Δυστυχώς, δεν έχουμε καμία εξουσία για τις αναλήψεις σας. Επιτρέψτε μου αντ' αυτού μερικές ερωτήσεις:
Έχει επιβεβαιώσει το καζίνο ο λογαριασμός σας πέρασε με επιτυχία την πλήρη επαλήθευση λογαριασμού; Γιατί αυτό είναι το πιο κοινό πρόβλημα.
Επιπλέον, πώς εξήγησε το θέμα η υποστήριξη του καζίνο - το έχετε ρωτήσει;
Θα σας βοηθούσε επίσης να γνωρίζετε από πότε προσπαθείτε να κάνετε ανάληψη των χρημάτων και εάν επιλέξατε τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιούσατε προηγουμένως για την κατάθεση.
Θα περιμένω την απάντησή σας.
Unfortunately, we hold no power over your withdrawals. Allow me a few questions instead:
Has the casino confirmed your account successfully passed full account verification? Because this is the most common issue.
Additionally, how has the casino support explained the issue - have you asked?
It would also help to know since when you are trying to withdraw the money and whether you opted for the same payment method previously used for the deposit.
I'll wait for your reply.
Αυτόματη μετάφραση: