ΦόρουμΚαζίνοΑξιόπιστα διαδικτυακά καζίνο;

Αξιόπιστα διαδικτυακά καζίνο;

πριν από 2 μήνες από Ralph-Bremen
|
621 προβολές 17 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες

Γεια σας, είμαι νέος εδώ.

Δυστυχώς, πρόσφατα είχα μια όχι και τόσο καλή εμπειρία με τα Lucky Dreams. Δεν είμαι εντελώς αμέτοχος, επειδή η πιστωτική κάρτα που χρησιμοποιούσα πριν από πολύ καιρό δεν υπάρχει πλέον και ακυρώθηκε επειδή η Berliner Sparkasse LBB διέκοψε τη συνεργασία της με την Amazon και αυτός ο τρόπος πληρωμής δεν είναι πλέον διαθέσιμος. Κάθε φορά που ρωτάω στο chat παίρνω τις ίδιες ανούσιες απαντήσεις, που μου λένε να κάνω υπομονή. Έχουν περάσει 3 εβδομάδες τώρα και πρόκειται μόνο για ανάληψη 200 ευρώ. Υπάρχουν 300 ευρώ συνολικά. Είναι φυσιολογικό αυτό; Και πάνω από όλα, γνωρίζετε κάποιο διαδικτυακό καζίνο που προσφέρει επίσης ζωντανή ρουλέτα και όπου μπορείτε να είστε σίγουροι ότι θα πληρωθείτε;

Αυτόματη μετάφραση:
Ralph-Bremen
πριν από 2 μήνες

Hi there.

I'd say withdrawal should not take 3 weeks, even if verification gets involved. I recognize that the circumstances you described above have likely made your situation more difficult, but receiving quality care would probably make you feel like you have been taken care of.

Do you know we have a special team focusing on finding solutions for players in your position? To me, it seems you could use a helping hand, and since this feature we offer is completely free, I'd say you should try it.

The only thing you need to do is to click or tap this green link 👈, fill in all information describing your situation, and submit the complaint form.

Don't hesitate to ask here, if you struggle.

Still, LuckyDreams casino seems to be paying its due, it just takes some time 🙁, at least according to the user feedback and the overall Safety Index rating.

Based on your current situation, no wonder you seek decent alternatives. Do you live in Germany?

From my perspective, though, the best option is to play in GGL-licensed casinos. https://spielbankenspot.de/

Not only are these officially licensed casinos closely watched by the German jurisdiction, but any possible issue will be most likely addressed properly.

What do you think?


πριν από 2 μήνες

Γεια σας και ευχαριστώ για την απάντηση. Θα περιμένω και θα δω. Μια μέρα αργότερα, παραδόξως, πήρα μια απάντηση από την Lucky Dreams. Δεν το περίμενα.

Μια ακόμη ερώτηση σχετικά με τη λίστα με τις εναλλακτικές λύσεις σας. Αλλά κανένα από αυτά δεν προσφέρει ζωντανή ρουλέτα, έτσι δεν είναι; Δεν υπάρχει ακόμα πάροχος ζωντανών παιχνιδιών ρουλέτας με άδεια GGL; Λυπάμαι πολύ γι' αυτό.

Γι' αυτό μάλλον χρειάζομαι ένα χωρίς άδεια. Και θα με ενδιέφερε πολύ να μάθω αν οι πάροχοι εκεί έχουν αποδειχθεί ιδιαίτερα αξιόπιστοι όσον αφορά τις πληρωμές.

Έχω πάντα ένα συγκεκριμένο βαθμό σκεπτικισμού για τα «ζωγραφισμένα» παιχνίδια ρουλέτας, όπως τα αποκαλώ, ακόμη και τα «εικονικά» στο καζίνο. Θα έπρεπε να είναι μια «πραγματική» σύμπτωση


Ευχαριστώ πολύ


Χαιρετισμούς Ραλφ

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Ralph-Bremen
πριν από 2 μήνες

And may I ask what they told you regarding the delay?🤔

Anyway, if you feel that the help of our complaint team is needed, don't hesitate to use the link Radka sent to you and file a complaint at any time.

It looks like none of these casinos have live roulette, as you say. I filtered that out and couldn't find it in any of them, unfortunately.🤷‍♀️

I hope that you won't have any issues when you decide to play at the non-licensed one. Please let us know how it goes with Lucky Dreams and if you need some help, we'll be ready to step in.


Romi
πριν από 2 μήνες

Η ζωντανή συνομιλία πάντα, αν και φιλική, με αποθαρρύνει με τυπικές φράσεις, λέγοντας ότι πρέπει να είμαι υπομονετικός, μερικές φορές ένας διευθυντής πρέπει να το κοιτάξει πρώτα, μερικές φορές μόνο ένας ανώτερος διευθυντής μπορεί να εξουσιοδοτήσει την πληρωμή. Μια μέρα αφότου έγραψα σε μια νέα απόπειρα ότι είχε αρχίσει να φαίνεται αμφίβολο και μόλις είχα ακούσει καλύτερα πράγματα για τα Lucky Dreams (είχα ήδη ρωτήσει την τεχνητή νοημοσύνη για αυτό, ο οποίος απάντησε ότι το Lucky Dreams δούλευε αυτή τη στιγμή αρκετά ικανοποιητικά), ακριβώς μια μέρα αργότερα ήρθε ο Μάιος.

Λέει όμως και ότι αν μεταφραστεί σωστά (ήρθε στα αγγλικά) θα μεταφερθεί το ποσό της κατάθεσης. Ήταν μόνο 20 ευρώ. Τώρα είναι 300 ευρώ. Αλλά επειδή μέρος του προβλήματος ήταν και με το μέρος μας, ότι η πιστωτική κάρτα που χρησιμοποιήθηκε ακυρώθηκε και δεν υπήρχε πλέον και ήταν στο όνομα της συζύγου μου, δεν θέλω να παραπονεθώ. Μπορώ να φανταστώ ότι οι κανόνες σχετικά με το ξέπλυμα βρώμικου χρήματος κ.λπ. έχουν γίνει αυστηροί στο μεταξύ, ακόμα κι αν δεν είναι καζίνο με άδεια στη Γερμανία. Πάνω απ 'όλα, χρειαζόμαστε τώρα έναν διαφορετικό τρόπο πληρωμής και ανάληψης. Αυτό θα πρέπει να ακολουθήσει στο επόμενο email απάντησης. Πρώτα απ 'όλα, έπρεπε να στείλουμε ένα email με τα ακριβή στοιχεία του λογαριασμού.

Το Lucky Dreams φαίνεται στην πραγματικότητα αρκετά ενδιαφέρον. Εκτός από πολλούς κουλοχέρηδες και άλλα παιχνίδια, υπάρχουν επίσης πολλά ζωντανά τραπέζια από την Evolution και άλλους παρόχους. Παίζω μόνο ζωντανή ρουλέτα και δεν εμπιστεύομαι τα «ζωγραφισμένα». Ο ιστότοπός σας φαίνεται τόσο επαγγελματικός, σαν να γνωρίζετε όλα τα διαδικτυακά καζίνο στον κόσμο 😉 - Μέχρι που συναντήσατε ένα διαδικτυακό καζίνο χωρίς άδεια με ζωντανά παιχνίδια που λέγεται ότι ενεργεί δίκαια και αποδίδει κέρδη. Βλέπετε συχνά κέρδη έως και πέντε ψηφίων και δύσκολα μπορώ να φανταστώ ότι πληρώνονται όλα αυτά τα χρήματα χωρίς κανένα πρόβλημα.


τις καλύτερες ευχές


υποκοριστικό του Rodolphus

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Έτσι, όταν πρόκειται για αξιόπιστα καζίνο που πληρώνουν επίσης, προτείνω πάντα τα καζίνο Royal Partners, για παράδειγμα το 1go Monro Legzo Drip, αλλά το αγαπημένο μου είναι το Starda, όταν κερδίζω εκεί τα χρήματα είναι συνήθως στον λογαριασμό μου σε λιγότερο από 2 ώρες. Μπορείτε επίσης να παίξετε ζωντανό καζίνο εκεί, παρεμπιπτόντως το Bitkingz είναι επίσης αξιόπιστο. Και ένα νέο site που δεν έχω βρει ακόμα εδώ είναι το Instantcasino, επίσης πληρώνουν πολύ γρήγορα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Ευχαριστώ πολύ

