Γειά σου.
Δυστυχώς, πιθανότατα βρήκατε ένα καζίνο που ξεπέρασε το πεδίο εφαρμογής μας, που σημαίνει ότι δεν έχει ελεγχθεί εδώ στον ιστότοπό μας και παραμένει εντελώς άγνωστο σε εμάς. Ως εκ τούτου, σας ζητώ να μας δώσετε μια πλήρη διεύθυνση URL του καζίνο.
Όσον αφορά το πρόβλημά σας, παρακαλούμε δώστε περισσότερες λεπτομέρειες. Τι ακριβώς σας έχει πει το καζίνο μέχρι τώρα;
Η γραμμή μεταξύ δικαιολογιών και εξηγήσεων είναι μερικές φορές πολύ μικρή, οπότε θέλω να μάθω περισσότερα.
Σε γενικές γραμμές, προσπαθήστε να συνεργαστείτε με το καζίνο ανεξάρτητα από το ποιος έχει αποδειχθεί ότι είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να κερδίσετε χρήματα.
Hello there.
Sadly, you probably found a casino that slipped our scope, meaning it has not been reviewed here on our website and stay completely unknown to us. Hence I ask you to provide us with a full casino URL.
As goes for your issue, kindly provide more details. What exactly has the casino told you so far?
The line between excuses and explanations is sometimes quite tin, so I want to learn more.
In general, try to cooperate with the casino no matter what it has proven to be the most effective way to get money.
καλημερα και εγω εχω το ιδιο προβλημα, μου ζητησαν να εξακριβωσω την κατοικια μου αλλα δεν αρκει και το πιστοποιητικο κατοικιας που εκανε ο δημος, μου φαινεται απατη πως μπορω να υπερασπιστω τον εαυτο μου ευχαριστω πολυ οποιος μπορει να με βοηθησει
Good morning, I too have the same problem, they asked me to verify my residence but the certificate of residence issued by the municipality is not suitable either, it seems to me a fraud how can I defend myself thanks a lot to whoever can help me
Buon giorno anche io stesso problema mi hanno chiesto di verificare la residenza ma non gli va bene neanche il certificato di residenza rilasciato dal comune mi pare una frode come potrei difendermi grazie mille a chi può aiutarmi
Γειά σου. Είναι υπέροχο που βρήκατε αυτό το φόρουμ. Ας ελπίσουμε ότι θα φτάσουμε στο κάτω μέρος του θέματος μαζί.
Ακριβώς για να αποφύγετε τις άγριες εικασίες, σας είπαν τι φαίνεται να είναι λάθος με αυτό το έγγραφο;
Τι άλλο έγγραφο έχετε δώσει για να περάσετε την επαλήθευση, παρακαλώ;
Σύμφωνα με τις εμπειρίες μου, είναι πάντα σοφό να ζητάς μια εξήγηση πρώτα στο καζίνο και μετά να εξετάζεις την αξία του. Απλώς μην πείτε ότι δεν έχετε λάβει συμβουλές από τη συνομιλία ή την υποστήριξη.
Hello there. It's great you found this forum. Hopefully, we'll get to the bottom of the issue together.
Just to avoid wild guesses, have you been told what seems to be wrong with this document perhaps?
What other document have you provided to pass the verification, please?
According to my experiences, it is always wise to ask for an explanation in the casino first, then consider its value. Just do not say you have not received any advice from the chat or support.
Καλημέρα σας έχω προσκομίσει ό,τι ζήτησαν έγγραφο, αντίγραφο τραπεζικού λογαριασμού και τέλος την selfy με το έγγραφο που φαίνεται να είναι λάθος για πολλοστή φορά! Έχω την αόριστη εντύπωση ότι δικαιολογούνται γιατί με το τηλέφωνο είναι αδύνατον να βγάλεις selfie με διπλή εστίαση αλλά αφού έχω επαγγελματικό εξοπλισμό το έκανα! Τώρα έχω στείλει και email στο xo Δεν έχω λάβει απάντηση ακόμα! Ψάχνω για λύση Χ θέμα αρχής όχι Χ χρήματα
Good morning, I have provided everything they asked for document, bank statement and finally the selfy with the document which seems to be wrong for the umpteenth time! I have the vague impression that they are making excuses because with the phone it is impossible to take a selfy with double focus but since I have professional equipment I did it! I have now also emailed xo I have not received a response yet ! I'm looking for a solution X a matter of principle not X money
Buon giorno ho fornito tutto ciò che mi hanno chiesto documento ,estratto conto bancario e infine il selfy con il documento che pare X l’ennesima volta non vada bene ! Ho la vaga impressione che stanno trovando scuse xche con il telefono è impossibile fare il selfy con la doppia messa a fuoco ma siccome ho attrezzature professionali L ho fatta ! Ora ho inviato anche via email xo non ho ricevuto ancora risposta ! Cerco una soluzione X una questione di principio non X i soldi
Φυσικά. Αυτό είναι το τελευταίο έγγραφο που θέλει το καζίνο από εσάς; Είδα ότι καταφέρατε να υποβάλετε καταγγελία, οπότε είμαι περίεργος να δω πώς θα πάει αυτό.
Θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε εάν το καζίνο απαντά στο email σας ή εάν καταφέρετε να περάσετε από τη διαδικασία επαλήθευσης;
Of course. That's the last document the casino wants from you ? I saw that you've managed to file a complaint, so I'm curious to see how this goes.
Could you let us know if the casino responds to your email, or if you manage to go through the verification process ?
Ευτυχώς, μετά από πολλές προσπάθειες κατάφερα να αποσυρθώ. Ακόμα και στην περίπτωσή μου ήταν η selfie που δεν πήγε καλά.
Fortunately, after many attempts I managed to withdraw. Even in my case it was the selfie that didn't go well.
Fortunatamente dopo tanti tentativi sono riuscita a prelevare.Anche nel mio caso era x il selfie che non andava bene.
Ευχαριστώ για τη χρήσιμη υπόδειξη. Τι φαινόταν τόσο δύσκολο για την παροχή μιας αποδεκτής selfie, παρακαλώ;
Ζητώ να βοηθήσω άλλους που μπορεί να ακολουθήσουν αυτό το θέμα.
Χαίρομαι όμως που τα κατάφερες!✨
Thank you for the useful hint. What seemed to be so tricky about providing an acceptable selfie, please?
I'm asking to help others who might come after this topic.
Glad you've made it though!✨
Κοίτα, σου λέω ότι έστειλα τουλάχιστον 30... φωτογραφίες και μου είπαν ότι δεν ήταν ποτέ καλές. Στο τέλος τους είπα ότι ήθελα να κλείσω τον λογαριασμό και μπχα!!! Ξαφνικά η τελευταία φωτογραφία έγινε αποδεκτή😅
Look, I tell you that I sent at least 30... photos and they told me they were never good. At the end I told them I wanted to close the account and bha!!! Suddenly the last photo was accepted😅
Guardi ,le dico che minimo ho mandato 30...foto e mi dicevano che non andavano mai bene.Akka fine ho detto loro che volevo chiudere il conto e bha!!! All'improvviso l'ultima foto l'anno accettata😅
Χεχε, τώρα αυτή είναι μια μέθοδος που δεν θα έλεγα ότι θα εξέταζε ένα καζίνο. Έχετε ιδέα ποιο ήταν το πρόβλημα με τον αριθμό των selfies που στείλατε; Συνήθως το καζίνο λέει ότι δεν είναι αρκετά ξεκάθαρα, οπότε αναρωτιόμουν γιατί μπορεί να υπάρχει άλλος λόγος. 🙂
Hehe, now that's a method I wouldn't say a casino would consider. Any idea what the problem was with the amount of selfies you sent ? Usually the casino says they are not clear enough, so I was wondering because there might be another reason. 🙂
Λάβετε υπόψη ότι όλα έχουν λυθεί!! και κανένα πρόβλημα προς το παρόν!!
Keep in mind that everything is resolved!! and no problems for now!!
Dai l'importante che è tutto risolto!!e per ora nessun problema!!
Οπότε στην πραγματικότητα ποτέ δεν εξήγησαν γιατί οι selfies δεν ήταν αρκετά καλές, σωστά;
So they actually never explained why the selfies weren't good enough, right?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.