Γεια σας, Προσπαθήσατε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών του ice casino για να τους ρωτήσετε;
Hello, Did you try to contact ice casino customer support to ask them?
Γεια σας, με απάτησαν το IceCasino για το ποσό των 150.000 NOK, μου έκλεισαν τον λογαριασμό, όταν έκανα αναλήψεις στον λογαριασμό μου, είναι απατεώνες και ληστεύουν κόσμο, υπάρχει κάποιος που μπορεί να με βοηθήσει;
Hello, I was scammed by IceCasino for the amount of 150,000 NOK, they blocked my account, when I made withdrawals to my account, they are fraudsters and they rob people, is there anyone who can help me?
Γειά σου!
Ξέρετε, η βοήθεια εξαρτάται συνήθως από την κατάσταση. Η εύρεση του ζητήματος είναι η καλύτερη αρχή.
Είπες ότι σε είχαν εξαπατήσει με κάποιο τρόπο. Θέλεις να το εξηγήσεις αυτό; Συνέβη κάτι κατά την επαλήθευση ή αντιμετωπίσατε κάποιο άλλο πρόβλημα;
Από όσο γνωρίζω για το καζίνο, στοιχηματίζω ότι σας δόθηκε κάποια εξήγηση. μπορώ να το δω;
Μη διστάσετε να επικολλήσετε στιγμιότυπα οθόνης εδώ στο φόρουμ, παρακαλώ.
Υποθέτω ότι θα βρούμε περισσότερες λεπτομέρειες στην καταγγελία αργά ή γρήγορα. 🤔
Hello!
You know, help usually depends on the situation. Finding the issue is the best start.
You said you had been scammed somehow. Care to explain that? Did something happen during the verification, or did you come across any other problem?
As far as I know of the casino, I bet you were given some sort of explanation; may I see that?
Don't hesitate to paste screenshots here on the forum, please.
I guess we'll find more details in the complaint sooner or later. 🤔
Γεια σας, επιβεβαίωσα τον λογαριασμό μου, κάτι που επιβεβαιώθηκε από το καζίνο, μετά έκανα ανάληψη μετρητών και όλα τα χρήματα και ο λογαριασμός μπλοκαρίστηκαν. Δημοσιεύω μια φωτογραφία της επιβεβαίωσης επαλήθευσης.
Hello, I verified my account, which was confirmed by the casino, then I made a cash withdrawal and all funds and the account were blocked. I am posting a photo of the verification confirmation.
μέχρι στιγμής δεν έχω λάβει καμία απάντηση από αυτό το καζίνο
so far I have not received any response from this casino
Γεια, καταλαβαίνω από το παράπονό σου ότι το καζίνο έχει ανταποκριθεί και μπορεί να είναι ότι σας έχουν κατηγορήσει για πολλούς λογαριασμούς. Θα μπορούσατε επίσης να απαντήσετε στην Petronela στην καταγγελία σας ;
Νομίζω ότι είναι πολύ σημαντικό να επιλυθεί αυτή η κατάσταση γιατί είναι μια αρκετά σοβαρή κατηγορία. Θα περιμένω ενημέρωση.
Hey, I see from your complaint that the casino has responded and it could be that they have accused you of multiple accounts. Would it also be possible to reply to Petronela in your complaint ?
I think it is quite important that this situation is resolved because it is quite a serious accusation. I will wait for an update.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.