ΦόρουμΚαζίνοApuesta Gana Casino - γενική συζήτηση

Apuesta Gana Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 4 εβδομάδες από vargasweed28
|
1220 προβολές 30 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
Jaro
πριν από 1 εβδομάδα

Δεν το έχω λάβει ακόμα γιατί περίμενα τα χρήματα μια εβδομάδα σήμερα μίλησα για να υποστηρίξω μου είπαν ότι ακύρωσαν την ανάληψη αλλά τα χρήματα της ακύρωσης δεν εμφανίστηκαν στον λογαριασμό μου τους είπα απλά αφήστε με να κάνω ανάληψη λένε ότι Μπορώ να αποσύρω όσες φορές θέλω ό,τι θέλω, αλλά προσπαθώ να αποσύρω από την Κυριακή και δεν με αφήνει να λάβω κάποιο σφάλμα, τους το είπα, ω υποστήριξη, αλλά το μόνο πράγμα που κάνουν πάντα είναι να το λένε θα επιστρέψω σε 72 ώρες

Αυτόματη μετάφραση:
vargasweed28
πριν από 1 εβδομάδα

In this case, I would probably think about a complaint if you can't get anywhere with your withdrawal. We give casinos 14 days to sort this out, but if you can't enter your withdrawal and the only thing the casino advises you when it throws you an error is that you have to come back in a couple of days, it's not right. Also, you haven't gotten anywhere in all that time so I'd go for it. 

What do you think? 

Jaro
πριν από 1 εβδομάδα

Ειλικρινά δεν έχω ιδέα πού μπορώ να κάνω μια καταγγελία σήμερα επέστρεψα αχ υποστήριξη αχ δείτε τι απάντηση είχαν και μου είπαν ότι θα προσπαθήσουν την Τετάρτη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Μερικές φορές με αφήνει να κάνω την ανάληψη αλλά δεν φτάνει όταν συμβουλεύομαι την υποστήριξη μου λένε ότι είναι σε επαλήθευση ω σε διαδικασία ω αν περάσουν μέρες έστω και μια εβδομάδα και μετά μου λένε ότι ακυρώθηκε από τον πάροχο και επιστρέφουν το σε μένα ω λογαριασμό μου στο καζίνο και ps Δεν με ωφελεί, αυτό που θέλω είναι να εμφανιστεί στον τραπεζικό μου λογαριασμό, όχι ξανά στο καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Σήμερα άφησα τον εαυτό μου να κάνει ανάληψη, αλλά έχω το θρύλο NOT_MERCHANT_FUNDS

Εννοώ ότι θα πρέπει να περάσω άλλη μιάμιση εβδομάδα προτού καταλήξουν να ακυρώσουν την ανάληψη και να την επιστρέψουν στον λογαριασμό μου στο καζίνο επειδή (δεν έχουν χρήματα)


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 εβδομάδα
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Ειλικρινά δεν έχω ιδέα πού μπορώ να κάνω μια καταγγελία σήμερα επέστρεψα αχ υποστήριξη αχ δείτε τι απάντηση είχαν και μου είπαν ότι θα προσπαθήσουν την Τετάρτη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Well, in that case, the complaint I was talking about, you can file it with us. 

Just click here and you can submit it. ⬅️

Our team will try to help you and I firmly believe that you will see your money eventually.

I understand that if the verification is in progress you will not be able to withdraw your money until everything is in order, but if it is still something else why you will not get the money it seems strange to me and that is why our team will investigate and ask you various questions.

Are you going to go ahead and file a complaint ?

Jaro
πριν από 1 εβδομάδα

Ναι φυσικά θα συνεχίσω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Όταν θέλετε να καθορίσετε το πρόβλημα, το μήνυμα διαγράφεται, ω ναι, πώς θέλετε να υποβάλω μια καταγγελία 👍

Αυτόματη μετάφραση:
vargasweed28
πριν από 1 εβδομάδα

Are you perhaps having a specific issue when trying to submit the complaint?

To me, it seems like your written text is getting erased while typing.

Your browser add-ons and additional translators are causing this issue.

If this is the case, try opening the link in incognito mode or going to your browser's settings and turning off all translators. Eliminating any tools that have an impact on the text is the goal.

Our forum is rather unique, equipped with an in-built translator, so it does not matter what language you use, others will see the text automatically translated based on their own language preferences.

As a result, other translators are messing with this feature too often, preventing members from typing freely.

Tough, I'm not 100% sure this is the case, I'll be here for your reply.

πριν από 19 ώρες

Τι έγινε με το παράπονό μου; Πέρασε μια βδομάδα και έληξε ο χρόνος απάντησης και δεν μου είπαν τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
vargasweed28
πριν από 8 ώρες

As you may see, there is a timer situated in the upper right corner of the screen (probably looks different for mobile devices), it now says "waiting for the player to reply".

For now, it's your turn. Please update Nick when you can. Thank you.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 8 ώρες
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα