Ω, πιστεύω ότι πρέπει να είναι απογοητευτικό. Από αυτά που γράφεις και λες προσπαθείς να αποσυρθείς εδώ και 2 μήνες και επίσης να επαληθεύσεις αυτό που σίγουρα δεν είναι ευχάριστο.
Σε αυτήν την περίπτωση, δεν υπάρχει τίποτα να περιμένετε και θα συνιστούσα να ανοίξετε μια καταγγελία σε αυτόν τον σύνδεσμο:https://casino.guru/complaints/all
Η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει και θα δούμε πού θα πάει, γιατί δεν νομίζω ότι είναι σωστό να σας μπλοκάρει και το καζίνο και να μην απαντήσει.
Θα προχωρήσετε και θα κάνετε καταγγελία;
Oh, I believe it must be frustrating. From what you write and say, you have been trying to withdraw for 2 months and also to verify what is certainly not pleasant.
In this case there is nothing to wait for and I would recommend opening a complaint at this link: https://casino.guru/complaints/all
Our team will try to help you and we will see where it goes, because I don't think it's right if the casino also blocks you and doesn't reply.
Will you go ahead and lodge a complaint ?
Αυτόματη μετάφραση: