Χαίρετε,
σίγουρα θα χρειαστεί να μάθουμε περισσότερες λεπτομέρειες για να μαντέψουμε τι συμβαίνει με τον λογαριασμό σας.
Υποβάλατε ανάληψη λίγο πριν αποκλειστεί ο λογαριασμός σας; Αναρωτιέμαι επίσης αν ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως. Επειδή εάν υποβάλατε ανάληψη, ο λογαριασμός σας μπορεί να κλείσει μέχρι να προσκομίσετε όλα τα απαραίτητα έγγραφα και η επαλήθευση να ολοκληρωθεί με επιτυχία.
Παρακαλούμε μοιραστείτε περισσότερες λεπτομέρειες.
Hello,
we would definitely need to know more details to guess what is happening with your account.
Did you submit a withdrawal just before your account got blocked? I also wonder whether your account is fully verified. Because if you did submit a withdrawal, your account may be closed until you provide all necessary documents and the verification will successfully end.
Kindly share more details.
Ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε ότι αποκλερίστηκα 7 ημέρες μετά την ανάληψη, δεν έλαβα καμία απάντηση ως προς το γιατί;
My account was verified I got blocked 7days after withdrawal, I didn't get any response as to why?
Επιπλέον, συνομιλούσα με την ομάδα ζωντανής συνομιλίας τους χθες και είπαν ότι η απόσυρσή μου θα διεκπεραιωθεί μέχρι το τέλος της ημέρας χθες.
On top of that I've been chatting to their live chat team yesterday and they said my withdrawal will be processed by the end of the day yesterday.
Υπέβαλα την ταυτότητά μου, την απόδειξη κατοικίας και την τραπεζική μου κάρτα. Επιβεβαιώθηκε γι' αυτό μπόρεσα να κάνω ανάληψη, ήμουν σε εκκρεμότητα και όταν προσπάθησα να συνδεθώ σήμερα για να ελέγξω αν είχε αλλάξει, δεν μπορούσα να συνδεθώ.
I submitted my identity, proof of residence and bank card. It was verified that's why I was able to withdraw, I was pending and when I tried logging in today to check if it had changed I couldn't login.
Λοιπόν, αυτό ακούγεται πολύ ύποπτο τώρα.
Δεν μπορώ να δώσω καμία ακριβή εξήγηση, φοβάμαι. Είναι καλό που υποβάλεις την καταγγελία, θα ήσουν τόσο ευγενικός και θα ενημέρωνες τον Nick με περισσότερες λεπτομέρειες, πιστεύω ότι μπορείς απλώς να επικολλήσεις αυτό που μου απάντησες.
Ευχαριστώ. Ελπίζω να μπορέσουμε να βοηθήσουμε.
Well, this sounds quite suspicious now.
I can't provide any sort of exact explanation, I'm afraid. It's good that you have submitted the complaint, would you be so kind and upade Nick with more details, I belive that you can just paste what you replied to me.
Thank you. I hope we would be able to help.
Ευχαριστώ, του απάντησα (NICK) και τους έστειλα ένα email χθες στο support@bondibet.com, μου είπαν να επικοινωνήσω με το security@bondibet.com. Θα σας κρατάω ενήμερους για το τι έχουν να πουν για το θέμα.
Thank you, I did respond to him(NICK) and I sent them an email yesterday at support@bondibet.com, they told me to contact security@bondibet.com. I will keep you posted on what they have to say about the matter.
Γειά σου.
Σε αυτή την περίπτωση, είμαι σίγουρος ότι ο Νικ θα προσπαθήσει να πάρει πιο λεπτομερείς απαντήσεις από το καζίνο και να διερευνήσει τα στοιχεία τους. Σας έχει κάνει ποτέ το καζίνο επιπλέον ερωτήσεις σχετικά με τον λογαριασμό σας, αναρωτιέμαι; Υποθέτω ότι αυτή θα ήταν μια κατάλληλη αντίδραση εάν το καζίνο βρει κάποιες ασυνέπειες... 🤔
Hello there.
In this case, I'm sure that Nick will try to get more detailed answers from the casino and investigate their evidence. Has the casino ever asked you any additional questions about your account, I wonder? I guess that this would be an appropriate reaction if the casino finds some inconsistencies... 🤔
Ποτέ δεν έλαβα καμία επικοινωνία από το καζίνο εκτός από το να κάνω ερωτήσεις, γι' αυτό δυσκολεύτηκα να ανεβάσω την απόδειξη της κατοικίας μου επειδή όταν έκανα εγγραφή στον λογαριασμό το τηλέφωνό μου συμπλήρωσε αυτόματα τη διεύθυνση, επομένως δεν ήταν ίδια με αυτήν στην τράπεζα δήλωση που συνέχισα να ανεβάζω μέχρι να ρώτησα τη ζωντανή συνομιλία γιατί συνέχισαν να απορρίπτουν το έγγραφό μου; Τότε μου είπαν ότι η διεύθυνσή μου δεν ταιριάζει με το έγγραφο που ανεβάζω, οπότε ρώτησα τι μπορώ να κάνω; Τότε μου είπαν να στείλω ένα email στο τμήμα ασφαλείας τους security@bondibet.com και το έκανα. Το διόρθωσαν και εγκρίθηκα στο τραπεζικό αντίγραφο ως απόδειξη κατοικίας. Τότε ήταν που έκανα ανάληψη. Δεν ξέρω αν αυτή είναι η ασυνέπεια στην οποία αναφέρονται.
I have never received any communication from the casino except me asking questions, so I struggled with uploading my proof residence because when I registered for the account my phone automatically filled out the address, so it wasn't the same as the one on the bank statement that I kept uploading until I asked the live chat why they kept on rejecting my document? That's when they told me that my address doesn't match with the document that I'm uploading, so I asked what can I do? That's when I was told to send an email to their security department security@bondibet.com and I did. They corrected it and I was approved on the bank statement as proof of residence. That's when I made a withdrawal. I don't know if that's the inconsistency they are referring to.
Είχα έναν λογαριασμό μαζί τους στο παρελθόν, αλλά όταν προσπάθησα να συνδεθώ σε αυτόν τον λογαριασμό δεν υπήρχε πλέον, τότε έκανα εγγραφή για τον νέο λογαριασμό πριν από δύο εβδομάδες. Τώρα λένε στην απάντησή τους ότι έχω πολλαπλούς λογαριασμούς. Εάν ίσχυε αυτό, γιατί μπόρεσα να εγγράψω έναν άλλο λογαριασμό, με άλλα λόγια, αυτό ήταν παγίδα ή τι;
I had an account with them before but when I tried to login into that account it no longer exists, that's when I registered for the new account couple of weeks back. Now they are saying in their response that I have multiple accounts. If that was the case why was able to register another account, in other words that was a trap or what?
Ποτέ δεν έλαβα καμία επικοινωνία από το καζίνο εκτός από το να κάνω ερωτήσεις, γι' αυτό δυσκολεύτηκα να ανεβάσω την απόδειξη της κατοικίας μου επειδή όταν έκανα εγγραφή στον λογαριασμό το τηλέφωνό μου συμπλήρωσε αυτόματα τη διεύθυνση, επομένως δεν ήταν ίδια με αυτήν στην τράπεζα δήλωση που συνέχισα να ανεβάζω μέχρι να ρώτησα τη ζωντανή συνομιλία γιατί συνέχισαν να απορρίπτουν το έγγραφό μου; Τότε μου είπαν ότι η διεύθυνσή μου δεν ταιριάζει με το έγγραφο που ανεβάζω, οπότε ρώτησα τι μπορώ να κάνω; Τότε μου είπαν να στείλω ένα email στο τμήμα ασφαλείας τους security@bondibet.com και το έκανα. Το διόρθωσαν και εγκρίθηκα στο τραπεζικό αντίγραφο ως απόδειξη κατοικίας. Τότε ήταν που έκανα ανάληψη. Δεν ξέρω αν αυτή είναι η ασυνέπεια στην οποία αναφέρονται.
I have never received any communication from the casino except me asking questions, so I struggled with uploading my proof residence because when I registered for the account my phone automatically filled out the address, so it wasn't the same as the one on the bank statement that I kept uploading until I asked the live chat why they kept on rejecting my document? That's when they told me that my address doesn't match with the document that I'm uploading, so I asked what can I do? That's when I was told to send an email to their security department security@bondibet.com and I did. They corrected it and I was approved on the bank statement as proof of residence. That's when I made a withdrawal. I don't know if that's the inconsistency they are referring to.
Αυτό μπορεί να συμβεί σε οποιονδήποτε, οπότε υποθέτω ότι δεν είναι μεγάλη υπόθεση. Ενημερώσατε το καζίνο τι συνέβη και η απόδειξη διεύθυνσης έγινε δεκτή - δεν θα έλεγα ότι αυτός είναι ο λόγος.
This can happen to anybody, so I guess that's not a big deal. You informed the casino what has happened and the proof of address was accepted - I would not say this is the reason.
Είχα έναν λογαριασμό μαζί τους στο παρελθόν, αλλά όταν προσπάθησα να συνδεθώ σε αυτόν τον λογαριασμό δεν υπήρχε πλέον, τότε έκανα εγγραφή για τον νέο λογαριασμό πριν από δύο εβδομάδες. Τώρα λένε στην απάντησή τους ότι έχω πολλαπλούς λογαριασμούς. Εάν ίσχυε αυτό, γιατί μπόρεσα να εγγράψω έναν άλλο λογαριασμό, με άλλα λόγια, αυτό ήταν παγίδα ή τι;
I had an account with them before but when I tried to login into that account it no longer exists, that's when I registered for the new account couple of weeks back. Now they are saying in their response that I have multiple accounts. If that was the case why was able to register another account, in other words that was a trap or what?
Αυτό είναι ένα ενδιαφέρον σημείο.
Πάντα ρωτάμε αν ο παίκτης απέκτησε κάποιο πλεονέκτημα έναντι του καζίνο δημιουργώντας έναν δεύτερο λογαριασμό. Αυτός ο κανόνας σχεδιάστηκε αρχικά για να προστατεύει τα καζίνο από τους καταχραστές των μπόνους, ειλικρινά, τα πράγματα έχουν αλλάξει, αλλά ορισμένα καζίνο βλέπουν τους πολλαπλούς λογαριασμούς ως λόγο για την ακύρωση των κερδών. Προσπαθούμε να διερευνήσουμε περαιτέρω και να προσδιορίσουμε εάν επιτεύχθηκε κάποιο αθέμιτο πλεονέκτημα.
This is an interesting point.
We always ask whether the player gained some advantage over the casino by creating a second account. This rule was originally designed to protect casinos from bonuses abusers, honestly, things have changed but some casinos see multiple accounts as a reason for voiding the winnings. We try to investigate further and define whether some unfair advantage was achieved.
Αυτό θα είναι το καλύτερο, υποθέτω.
Μπορώ να φανταστώ ότι η αβεβαιότητα και η ανάγκη να περιμένουμε είναι αρκετά ενοχλητική. 🙁
Η ομάδα καταγγελιών σίγουρα θα κάνει το καλύτερο δυνατό.
That will be best, I guess.
I can imagine that the uncertainty and the need to just wait is quite annoying. 🙁
The complaint team will surely do their best.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.