ΦόρουμΚαζίνοBetano Casino - γενική συζήτηση

Betano Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από emilbrankov444
|
1981 προβολές 15 απαντήσεις |
|
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Betano Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Really bad experience with the customer support team. They have no connection to their verification team and can't give me an explanation why my documents are rejected. Verification team says nothing else than "rejected" and you're left hanging there not knowing why the docs are rejected.

πριν από 1 έτος

Hello, thank you for providing me with the opportunity to assist you with any questions or concerns you may have related to Betano Casino BG. Whether you're interested in learning more about the available games, bonus offers, payment methods, or responsible gambling features, I am here to help you make the most of your experience at Betano Casino BG. Please feel free to provide more information about your query or issue, and I will do my best to provide you with accurate and helpful information.

Gullywin
πριν από 1 έτος

What is this supposed to mean? A copy/pasted text with no real value - if you ask me...

πριν από 1 έτος

Really bad experience with the customer support team. They have no connection to their verification team and can't give me an explanation why my documents are rejected. Verification team says nothing else than "rejected" and you're left hanging there not knowing why the docs are rejected.

πριν από 1 έτος

That's bad.

May I know how long you have been waiting for an explanation, please?


πριν από 9 μήνες

Παρακαλώ, αν κάποιος δεν έχει εγγραφή στο Betano και σκέφτεται να κάνει κατάθεση, γράψτε να του στείλει κωδικό αναφοράς για να λάβουμε και οι δύο μπόνους «Πρόσκληση φίλου»! Ευχαριστώ!

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από ekobeko Κρύφτηκε από Radka
Αιτία: Καταχρηστική γλώσσα
ekobeko
πριν από 2 μήνες

Dear user, if you care to say something, please do so politely. Any other abusive posts will be hidden/deleted. It seems you may potentially seek help with some issue in the future; thus, following our guidelines is a must:

https://casinoguru-int.com/en/terms-and-conditions 👈

πριν από 2 μήνες

Λοιπόν, σου λέω, αυτοί οι άνθρωποι με εξαπατούν για 240 λέβα.. κατασκευασμένο έγγραφο για επαλήθευση αριθμού τηλεφώνου : Ναι, παίζω μπριζόλα σε όλη τη χώρα, υπάρχουν 6 άτομα που παίζουν σε αυτό το site, κόλπα είναι κατασκευασμένα για 240 BGN, αυτή είναι η βοήθειά σας εδώ;

Αυτόματη μετάφραση:
ekobeko
πριν από 2 μήνες

Perhaps it would be best to explain the issue more clearly. How exactly has the casino scammed you please?

I'm sorry to say that, but it is not easy to understand the details. Which also lowers the chance of supporting you. Provide the whole story, please, so we can address it properly.

πριν από 2 μήνες

χτες το βράδυ ξόδεψα 240 λέβα σε αυτό το πλασματικό καζίνο γιατί τα δοκίμασα 2 μήνες, πες μου... Ξεκίνησα ανάληψη, πέρασε μισή μέρα και δεν υπήρχε κανείς, τους πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι πρέπει να επισυνάψω ένα πληρωμή στο τηλέφωνο, ανέβασα, δεν το δέχτηκαν, είπαν ότι έπρεπε να ήταν τιμολόγιο με τη σφραγίδα του χειριστή, να φαίνονται τα ονόματά μου και ο αριθμός του κινητού μου οκ το επισύναψα και αυτό. Αλλά πόσες ώρες έχουν περάσει, δεν μπορούν να εγκρίνουν ένα εικονικό έγγραφο που εγκρίνεται σε 1 λεπτό..... Είμαι από τους λίγους ανθρώπους στο BG που μπορούν να παίξουν στο STAKE την ίδια ώρα που έχω κάνει ανάληψη ενός ποσού από Η winbet και έχω ήδη την κάρτα και είναι 6 χιλιάδες λέβα :d δεν είναι για τα λεφτά, το θέμα είναι βασικά ότι λένε ψέματα και τριγυρνάνε με κόσμο, γι' αυτό έγραψα ότι δεν έχω πρόβλημα να χακάρω την χαλασμένη ιστοσελίδα και τη βάση δεδομένων τους και να τους αφήσω. χωρίς δουλειά...

Ποια είναι λοιπόν η βοήθειά σας τι πρέπει να κάνω για να μην χακάρω τον ιστότοπό τους και απολυθώ από τη δουλειά μου καθώς εργάζομαι για την κυβερνητική ασφάλεια στον κυβερνοχώρο

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
ekobeko
πριν από 2 μήνες

First of all, I was also a government employee in the past, and even as a funny suggestion, such an approach may cartainly violate some codex. In my country, it would. Thus, I would skip such heroism, if you don't mind.

From what you said so far, I didn't spot anything fraudulent; they are just slow in verification. Asking for an official invoice with stamp is normal. What else do you have to call someone a scammer, please?


Δημοσίευση από ekobeko Κρύφτηκε από Radka
Αιτία: Καταχρηστικό περιεχόμενο
ekobeko
πριν από 2 μήνες

Dear player, mind your tone and offensive language.

For instance, some phone operator invoices are so easily fabricated that casinos reject these as a proof of phone number, home address, simply anything. How about you just calm down and accept the fact that erification sometimes takes a few days or more? You know acting like this here on the forum won't help you.

Even though I'm sorry to say that, if you refuse to calm down and act with such disrespect, you won't be on this forum much longer.

πριν από 2 μήνες

συγγνώμη αλλά η αιτία είναι αυτοί οι απατεώνες 2η μέρα τους περιμένω ακόμα και δεν μπορούν να επαληθεύσουν ένα τιμολόγιο για έναν αριθμό τηλεφώνου LMAO... και με ρωτάτε με τι είναι απατεώνες :D αυτή είναι μια νόμιμη απάτη το άτομο σε κάνει να απελπίζεσαι από την κλήρωση και να το παίξεις :D

Δεν θέλω να μείνω πολύ εδώ γιατί δεν πέθανα για 240 λέβα :D, μόλις οι απατεώνες πλουτίσουν με 240 λέβα να μην με πληρώσουν :D

αστείοι αξιοθρήνητοι άνθρωποι σκέφτονται ένα καζίνο :D :D οι φτωχοί χαμένοι μάλλον πιστεύουν ότι είναι οι πιο έξυπνοι στον κόσμο :D :D

αλλά αυτό το καζίνο θα φέρει αυτά τα 240 BGN, θα μετανιώσουν που δεν με πλήρωσαν

Αυτόματη μετάφραση:
ekobeko
πριν από 2 μήνες

Good morning.

I'll leave all the assumptions to others to address if you don't mind. Come back, and we may try to assist you - if you struggle with the withdrawal for longer than 14 full days, please.

It is all up to you. I noticed a note stating that you were also acting abusively in an email exchange with my colleague; thus, we shall see.

Best of luck to you.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα