Καταλαβαίνω ότι νιώθεις απογοητευμένος.
Ωστόσο, δεν είμαστε εδώ για να καταθέσουμε στη μαύρη λίστα τα καζίνο εξαρχής. Αντίθετα, τα κρατάμε ορατά με όλες τις προειδοποιήσεις, προκειμένου να δώσουμε στους παίκτες την ευκαιρία να τα αποφύγουν. Ακόμη και το ανεπίλυτο παράπονό σας έπαιξε το ρόλο του στη διαδικασία μείωσης της βαθμολογίας. Στόχος μας είναι η ενημέρωση και όχι η απόκρυψη.
Επιτρέψτε μου να πω ότι μέχρι στιγμής, έχουν υποβληθεί μόνο 3 καταγγελίες εναντίον αυτού του καζίνο μέσω του ιστότοπού μας και και για τα δύο ανεπίλυτα παράπονα η βαθμολογία ήταν χαμηλότερη ανάλογα με τη σοβαρότητα του ζητήματος.
Συμφωνώ ότι δεν θα σε βοηθήσει τώρα. Αλλά μπορεί να βοηθήσει άλλους, καθώς και τα δύο παράπονα είναι ελεύθερα προσβάσιμα και ορατά στην κεντρική σελίδα. Έτσι, όλοι όσοι θέλουν να ερευνήσουν το καζίνο θα τα βρουν όλα.
Λυπάμαι που δεν μπορέσαμε να σας βοηθήσουμε.
I understand you feel disappointed.
Yet we are not here to blacklist casinos in the first place. Instead, we keep them visible with all warnings, in order to give players a chance to avoid them. Even your unresolved complaint played its part in the process of lowering the rating. We aim to inform, not hide.
Allow me to say that so far, there have been just 3 complaints submitted against this casino through our website, and per both two unresolved complaints the rating was lower according to the severity of the issue.
I agree it won't help you now. But it may help others since both complaints are freely accessible and visible on the main page. So, everyone who wants to investigate the casino will find all of them.
I'm sorry we could not help you.
Αυτόματη μετάφραση: