Γεια σου. Όχι, θαύμα που είσαι τόσο καχύποπτος, έχει περάσει αρκετός καιρός, και όσο μπορώ να υποθέσω ότι δεν έχεις προχωρήσει στη λύση.
Μπορείτε να εξηγήσετε πού και πότε υποβάλατε την καταγγελία που αναφέρατε; Αυτή υποτίθεται ότι είναι η γερμανική αρχή; Αν ναι, θα περίμενα να σας δώσουν κάποιο είδος ενημέρωσης.
Αν μου επιτρέπεται, ποιο είναι το παράπονο συγκεκριμένα - έχει υπάρξει κάποια εξήγηση για το γιατί η πληρωμή είναι τόσο καθυστερημένη, ίσως κάποιο είδος ελέγχου ασφαλείας για παράδειγμα;
Θα περιμένω την απάντησή σου όμως.
Hi there. No, wonder you are so suspicious, it has been quite some time, and as far a sI can guess you have not move forward the solution.
Can you please explain where and when did you lodged the complaint you mentioned? Is this suppossed to be the German Authority? If so, I would expect them to give you some sort of update.
If I may, what is the complaint about specifically - has there been any explanation of why the payment is so much overdue, perhaps some sort of security check for example?
I'll wait for your answer, though.
Αυτόματη μετάφραση: