Γεια, λυπάμαι που ακούω για αυτήν την κατάσταση. Ωστόσο, βλέπω ότι έχετε κάνει καταγγελία κατά του συγκεκριμένου καζίνο, κάτι που νομίζω ότι είναι το σωστό. Θα ήθελα να ρωτήσω εάν ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως; Αν καταλαβαίνω καλά, είχατε επιτυχείς αναλήψεις από το καζίνο;
Παρατήρησα επίσης ότι προσπαθήσατε να μάθετε τον λόγο για τον οποίο ακυρώθηκαν οι αναλήψεις σας, αλλά χωρίς επιτυχία. Δεν νομίζω ότι είναι επαγγελματικό αν το καζίνο δεν μπορεί να δώσει μια λογική απάντηση σε μια τέτοια ερώτηση. Ωστόσο, έχω δει επίσης ότι το καζίνο συνήθως δεν ανταποκρίνεται σε παράπονα από άλλους παίκτες, οπότε πιστεύω ότι θα είναι δύσκολο και σε αυτήν την περίπτωση.
Όσο για το ίδιο το καζίνο, έχετε δει τον δείκτη ασφαλείας του; Είναι αρκετά χαμηλό και νομίζω ότι θα άλλαζα γνώμη για να βάλω τα χρήματά μου εκεί. Εάν πρόκειται να καταθέσετε ποτέ στο μέλλον, σίγουρα ελέγξτε το και σας προτείνω επίσης να δείτε τις κριτικές χρηστών , οι οποίες μπορεί να είναι χρήσιμες και μπορείτε να μάθετε πολλές πληροφορίες από αυτές.
Παρόλα αυτά, η ομάδα μας θα προσπαθήσει να κάνει ό,τι είναι δυνατό για να προσπαθήσει να σας βοηθήσει στην ώρα της ανάγκης σας. Ελπίζω ότι η κατάστασή σας μπορεί να επιλυθεί και ότι θα λάβετε τα χρήματά σας πίσω. Σταυρωμένα δάχτυλα 🤞
Hi, I'm sorry to hear about this situation. However, I see that you have filed a complaint against this particular casino, which I think is the right thing to do. I would like to ask if your account is fully verified? If I understand correctly, have you had any successful withdrawals from the casino ?
I also noticed that you tried to find out the reason why your withdrawals were cancelled, but without success. I don't think it's professional if the casino can't provide a reasonable answer to a question like that. However, I've also seen that the casino usually doesn't respond to complaints from other players, so I think it's going to be difficult in this case as well.
As for the casino itself, have you seen its safety index? It's pretty low, and I think I'd change my mind about putting my money there. If you're ever going to deposit in the future, definitely check it out and I also recommend to look at the user reviews, which can be useful and you can learn a lot of information from them.
Nevertheless, our team will try to do everything possible to try to help you in your time of need. I hope that your situation can be resolved and that you will get your money back. Fingers crossed 🤞
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση: