ΦόρουμΚαζίνοΑπόσυρση καζίνο Alpine

Απόσυρση καζίνο Alpine

πριν από 1 έτος από soniamirabile7
|
2130 προβολές 12 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Γεια, αντιμετωπίζω προβλήματα με το alpine casino

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έχει δύο μέρες που προσπαθεί να κάνει μια απόσυρση και μου κάνουν πολλές δικαιολογίες

Αυτόματη μετάφραση:
soniamirabile7
πριν από 1 έτος

Hello there.

Sadly, you probably found a casino that slipped our scope, meaning it has not been reviewed here on our website and stay completely unknown to us. Hence I ask you to provide us with a full casino URL.

As goes for your issue, kindly provide more details. What exactly has the casino told you so far?

The line between excuses and explanations is sometimes quite tin, so I want to learn more.

In general, try to cooperate with the casino no matter what it has proven to be the most effective way to get money.

πριν από 1 έτος

καλημερα και εγω εχω το ιδιο προβλημα, μου ζητησαν να εξακριβωσω την κατοικια μου αλλα δεν αρκει και το πιστοποιητικο κατοικιας που εκανε ο δημος, μου φαινεται απατη πως μπορω να υπερασπιστω τον εαυτο μου ευχαριστω πολυ οποιος μπορει να με βοηθησει

Αυτόματη μετάφραση:
luigicdf1985
πριν από 1 έτος

Hello there. It's great you found this forum. Hopefully, we'll get to the bottom of the issue together.

Just to avoid wild guesses, have you been told what seems to be wrong with this document perhaps?

What other document have you provided to pass the verification, please?

According to my experiences, it is always wise to ask for an explanation in the casino first, then consider its value. Just do not say you have not received any advice from the chat or support.


πριν από 1 έτος

Καλημέρα σας έχω προσκομίσει ό,τι ζήτησαν έγγραφο, αντίγραφο τραπεζικού λογαριασμού και τέλος την selfy με το έγγραφο που φαίνεται να είναι λάθος για πολλοστή φορά! Έχω την αόριστη εντύπωση ότι δικαιολογούνται γιατί με το τηλέφωνο είναι αδύνατον να βγάλεις selfie με διπλή εστίαση αλλά αφού έχω επαγγελματικό εξοπλισμό το έκανα! Τώρα έχω στείλει και email στο xo Δεν έχω λάβει απάντηση ακόμα! Ψάχνω για λύση Χ θέμα αρχής όχι Χ χρήματα

Αυτόματη μετάφραση:
luigicdf1985
πριν από 1 έτος

Of course. That's the last document the casino wants from you ? I saw that you've managed to file a complaint, so I'm curious to see how this goes. 

Could you let us know if the casino responds to your email, or if you manage to go through the verification process ? 

πριν από 1 έτος

Ευτυχώς, μετά από πολλές προσπάθειες κατάφερα να αποσυρθώ. Ακόμα και στην περίπτωσή μου ήταν η selfie που δεν πήγε καλά.

Αυτόματη μετάφραση:
soniamirabile7
πριν από 1 έτος

Thank you for the useful hint. What seemed to be so tricky about providing an acceptable selfie, please?

I'm asking to help others who might come after this topic.

Glad you've made it though!✨


πριν από 1 έτος

Κοίτα, σου λέω ότι έστειλα τουλάχιστον 30... φωτογραφίες και μου είπαν ότι δεν ήταν ποτέ καλές. Στο τέλος τους είπα ότι ήθελα να κλείσω τον λογαριασμό και μπχα!!! Ξαφνικά η τελευταία φωτογραφία έγινε αποδεκτή😅

Αυτόματη μετάφραση:
soniamirabile7
πριν από 1 έτος

Hehe, now that's a method I wouldn't say a casino would consider. Any idea what the problem was with the amount of selfies you sent ? Usually the casino says they are not clear enough, so I was wondering because there might be another reason. 🙂

Jaro
πριν από 1 έτος

Λάβετε υπόψη ότι όλα έχουν λυθεί!! και κανένα πρόβλημα προς το παρόν!!

Αυτόματη μετάφραση:
soniamirabile7
πριν από 1 έτος

So they actually never explained why the selfies weren't good enough, right?

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα