Γειά σου.
Νομίζω ότι μπορώ να εξηγήσω λίγο την κατάσταση. Πρώτα απ 'όλα, το αίτημα ανάληψης πιθανότατα ενεργοποίησε τη διαδικασία επαλήθευσης KYC (γνωρίζω τον πελάτη σας), την οποία πρέπει να περάσετε για να πληροίτε τα κριτήρια για την απόσυρση.
Μετά από ένα τέτοιο αίτημα, πολλά καζίνο μπλοκάρουν τον λογαριασμό του παίκτη και διεκπεραιώνουν την επαλήθευση μέσω email.
Υπάρχουν δύο πράγματα που πρέπει να κάνετε τώρα:
- ελέγξτε το email σας για περαιτέρω οδηγίες ή εξηγήσεις
- τραβήξτε ένα στιγμιότυπο οθόνης που δείχνει το σφάλμα που παρουσιάζεται όταν προσπαθείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στο λογαριασμό σας.
Παρά την καλύτερη εικασία μου, υπάρχει ακόμα πιθανότητα να συμβαίνει κάτι άλλο, εξ ου και το στιγμιότυπο οθόνης.
Παρεμπιπτόντως, σε πολλά καζίνο, πρέπει να παίξετε με την κατάθεσή σας προτού γίνει ανάληψη των χρημάτων. Τουλάχιστον μία φορά, συνήθως τριπλάσιο του κατατεθειμένου ποσού. Τα καζίνο, σε αντίθεση με τις τράπεζες, πληρώνουν τέλη για κάθε συναλλαγή, αυτός είναι εν μέρει ένας τρόπος να εξαλειφθούν τέτοια αιτήματα.
Λοιπόν, θα είμαι εδώ για περισσότερες πληροφορίες.
Hello.
I think I can explain the situation a bit. First of all, the withdrawal request probably triggered the KYC (know your customer) verification procedure, which you need to pass in order to be qualified for the withdrawal.
Upon such a request, many casinos block the player's account and handle the verification via email.
There are two things you should do now:
- check your email for further instructions or explanation
- capture a screenshot showing the error occurring when you try to access your account.
Despite my best guess, there is still a chance something else is going on, hence the screenshot.
By the way, in many casinos, you must play with your deposit before the funds are withdrawable. At least once, usually three times the deposited sum. Casinos, unlike banks, pay fees for every transaction, this is partly a way to eliminate such requests.
Well, I'll be here for your further info.
Αυτόματη μετάφραση: