΤΕ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ CCI




ΚΑΙ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΓΓΡΑΦΟ


ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ Ή ΑΔΕΙΑ ΟΔΗΓΟΥ Ή ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΓΕΝΝΗΣΗΣ


ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ, ΕΧΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1 ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΖΩ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΔΕΙΑ ΟΔΗΓΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΡΙΠΘΗΜΕΝΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΜΕΣΩ EMAIL ΟΥΤΕ ΚΛΗΣΕΩΝ, ΤΟ BOT ΑΠΟΡΡΙΨΕ ΤΑ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΜΟΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 200 ΦΟΡΕΣ. ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΥΝ. ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ, ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΜΙΑ ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΚΥΡΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΑΛΗΨΩ. filefilefile ,

Αυτόματη μετάφραση:
jairochumbe7

Hello there.

This really is a long-going verification process, and I am really sorry that you have to go through it, especially if your documents are valid and there is nothing wrong with them at all.

That is why I believe that you have done the best that you submitted your complaint here with our team.

We will review it as soon as possible and inform you what needs to be done next.

Please wait for the message from our complaint team and inform us about any updates.

Γεια Romi, χαίρομαι που χαιρετίζω και ελπίζω να με βοηθήσεις με την περίπτωσή μου.

Απέρριψαν ξανά τα έγγραφά μου παρά τις επικοινωνίες μου. Ο Betano ήταν ξεκάθαρος όταν μου ζήτησε ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΚΑΙ/Η ΑΔΕΙΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΚΑΙ/Η ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ. ΕΧΩ ΕΠΙΣΥΝΗΜΕΝΕΣ 2 ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΠΙΚΥΡΟΥΝ. ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟ.

ΣΥΝΗΜΕΝΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ. ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΤΕ ΤΟΝ BETANO ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ.

filefile ,

Αυτόματη μετάφραση:
jairochumbe7

Unfortunately, if there is no active casino representative here on our forum, we are unable to get in touch with the casino here. You will need to wait for your complaint resolver to contact them wherever the time comes.

May I ask though, in what format they told you to send the required document, and if you have done so, please?

It is a really important thing to do because it happened many times that the wrong format was the reason for rejection, actually.

Δεν είναι θέμα μορφής, απλά ισχυρίζονται ότι πρέπει να εμφανίζεται φωτογραφία στο πιστοποιητικό γέννησής μου, κάτι που είναι κάπως παράλογο, αφού στο Περού και πιστεύω σε πολλές χώρες, το πιστοποιητικό γέννησης δεν έχει φωτογραφία.

Τώρα μου ζήτησαν δίπλωμα οδήγησης, το οποίο και επισύναψα, και πάλι το απέρριψαν.

Οπότε το πρόβλημα εδώ είναι ότι αυτό που απορρίπτει περισσότερο είναι το BOOT που δεν δίνει καμία εξήγηση.

Έχουμε ήδη ζητήσει από σύμβουλο να το εξετάσει, αλλά ούτε αυτό εξετάζεται. Έχουμε αυτό το πρόβλημα εδώ και ένα μήνα.

Αυτόματη μετάφραση:
jairochumbe7

I'm sorry, but that is really ridiculous. No birth certificate comes with a photograph, of course.

Now I really hope that our complaint team will be able to get the explanation soon.🙏


Πράγματι, ζητήστε και στείλτε άλλα εναλλακτικά έγγραφα. C4 ΣΤΟ ΠΕΡΟΥ - ΠΟΙΝΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ, ΕΠΙΣΗΜΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΚΛΠ.

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΠΙΣΗΣ ΜΑΛΩΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ Η ΑΔΕΙΑ ΟΔΗΓΟΥ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΟΥ.

ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΗ RENIEC, ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ.

ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΜΟΥ ΛΥΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΕ ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ.

Αυτόματη μετάφραση:
jairochumbe7

I'm sorry, but these are really strange arguments indeed.

I wish there was the casino representative active in this thread so we could get some explanation about all this. It would surely be helpful also for other players.

Please hold in there. 🙏


ΕΧΩ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΔΕΙΑ ΟΔΗΓΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ BOT ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΕΠΙΚΥΡΩΣΕΙ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
jairochumbe7

Hello,

kindly be more careful with your personal data. Never again share such screenshots publicly. Your identity may be stolen, among other things.

I admit I roughly browse the thread so pardon me if I overlooked details. Are you still in touch with the support workers? I fear we have to wait for the casino to explain all the circumstances through the complaint once the time comes. Hold on, please.


Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα