Μόλις παρατήρησα ότι όλο και περισσότερα διαδικτυακά καζίνο δεν δέχονται πλέον παίκτες από την Αυστρία ούτε μπλοκάρουν τους λογαριασμούς τους.
Γιατί αυτό? Μήπως επειδή τα καζίνο πρέπει να έχουν έγκυρη άδεια από την Αυστρία για να επιτρέπουν σε παίκτες από την Αυστρία να παίζουν καθόλου;
Όπως αναφέρθηκε αλλού, έχω ήδη αποκλειστεί από πολλά καζίνο. Τώρα όμως έλαβα 2 email από καζίνο ότι θα μπλοκάρουν τον λογαριασμό μου στις 15 Αυγούστου.
Θα αντιγράψω το μήνυμα email εκεί.
Γεια σου Πάτρικ,
Λάβετε υπόψη ότι από τα μεσάνυχτα της 15ης Αυγούστου 2022, η Wheelz δεν θα δέχεται πλέον πελάτες που διαμένουν στην Αυστρία.
Από εδώ και στο εξής δεν μπορείτε πλέον να καταθέτετε χρήματα στον λογαριασμό σας στο Wheelz, αλλά μπορείτε να συνεχίσετε να παίζετε και να αποσύρετε τα χρήματά σας τις επόμενες 7 ημέρες.
Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου θα πρέπει να προσπαθήσετε να χρησιμοποιήσετε τυχόν εναπομείναντα μπόνους που μπορεί να έχετε στον λογαριασμό σας, καθώς από τα μεσάνυχτα της 15ης Αυγούστου 2022 δεν θα μπορείτε πλέον να έχετε πρόσβαση στα παιχνίδια μας και τυχόν εκκρεμή μπόνους θα καταπέσει.
Μετά τις 15 Αυγούστου 2022, έχετε 30 ημέρες για να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας και να κάνετε ανάληψη τυχόν υπολειπόμενων χρημάτων. Μετά από αυτό το διάστημα θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας για τη διεκπεραίωση των αναλήψεων: kundenservice@wheelz.com .
Σας ευχαριστούμε που είστε πιστός πελάτης της Wheelz και ζητάμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία.
τις καλύτερες ευχές
είναι φυσιολογικό αυτό; Ήταν επίσης στο Drückglück και στα αδελφά καζίνο τους - δεν μπορείτε να μπείτε πια εκεί. Επίσης για πολύ καιρό
I just noticed that more and more online casinos no longer accept players from Austria or block their accounts.
Why is that? Is it because the casinos have to have a valid license from Austria to let players from Austria play at all?
As mentioned elsewhere, I've already had myself blocked by many casinos. But now I got 2 emails from casinos that they will block my account on August 15th.
I'll copy the email message in there.
Hello Patrick,
Please note that as of midnight August 15, 2022, Wheelz will no longer accept customers residing in Austria.
From now on you can no longer deposit money into your Wheelz account, but you can continue to play and withdraw your money over the next 7 days.
During this period you should endeavor to use any remaining bonuses that you may have in your account as from midnight on August 15th 2022 you will no longer be able to access our games and any pending bonuses will be forfeited.
After August 15, 2022, you have 30 days to log into your account and withdraw any remaining funds. After this period you will need to contact our customer service to process withdrawals: kundenservice@wheelz.com .
Thank you for being a loyal Wheelz customer and we apologize for any inconvenience.
Best regards
is this normal? Was also at Drückglück and their sister casinos - you can't get in there anymore. Also for a long time
Ist jetzt mir grade aufgefallen,dass immer mehr onlinecasinos Spieler aus österreich nicht mehr annehmen oder auch deren konto sperren.
Warum ist das so? Liegt es daran dass die Casinos eine gültige Lizenz haben müssen von österreich um Spieler überhaupt aus Österreich spielen zu lassen?
Habe mich ja ,wie auch anders erwähnt ,schon von vielen casinos sperren lassen. Aber jetzt bekam ich wieder 2 emails von casinos,dass sie am 15.August Mein konto sperren.
Ich kopiere mal die nachricht der email da rein.
Hallo Patrick,
bitte beachte, dass Wheelz ab Mitternacht des 15. August 2022 keine Kunden mit Wohnsitz in Österreich mehr akzeptiert.
Ab sofort kannst du kein Geld mehr auf dein Wheelz-Konto einzahlen, aber du kannst weiterhin spielen und dein Geld über die nächsten 7 Tage abheben.
Während dieses Zeitraums solltest du dich bemühen, alle verbleibenden Boni, die du möglicherweise auf deinem Konto hast, zu nutzen, da du ab Mitternacht des 15. August 2022 nicht mehr auf unsere Spiele zugreifen werden kannst und alle ausstehenden Boni verfallen.
Nach dem 15. August 2022 hast du noch 30 Tage Zeit, um dich in deinem Konto anzumelden und verbleibende Guthaben abzuheben. Nach diesem Zeitraum musst du die sich an unseren Kundendienst wenden, um Auszahlungen zu bearbeiten: kundenservice@wheelz.com.
Wir danken dir, dass du ein treuer Wheelz-Kunde bist und entschuldigen uns für etwaige Unannehmlichkeiten.
Beste Grüße
is das normal? War ja auch bei Drückglück und deren schwesterncasinos-du kommst da nicht mehr rein.auch seit längerem