Αυτόματη μετάφραση:
Ralph-Bremen
πριν από 2 μήνες

Κανένα πρόβλημα, αν έχετε περισσότερες ερωτήσεις σχετικά με τα καζίνο, μπορείτε επίσης να μου γράψετε, καθώς έχω ήδη κάποια εμπειρία.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Η ζωντανή συνομιλία πάντα, αν και φιλική, με αποθαρρύνει με τυπικές φράσεις, λέγοντας ότι πρέπει να είμαι υπομονετικός, μερικές φορές ένας διευθυντής πρέπει να το κοιτάξει πρώτα, μερικές φορές μόνο ένας ανώτερος διευθυντής μπορεί να εξουσιοδοτήσει την πληρωμή. Μια μέρα αφότου έγραψα σε μια νέα απόπειρα ότι είχε αρχίσει να φαίνεται αμφίβολο και μόλις είχα ακούσει καλύτερα πράγματα για τα Lucky Dreams (είχα ήδη ρωτήσει την τεχνητή νοημοσύνη για αυτό, ο οποίος απάντησε ότι το Lucky Dreams δούλευε αυτή τη στιγμή αρκετά ικανοποιητικά), ακριβώς μια μέρα αργότερα ήρθε ο Μάιος.

Λέει όμως και ότι αν μεταφραστεί σωστά (ήρθε στα αγγλικά) θα μεταφερθεί το ποσό της κατάθεσης. Ήταν μόνο 20 ευρώ. Τώρα είναι 300 ευρώ. Αλλά επειδή μέρος του προβλήματος ήταν και με το μέρος μας, ότι η πιστωτική κάρτα που χρησιμοποιήθηκε ακυρώθηκε και δεν υπήρχε πλέον και ήταν στο όνομα της συζύγου μου, δεν θέλω να παραπονεθώ. Μπορώ να φανταστώ ότι οι κανόνες σχετικά με το ξέπλυμα βρώμικου χρήματος κ.λπ. έχουν γίνει αυστηροί στο μεταξύ, ακόμα κι αν δεν είναι καζίνο με άδεια στη Γερμανία. Πάνω απ 'όλα, χρειαζόμαστε τώρα έναν διαφορετικό τρόπο πληρωμής και ανάληψης. Αυτό θα πρέπει να ακολουθήσει στο επόμενο email απάντησης. Πρώτα απ 'όλα, έπρεπε να στείλουμε ένα email με τα ακριβή στοιχεία του λογαριασμού.

Το Lucky Dreams φαίνεται στην πραγματικότητα αρκετά ενδιαφέρον. Εκτός από πολλούς κουλοχέρηδες και άλλα παιχνίδια, υπάρχουν επίσης πολλά ζωντανά τραπέζια από την Evolution και άλλους παρόχους. Παίζω μόνο ζωντανή ρουλέτα και δεν εμπιστεύομαι τα «ζωγραφισμένα». Ο ιστότοπός σας φαίνεται τόσο επαγγελματικός, σαν να γνωρίζετε όλα τα διαδικτυακά καζίνο στον κόσμο 😉 - Μέχρι που συναντήσατε ένα διαδικτυακό καζίνο χωρίς άδεια με ζωντανά παιχνίδια που λέγεται ότι ενεργεί δίκαια και αποδίδει κέρδη. Βλέπετε συχνά κέρδη έως και πέντε ψηφίων και δύσκολα μπορώ να φανταστώ ότι πληρώνονται όλα αυτά τα χρήματα χωρίς κανένα πρόβλημα.


τις καλύτερες ευχές


υποκοριστικό του Rodolphus

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

It is really strict nowadays when it comes to KYC and money laundering. You might be right. But I believe it is good, because only this way can players and the casinos be protected and safe.

I hope you will be able to receive your winnings soon. Make sure to let us know about it.

And when it comes to Lucky Legends, it is not that it operates unlicensed, as you said. They operate under the Curaçao (ANT), as you can see here 👈.

πριν από 2 μήνες

Έτσι, όταν πρόκειται για αξιόπιστα καζίνο που πληρώνουν επίσης, προτείνω πάντα τα καζίνο Royal Partners, για παράδειγμα το 1go Monro Legzo Drip, αλλά το αγαπημένο μου είναι το Starda, όταν κερδίζω εκεί τα χρήματα είναι συνήθως στον λογαριασμό μου σε λιγότερο από 2 ώρες. Μπορείτε επίσης να παίξετε ζωντανό καζίνο εκεί, παρεμπιπτόντως το Bitkingz είναι επίσης αξιόπιστο. Και ένα νέο site που δεν έχω βρει ακόμα εδώ είναι το Instantcasino, επίσης πληρώνουν πολύ γρήγορα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Hey, Thanks for your insides. Which payment method do you usually use at these casinos?

Also, for Instantcasino, our team is already working on its review, which will be published soon on our website. Stay tuned.😉

Romi
πριν από 2 μήνες

πραγματικά τραπεζική μεταφορά στις περισσότερες περιπτώσεις

Αυτόματη μετάφραση:
Kyami
πριν από 2 μήνες

It is great that it works out well for you.👌

πριν από 2 μήνες

Ήθελα να έρθω ξανά σε επαφή. Περιέγραψα την περίπτωση με το Lucky Dreams Yes. Η πιστωτική κάρτα που είχε καταχωρηθεί είχε ακυρωθεί επειδή η τράπεζα είχε σταματήσει να συνεργάζεται με την Amazon. Επιπλέον, η κάρτα ήταν ακόμα στο όνομα της γυναίκας μου και ο λογαριασμός Lucky Dreams ήταν στο όνομά μου. Την Κυριακή το πρωί ρώτησα ξανά και ρώτησα αν πρέπει να στείλω ξανά απόδειξη, δηλαδή την ταυτότητα για το όνομα και τον τόπο διαμονής του ατόμου που ανήκε η κάρτα, δηλαδή της γυναίκας μου. Χθες εντελώς αναπάντεχα και χωρίς να το πιστέψω μου μετέφεραν 60 ευρώ. Στην πραγματικότητα, αρχικά ήθελα να πληρώσω 200 ευρώ, αλλά οκ. Αυτό είχε διαγραφεί από τις συναλλαγές. Στη συνέχεια ρώτησα ξανά εάν θα μπορούσα πλέον να χρησιμοποιήσω την τραπεζική μεταφορά ως νέα μέθοδο πληρωμής και ανάληψης. Έγραψε ότι το είχε ελέγξει και έτσι ήταν. Το έβγαλα πρώτα ένα στιγμιότυπο οθόνης. Αρχικά ήθελα να πληρώσω στις 29 Ιουνίου. Από εμπειρία, μπορώ μόνο να σας συμβουλεύσω να συνεχίσετε να ενοχλείτε, να ενοχλείτε, να ενοχλείτε και να μην τα παρατάτε. Θα δούμε αν τα πράγματα λειτουργούν ομαλά με το Lucky Dreams από εδώ και πέρα. Θα σας ενημερώσουμε. Σε αντίθεση με την πιστωτική κάρτα, ο τραπεζικός λογαριασμός ήταν κοινός λογαριασμός

Αυτόματη μετάφραση:
Ralph-Bremen
πριν από 2 μήνες

Hi, thanks for the addition. I hope that things will only get better now and if you manage to win here, the withdrawals will only get better. So you can use the bank transfer and there were no problems with the card since it was in the name of your wife ? Often casinos don't accept similar scenarios and most of the time everything should be in your name including payment methods. 🤔

πριν από 2 μήνες

Η κάρτα δεν ήταν πλέον διαθέσιμη ούτως ή άλλως, επειδή η τράπεζα είχε κάνει το έργο μαζί με την Amazon. Κάποια στιγμή η κάρτα ακυρώθηκε. Η σύζυγος είναι ο εργαζόμενος στην εταιρεία μας και είναι πιο εύκολο να αποκτήσετε πιστωτική κάρτα. Ο τρεχούμενος λογαριασμός είναι πλέον κοινός λογαριασμός. Οπότε ελπίζω ότι θα λειτουργήσει τώρα. Έχω επίσης τραβήξει ένα στιγμιότυπο οθόνης της δήλωσης. Για παν ενδεχόμενο - μέχρι στιγμής με έχουν πληρώσει μόνο 60 ευρώ. Υπάρχουν ακόμα 240 ευρώ σε κέρδη εκεί. Σταυρωμένα δάχτυλα. Ρώτησα τον KI για τα Lucky Dreams και η απάντηση ακούστηκε αρκετά θετική. Ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν λίγα προβλήματα με τις πληρωμές εκεί. Φαίνονται αρκετά αξιόπιστα. Το πρόβλημα με την κάρτα προήλθε από την πλευρά μας. Δεν θέλω να παραπονεθώ πολύ δυνατά. Ας ελπίσουμε ότι όλα είναι εντάξει τώρα.

Αυτόματη μετάφραση:
Ralph-Bremen
πριν από 2 μήνες

I don't think that would be any complaining. It's more like describing your experience, which is perfectly fine. Sometimes it can happen that players are not sure and they need some reassurance. So if there is anything new let me know and I hope there will be no issues, either about the card or the withdrawal. If they do, feel free to write and we'll try to help somehow.

I'll keep my fingers crossed for you. 🤞

πριν από 1 μήνα

Άλλη μια αναφορά για την περίπτωσή μου με τα Lucky Dreams. Αφού είχαν μεταφέρει 60 ευρώ μια φορά, μετά από εβδομάδες δράματος για την πιστωτική κάρτα, η οποία δεν ήταν μόνο στο όνομα της συζύγου μου και έκτοτε είχε ακυρωθεί επειδή η τράπεζα είχε σταματήσει μια προσφορά με την Amazon, μετέφεραν 60 ευρώ για πρώτη φορά αφού εγώ έπρεπε να στείλω άλλη φωτογραφία της ταυτότητας της γυναίκας μου από τα 200 ευρώ που ήθελα ήδη να μεταφέρω. Ρώτησα συγκεκριμένα ξανά αν μπορώ τώρα να χρησιμοποιήσω τον τραπεζικό λογαριασμό στον οποίο είχαν μεταφέρει τα 60 ευρώ ως νέο μέσο πληρωμής και ο υπάλληλος της γραμμής επικοινωνίας έγραψε την προηγούμενη φορά ότι δεν ήταν πρόβλημα. Μετά από αυτό ήθελα να κάνω ανάληψη 200 ευρώ από τα υπόλοιπα κέρδη των 260 ευρώ. Μετά από αναμονή 4 ημερών, έγραψαν χθες το απόγευμα ότι υπήρχαν προβλήματα και αρνήθηκαν. Απλά μια υπενθύμιση. Η πιστωτική κάρτα που χρησιμοποίησα για να κάνω την πρώτη κατάθεση πριν από σχεδόν ένα χρόνο ήταν στο όνομα της συζύγου μου επειδή είναι η εργαζόμενη στην εταιρεία μας. Ο λογαριασμός παιχνιδιού δημιουργήθηκε στο όνομά μου. Το υπόλοιπο του λογαριασμού ήταν ξαφνικά 0 και τα κέρδη παρακρατήθηκαν επειδή δεν επιτρεπόταν η κατάθεση στο όνομα τρίτου. Αυτό αναγραφόταν και στους κανόνες. Οπότε πάνω από 260 ευρώ απλά έφυγαν.


Στα αγγλικά έγραψαν:

Λόγος:

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ανακαλύψαμε ότι είχατε χρησιμοποιήσει έναν τρόπο πληρωμής που ανήκε σε άλλο άτομο. Η χρήση της μεθόδου πληρωμής τρίτου μέρους απαγορεύεται. Επιτρέπεται να χρησιμοποιείτε μόνο εκείνους τους τρόπους πληρωμής που σας ανήκουν και είναι εγγεγραμμένοι μόνο στο όνομά σας. Λόγω σοβαρής παραβίασης των κανόνων μας, αναγκαστήκαμε να κατασχέσουμε τα κέρδη σας.

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε με την υπηρεσία υποστήριξής μας, θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε με οποιαδήποτε απορία!

Δεν το κράτησα ποτέ μυστικό, απλά δεν ήξερα κάτι καλύτερο εκείνη την εποχή...


Έχω σοβαρές αμφιβολίες για το αν τα Lucky Dreams μπορούν να εμπιστευτούν ή αν είναι απλώς το συνηθισμένο δράμα όταν υποτίθεται ότι πληρώνουν.


Χαιρετισμούς σε όλους

Αυτόματη μετάφραση:
Ralph-Bremen
πριν από 1 μήνα

Well, it's a violation of the rules in every casino. When you register, everything should be in your name and especially the payment method. However, if you did not hide anything and told them right away and you even got the money, that is the €60, then I don't understand it so much. One employee tells you it's okay and then they take all your winnings. I would also recommend that you file a complaint with us, but I don't know where you would go with it because basically, like I said, it's a violation of the rules. The other thing is that if you decide to play anywhere, you should always report such things to the casino beforehand to reduce the risk of what happened to you here. If they tell you it's not possible to deposit and withdraw that way, then you know you shouldn't play there. Always screenshot everything so you have proof if they convince you it's okay and then accidentally take your winnings, because that wouldn't be okay. 

I'm sorry that you have to deal with this situation and I hope you get out of it and learn your lesson. 

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα