πριν από 10 μήνες
Κανείς άλλος κουράστηκε να εξαπατάται συνεχώς από αυτόν τον ιστότοπο;
Anyone else tired of being scammed by this site constantly ?
Κανείς άλλος κουράστηκε να εξαπατάται συνεχώς από αυτόν τον ιστότοπο;
Anyone else tired of being scammed by this site constantly ?
Γεια, και ποιο site έχετε στο μυαλό σας; Με βάση το παράπονό σας , θα έλεγα ότι αφορούσε το NANOGAMES.IO . 🤷♀️
Καταλαβαίνω ότι αισθάνεστε θυμωμένος, αλλά θα ήθελα να σας ρωτήσω ξανά εάν κρατούνται χρήματα από το καζίνο;
Δεν μπόρεσα να το βρω στην αρκετά μεγάλη τελευταία απάντησή σας, λυπάμαι. Μιλάτε απλώς για κλοπές και απάτες, αλλά θα έλεγα ότι οι πόντοι επιβράβευσης ή τα καθαρά χρήματα μπόνους δεν είναι δικά σας μέχρι να μετατραπούν πλήρως σε πραγματικά κεφάλαια, σωστά;
Παρακαλούμε να είστε πιο συγκεκριμένοι, κατά προτίμηση μέσω της καταγγελίας: https://casino.guru/nanogames-io-casino-player-s-account-got-unfairly
Όπως εξηγήθηκε, τυχόν πιθανές ανταμοιβές ή «πόντους πίστης» δεν θεωρούνται πραγματικά κεφάλαια αλλά μάλλον χρήματα μπόνους.
Ειλικρινά, ισχύει και αυτό το σημείο:
"Παρακαλώ κατανοήστε, ότι δεν μπορούμε να τιμωρήσουμε το καζίνο για το κλείσιμο του λογαριασμού σας. Τα καζίνο, γενικά, έχουν το δικαίωμα να περιορίσουν ή ακόμα και να κλείσουν τους λογαριασμούς των παικτών εάν υποψιάζονται παράτυπο παιχνίδι ή άλλες αμφισβητούμενες δραστηριότητες ή χωρίς κανένα λόγο."
Επιπλέον, σύμφωνα με τα δικά μας λόγια: ξέρετε ότι οι ΗΠΑ βρίσκονται στη μαύρη λίστα. Γνωρίζατε ότι λειτουργούσαν χωρίς άδεια, ωστόσο συνεχίζατε να επιστρέφετε μέχρι να αποκλειστεί ο λογαριασμός σας και τώρα το χρησιμοποιείτε ως επιχείρημα γιατί το καζίνο φαίνεται να είναι απάτη. Λοιπόν, γιατί συνέχισε να παίζεις εκεί; Θα διαμαρτυρόσασταν αν ο λογαριασμός σας παρέμενε ανοιχτός;
Λυπάμαι, δεν μπορώ να το καταλάβω.
Hey, and which site do you have in mind? Based on your complaint, I'd say it was about NANOGAMES.IO . 🤷♀️
I understand you feel angry, but I would like to ask you again whether any funds are being held by the casino?
I could not find it in your quite long latest reply, I'm sorry. You are just talking about theft and scams, but I'd say loyalty points or purely bonus money are not yours until fully converted into real funds, right?
Kindly be more concrete, preferably through the complaint: https://casino.guru/nanogames-io-casino-player-s-account-got-unfairly
As explained, any potential rewards or "loyalty points" are not considered real funds but rather bonus money.
Frankly, this point is also valid:
"Please understand, that we can’t penalize the casino for closing your account. Casinos, in general, have a right to restrict or even close players’ accounts if they suspect irregular play or other questionable activities or for no reason at all. "
Additionally, per our own words: you know the US is blacklisted. You knew they operated without a license, yet you kept coming back until your account was banned, and now you're using it as an argument why the casino seems to be a scam. Well, why did you keep playing there? Would you complain if your account remained open?
I'm sorry, I can't understand that.
Οχι λάθος. ΔΕΝ είχα ιδέα ότι οι ΗΠΑ ήταν στη μαύρη λίστα έως ότου απαγόρευσαν τον λογαριασμό μου. Επίσης, δεν ήξερα ότι δεν είχαν άδεια μέχρι που ΑΦΟΥ απαγόρευσαν τον λογαριασμό μου. Καλό είναι λοιπόν να προσπαθήσεις να με κάνεις να μοιάζω με τον κακό. Αυτά τα έμαθα αφού έκανα κάποια δική μου έρευνα μετά την απαγόρευση.
Ποτέ δεν ασχολήθηκα με «ακανόνιστο παιχνίδι ή αμφισβητούμενες δραστηριότητες». Και, επιπλέον, αν ένα καζίνο απλώς κλείσει τους λογαριασμούς των παικτών του χωρίς κανένα λόγο...όπως κάνει η Nanogames...ποιος θέλει να παίξει εκεί; Κανένας. Γιατί αυτό σημαίνει ότι δεν νοιάζονται καθόλου για τους παίκτες τους αλλά είναι εκεί μόνο για να κλέψουν τα χρήματά τους. Και η Nanogames κάνει ακριβώς αυτό.
Αντί να προσπαθείς να με κάνεις να φαίνομαι άσχημα, γιατί δεν τους εξηγείς γιατί δεν έχουν άδεια; Ή γιατί επιτρέπουν στους ανθρώπους στις ΗΠΑ να παίζουν εκεί.. γνωρίζοντας ότι είναι από τις ΗΠΑ όταν είναι στη μαύρη λίστα; Αυτό αποδεικνύει επίσης ότι παραβιάζουν τους δικούς τους όρους και προϋποθέσεις. Θα λέγατε ότι λειτουργούν νόμιμα;
Βάζω στοίχημα ότι δουλεύεις για αυτούς. Γιατί κανείς με το σωστό μυαλό του δεν θα υποστήριζε αυτούς τους απατεώνες και τους κλέφτες. Αλλά..ενώ τους υπερασπίζεστε...ίσως θα μπορούσατε επίσης να εξηγήσετε γιατί τους έπιασαν να χειραγωγούν ρουλέτα μόλις πέρυσι από έναν δικό τους παίκτη και γιατί του πλήρωσαν χρήματα για να σιωπήσει γι' αυτό...Έδωσα αποδείξεις αυτής της συνομιλίας.
Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να απαντήσετε στις πολύ βάσιμες ερωτήσεις μου.....
No. Wrong. I had NO idea the US was blacklisted until AFTER they banned my account. I also didn't know that they had no license until AFTER they banned my account. So good try on trying to make me look like the bad guy. I learned these things after I did some research of my own after being banned.
I was never involved in "irregular play or questionable activities". And, furthermore, if a casino just closes their players accounts for no reason at all...like Nanogames does...who wants to play there ? No one. Because that means they don't care at all about their players but are only there to steal their funds. And Nanogames does just that.
Instead of trying to make me look bad, why don't you explain why they don't have a license? Or why they allow people in the US to play there..knowing they are from the US when it is blacklisted ? That also proves that they break their own terms and conditions. Would you say that they are operating legally ?
I'd bet money that you work for them. Because no one in their right mind would support these scammers and thieves. But..while you're defending them...maybe you could also explain why they were caught manipulating roulette just last year by one of their own players and why they paid him money to be quiet about it ....I provided proof of that conversation.
I think it's time that YOU answer my very valid questions.....
Θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ - κάντε τις ερωτήσεις.
Όπως είπα, απλά δεν καταλαβαίνω πλήρως την κατάσταση. κάποιες από τις ενέργειές σου δεν μου είχαν πολύ νόημα.
Τι συμβαίνει με αυτό: " Θα παραπονιόσασταν αν ο λογαριασμός σας παρέμενε ανοιχτός;"
Κοιτάξτε, δεν έχω καμία ευχαρίστηση στις διαφωνίες, αλλά ακούγεται ότι βρίσκεστε σε λάθος φόρουμ - δεν χειριζόμαστε νομικές υποθέσεις εδώ. Όλα σας έχουν εξηγηθεί ευγενικά στην καταγγελία. Αλλά εδώ, πάλι απαιτείτε...
Λυπάμαι, δεν μπορούμε να σας βοηθήσουμε. Κάθε παίκτης είναι ευπρόσδεκτος να δημιουργήσει μια γνώμη γιατί όλα τα παράπονα παραμένουν δημόσια ορατά - συμπεριλαμβανομένης και της δικής σας 👈👈
Σου εύχομαι καλό μυαλό 🙏
I'll do my best - ask the questions.
As I said, I simply do not understand the situation in full; some of your actions did not make much sense to me.
How bout this one: " Would you complain if your account remained open?"
Look, I have no pleasure in disputes, but you sound like you are on the wrong forum - we do not handle legal affairs here. All has been politely explained to you in the complaint. But here, you are again demanding...
I'm sorry, we can't help you. Every player is welcome to create an opinion because all complaints remain publicly visible - yours included 👈👈
I wish you a piece of mind 🙏
Θα έκανα παράπονο αν ο λογαριασμός μου παρέμενε ανοιχτός; Απολύτως. Γιατί είναι κάτι παραπάνω από αντιληπτό ότι τα παιχνίδια τους χειραγωγούνται. Έχουν πιαστεί να χειραγωγούν το παιχνίδι ρουλέτας τους ΚΑΙ πλήρωσαν τον παίκτη που τους έπιασε να σιωπήσει γι' αυτό. Χρειάζεστε απόδειξη; Πηγαίνετε στο Google και πληκτρολογήστε "Nanogames manipulating roulette" και ολόκληρη η συνομιλία είναι εκεί.
Τώρα... οι ερωτήσεις μου είναι
1. Πιστεύετε ότι είναι νόμιμο για αυτόν τον ιστότοπο να λειτουργεί χωρίς άδεια;
2. Πιστεύετε ότι είναι νόμιμο για αυτόν τον ιστότοπο να επιτρέπει εν γνώσει τους παίκτες από τις ΗΠΑ να παίζουν όταν είναι χώρα στη μαύρη λίστα;
3. Πιστεύετε ότι είναι δίκαιο αυτό το καζίνο να αποκλείει λογαριασμούς παικτών ΚΑΙ να διατηρεί το υπόλοιπό τους όταν αυτός ο παίκτης δεν έχει παραβιάσει κανέναν από τους όρους και τις προϋποθέσεις του, αλλά έχει δηλώσει μόνο την αλήθεια; Είναι αυτό αξιόπιστο; Δεν πρέπει να επιτραπεί σε όλους να λέμε την αλήθεια ή είναι λάθος τώρα;
Ανυπομονώ για τις απαντήσεις σας.
Would I complain if my account remained open ? Absolutely. Because it is more than noticeable that their games are being manipulated. They have been caught manipulating their roulette game AND paid the player who caught them to be quiet about it. Need proof ? Go to Google and type in "Nanogames manipulating roulette" and the entire conversation is there.
Now...my questions are
1. Do you feel it is legal for this site to be operating without a license?
2. Do you think it is legal for this site to knowingly allow players from the US to play when it is a blacklisted country ?
3. Do you feel it is fair that this casino bans player accounts AND keeps their balance when that player hasn't violated any of their terms and conditions but only stated the truth? Is that trustworthy ? Shouldn't we all be allowed to state the truth or is that wrong now ?
I look forward to your answers.
Λοιπόν....φαίνεται ότι δεν θέλετε να απαντήσετε στις πολύ έγκυρες ερωτήσεις μου. Έτσι, θα έλεγα ότι είτε Α) εργάζεστε με κάποιο τρόπο για την Nanogames είτε είστε καλοί φίλοι με τους ιδιοκτήτες ή κάποιον που διαχειρίζεται την απάτη ενός ιστότοπου. Χρειάζεστε περισσότερα παράπονα από άλλους παίκτες; Και πώς γίνεται η κριτική σας για τον ιστότοπο να λέει ότι έχετε λάβει -0- κριτικές για το Nanogames όταν προσωπικά γνωρίζω 8 άτομα που είναι πρώην παίκτες που έχουν αφήσει αρνητικές κριτικές γι' αυτό ακριβώς εδώ σε αυτόν τον ιστότοπο; Πού είναι αυτές οι κριτικές.. συμπεριλαμβανομένης της δικής μου; Προσπαθείτε να τα αποκρύψετε, ώστε η κριτική σας να φαίνεται νόμιμη;
Well....looks like you don't want to answer my very valid questions. So, I'd say that you either A) work in some way for Nanogames or you are good friends with the owners or someone who runs the scam of a site. Need more complaints from other players ? And how come your review of the site says that you've received -0- reviews of Nanogames when I personally know of 8 people who are former players that have left negative reviews of it right here on this site ?? Where are those reviews.. including mine ? Trying to hide them so your review of them seems legit ?
Δεν νομίζω ότι το να γκουγκλάρεις κάτι είναι η πιο αξιόπιστη πηγή. Θα μπορούσε να έρθει οποιοσδήποτε και να σου πει παρόμοια πράγματα. Και δεν είναι δυνατόν να αξιολογηθεί μια κατάσταση όπως η στηθάρωση παιχνιδιών με βάση το να πάτε εκεί και να το διαβάσετε. Πρέπει να υπάρχουν αλεξίσφαιρα στοιχεία για αυτό.
Όσο για τις ερωτήσεις σας, νομίζω ότι η Radka σας το έχει ήδη εξηγήσει αρκετά καλά. Το αν κάτι είναι νόμιμο ή παράνομο δεν το αποφασίζουμε εμείς γιατί δεν είμαστε δικηγόροι. Γεγονός είναι ότι πολλά καζίνο λειτουργούν χωρίς άδεια και εναπόκειται στον κάθε παίκτη να επιλέξει αν θα παίξει σε ένα ή όχι. Ίσως είναι καλύτερο να κάνετε την έρευνά σας πριν πάτε κάπου να παίξετε.
Όσο για το καζίνο που απαγορεύει τον λογαριασμό σας, όπως επίσης αναφέρθηκε "Τα καζίνο, γενικά, έχουν το δικαίωμα να περιορίσουν ή ακόμα και να κλείσουν τους λογαριασμούς των παικτών εάν υποψιάζονται παράτυπο παιχνίδι ή άλλες αμφισβητούμενες δραστηριότητες ή χωρίς κανένα λόγο."
Το υπόλοιπο που αναφέρετε ή τυχόν πιθανές ανταμοιβές ή "πόντους πίστης" δεν θεωρούνται πραγματικά κεφάλαια αλλά μάλλον χρήματα μπόνους.
Νομίζω ότι όλα εξηγούνται ξεκάθαρα και είναι ακόμα περίπου το ίδιο πράγμα.
I don't think googling something is the most reliable source. Anyone could come along and say similar things to you. And it's not possible to evaluate a situation like rigging games based on going there and reading it. There has to be bulletproof evidence for that.
As for your questions, I think Radka has already explained it to you quite well. Whether something is legal or illegal is not for us to decide because we are not lawyers. The fact is that many casinos operate without a license and it is up to each player to choose whether to play in one or not. It might be better to do your research before you go somewhere to play.
As for the casino banning your account, as also mentioned "Casinos, in general, have a right to restrict or even close players' accounts if they suspect irregular play or other questionable activities or for no reason at all."
The balance you mention or any potential rewards or "loyalty points" are not considered real funds but rather bonus money.
I think everything is clearly explained and it's still about the same thing.
Θα ήθελα επίσης να επισημάνω ότι δεν δουλεύουμε ασταμάτητα, και επειδή ήταν Σαββατοκύριακο, είναι ωραίο να περιμένουμε ξανά την εργάσιμη εβδομάδα.
Τέλος πάντων, αν δουλεύαμε με καζίνο, πιθανότατα δεν θα είχαμε προσφερθεί να βοηθήσουμε τους παίκτες να κάνουν μια καταγγελία και να προσπαθήσουμε να τους βοηθήσουμε.
Όσον αφορά τις κριτικές χρηστών, εκτός από τις δικές σας, δεν έχουν έρθει άλλες κριτικές για αυτό το καζίνο, οπότε δεν ξέρω για τι πράγμα μιλάτε. Η αναθεώρησή σας έπρεπε να περιμένει μέχρι να ολοκληρωθεί η καταγγελία για να αξιολογηθεί, επομένως τίποτα δεν ήταν κρυφό, αλλά ήταν μια κανονική διαδικασία όπως για όλους τους άλλους παίκτες.
Ελπίζω να καταλάβατε τι έγραψα και στο μέλλον να επιλέξετε τα καζίνο πιο προσεκτικά και να μην κάνετε την έρευνα το τελευταίο βήμα.
Καλή τύχη.
I would also like to point out that we do not work nonstop, and since it was the weekend so it is nice to wait again for the working week.
Anyway, if we were working with casinos, we probably wouldn't have offered to help the players to set up a complaint and try to help them.
As far as user reviews are concerned, apart from yours, no other reviews have come in for this casino, so I don't know what you're talking about. Your review had to wait until the complaint was over to be evaluated, so nothing was hidden, but it was a normal procedure like for all other players.
I hope you understood what I wrote and in the future you will choose casinos more carefully and don't make research the last step.
Good luck.
Θα πείτε τώρα ότι η συζήτηση μεταξύ του παίκτη που έπιασε το Nanogames να χειραγωγεί τη ρουλέτα και τα πραγματικά Mods από το Nanogames που μπορούν να βρεθούν στο Google είναι ψεύτικη; Δεν νομίζω. Διάβασε τα. Δεν υπάρχει τίποτα ανακριβές σε αυτό. Αυτή η πλήρης συνομιλία είναι αλεξίσφαιρη απόδειξη. Πλήρωσαν τον παίκτη για να σιωπήσει. Η συζήτηση ήρθε κατευθείαν από την εξέδρα τους. Πόσο πιο αξιόπιστο μπορεί να είναι;
Και πάλι, γιατί δεν έχει δημοσιευτεί ακόμα η κριτική μου για το καζίνο; Μου έκλεισες την υπόθεση. Δεν είναι ακόμα εκεί για να το δει ο κόσμος. Γιατί ? Και γιατί θα χρειαστεί να «αξιολογήσετε» την κριτική ενός ατόμου; Είναι η προσωπική τους μαρτυρία για όσα βίωσαν. Και ο λόγος για τις κριτικές είναι ότι είναι εκεί, ώστε οι άλλοι να μπορούν να αποφασίσουν αν αυτό το μέρος είναι κάπου που θέλουν να πάνε. Να είσαι δίκαιος. Δημοσιεύστε κριτικές, ανεξάρτητα από το πόσο νόμιμο πιστεύετε ότι είναι ένα μέρος. Δεν σκέφτονται όλοι όπως εσείς. Επιτρέψτε στους ανθρώπους να λαμβάνουν τις δικές τους αποφάσεις με βάση τις αξιολογήσεις. Όχι μόνο με βάση αυτά που λες. Δεν ήσουν πιστός πελάτης τους. Ήμουν. Για πολύ καιρό. Η γνώμη μου έχει σημασία.
So you're now going to say that the conversation between the player who caught Nanogames manipulating roulette and the actual Mods from Nanogames which can be found on Google are fake ? I don't think so. Read them. There's nothing inaccurate about it. That full conversation is bulletproof evidence. They paid the player to be quiet about it. The conversation came straight from their platform. How much more reliable can it be ?
And again, why hasn't my review of the casino been posted yet ? You closed my case. It still isn't there for people to see. Why ? And why would you need to "evaluate" a person's review ? It is their personal testimony of what they experienced. And the reason for reviews is that they are there so others can decide whether that place is somewhere they want to go. Be fair. Post reviews, regardless of how legitimate you think a place is. Not everyone thinks like you do. Allow people to make their own decisions based on reviews. Not just based on what you say. You weren't a loyal customer of theirs. I was. For a long time. My opinion matters.
Α, τώρα με λογοκρίνεις για να μην μπορώ να απαντήσω;
Oh so now you're censoring me so that I can't respond ?
Μόλις υπέβαλα μια απάντηση και έλαβα ένα μήνυμα ότι η απάντησή μου πρέπει να αξιολογηθεί από την ομάδα διαχειριστή σας. Γιατί ? Και γιατί κρύβετε ακόμα την κριτική μου;
I just submitted a reply and got a message back that my reply has to be evaluated by your Admin team. Why ? And why are you still hiding my review ?
Η συζήτηση στο Google προήλθε απευθείας από την πλατφόρμα Nanogames. Είναι ολόκληρη η συζήτηση μεταξύ των Nanogames Mods και του παίκτη που τους έπιασε να χειραγωγούν. Πόσο πιο ακριβές μπορεί να είναι;
The conversation on Google came straight from Nanogames platform. It is the entire conversation between Nanogames Mods and the player who caught them manipulating. How much more accurate can it be ?
Γιατί «αξιολογείτε» τις κριτικές; Άλλοι βασίζονται στην ανάγνωση κριτικών, ώστε να μπορούν να λάβουν μια απόφαση με βάση αυτές τις κριτικές. Η εμπειρία σας ήταν η εμπειρία σας. Ήμουν πιστός παίκτης εκεί για πολύ καιρό. Η εμπειρία μου ήταν πολύ διαφορετική. Επιτρέψτε σε άλλους να διαβάζουν κριτικές.
Why are you "evaluating" reviews ? Others count on reading reviews so that they can make a decision based on those reviews. Your experience was your experience. I was a loyal player there for a long time. My experience was much different. Allow others to read reviews.
Λέτε ότι εκτός από την κριτική μου, δεν έχουν μπει άλλοι για αυτό το καζίνο. Ίσως όχι εδώ, αλλά κοιτάξτε τον trustpilot. Υπάρχουν πολλές αρνητικές κριτικές για αυτό το καζίνο. Οπότε θα έλεγα ότι η εμπειρία μου ήταν ακριβής
You say that apart from my review, no others have come in for this casino. Maybe not here, but look on trustpilot. There are plenty of negative reviews there of this casino. So I'd say my experience was accurate
Όπως μπορείτε να δείτε, αυτό δείχνει ότι έχουν ληφθεί -0- κριτικές για αυτό το καζίνο. Αυτό δεν είναι αλήθεια. Έχουν γίνει 2 κριτικές. Όμως, ούτε έχουν αναρτηθεί. Γιατί δεν επιτρέπετε στους χρήστες να κάνουν κριτικές στον ιστότοπό σας; Γιατί κρύβετε κριτικές για καζίνο που προφανώς σας αρέσουν;;
as you can see, this shows that -0- reviews have been received about this casino. That is not true. There have been 2 reviews. But, neither are posted. Why aren't you allowing people to review on your site ? Why are you hiding reviews of casinos that you obviously like ??
Αγαπητέ χρήστη!
Σας ευχαριστώ πολύ για την ανησυχία σας, αλλά νομίζω ότι έχετε ενημερωθεί τόσες φορές, δεν θα λέγατε;
Κάθε φορά που απορρίπτονταν οποιαδήποτε από τις καταγγελίες σας ή κριτικές χρηστών, σας στέλναμε ακριβείς εξηγήσεις - επιτρέψτε μου να σας υπενθυμίσω:
Το αδικαιολόγητο παράπονό σας : "Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, δεν θα προχωρήσουμε σε αυτήν την υπόθεση εάν το καζίνο δεν παρακρατεί πραγματικά χρήματα. Τυχόν πιθανές ανταμοιβές ή μπόνους δεν ταξινομούνται ως πραγματικά κεφάλαια σε αυτό το πλαίσιο."
Οι κριτικές χρηστών που απορρίφθηκαν: "Γεια σας και σας ευχαριστούμε για την κριτική σας. Επειδή περιγράφει ένα ζήτημα που σχετίζεται με την καταγγελία σας στο Casino Guru, η οποία μόλις έκλεισε ως αδικαιολόγητη, απορρίπτω επίσης αυτήν την κριτική χρήστη. Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας."
Όσον αφορά τον έλεγχο των κριτικών χρηστών, στοιχηματίζω ότι αξίζει να αναφερθούν οι πολιτικές μας:
"3.10. Ο ιστότοπος επιτρέπει στους χρήστες να γράφουν και να δημοσιεύουν κριτικές και αξιολογήσεις ιστότοπων διαδικτυακών καζίνο. Ο χρήστης εγγυάται ότι αυτές οι κριτικές είναι σωστές και αληθείς, καθώς και αντιπροσωπευτικές μιας πραγματικής εμπειρίας που είχε ο χρήστης με το αξιολογημένο διαδικτυακό καζίνο. Ο χρήστης είναι μόνο επιτρέπεται να ελέγξει κάθε διαδικτυακό καζίνο μία φορά. Ο χρήστης δεν επιτρέπεται να ελέγχει τα διαδικτυακά καζίνο με τα οποία έχει προσωπική ή επαγγελματική σχέση. Διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε ή να επεξεργαστούμε τυχόν κριτικές χρηστών που δεν συμμορφώνονται με αυτούς τους κανόνες."
Ένας άλλος τρόπος με τον οποίο ενημερώνεστε - τακτικά - ήταν τα email. τα εχεις διαβασει?
Ελπίζω πραγματικά να καταλάβετε πλήρως την κατάσταση ως εκ τούτου, δεν μπορώ να προσθέσω πολλά.🙏
Dear user!
Thank you very much for your concern, but I feel you've been informed so many times, wouldn't you say?
Each time any of your complaints or user reviews were rejected, we sent you precise explanations - let me remind you:
Your unjustified complaint: "As mentioned earlier, we will not proceed with this case if the casino is not withholding actual funds. Any potential rewards or bonuses are not classified as real funds in this context."
Your rejected user reviews: "Hello, and thank you for your review. Since it describes an issue related to your Casino Guru complaint, which was just closed as unjustified, I'm also rejecting this user review. Thank you for your understanding."
When it comes to reviewing user reviews, I bet our policies are worth mentioning:
"3.10. The Website allows Users to write and publish reviews and ratings of online casino websites. User warrants that these reviews are correct and true, as well as representative of a genuine experience the User has had with the reviewed online casino. User is only allowed to review each online casino once. User is not allowed to review online casinos with which they have a personal or professional relationship. We reserve the right to remove or edit any user reviews that do not comply with these rules."
Another way you were updated - regularly - were the emails. Have you read those?
I really hope you now, fully understand the situation hence, there is not much I can add.🙏
Γειά σου. Έχω υποβάλει τη δική μου κριτική και για αυτό το καζίνο χωρίς να υποβάλω παράπονο. Ας δούμε αν η κριτική μου δημοσιεύεται επειδή γνωρίζω επίσης 8 άλλους παίκτες από αυτό το καζίνο που έχουν υποβάλει αρνητικές κριτικές για τα Nanogames στον ιστότοπό σας, οι κριτικές των οποίων επίσης δεν έχουν δημοσιευτεί. Φαίνεται ότι σκόπιμα δεν επιτρέπετε στους καταναλωτές να γράφουν αρνητικές κριτικές για αυτό και άλλα καζίνο με τα οποία προφανώς συνδέεστε. Έχω κάνει στιγμιότυπο ολόκληρης της κριτικής μου και θα αναφέρω στην κοινότητα των διαδικτυακών τυχερών παιχνιδιών την κραυγαλέα μεροληψία σας, με αποτέλεσμα πολλοί παίκτες να χάσουν τα χρήματά τους επειδή δεν επιτρέπετε ειλικρινείς κριτικές από όσους έχουν εμπειρία με αυτά τα καζίνο απάτης...
Hello. I have submitted my own review also of this casino without issuing a complaint. Let's see if my review gets posted because I am also aware of 8 other players from this casino who have submitted negative reviews of Nanogames on your site whose reviews have also not been posted. It appears that you are intentionally not allowing consumers to write negative reviews of this and other casinos which you obviously are affiliated with. I have screenshot my entire review and will report to the online gaming community of your blatant bias, causing many players to lose their money because you don't allow honest reviews from those who have experience with these scam casinos...
Εχεις απολυτο δικιο. Οι κριτικές συντάσσονται για να δώσουν στους άλλους κάποιες πληροφορίες σχετικά με το τι βιώνουν οι άνθρωποι... τη βιωμένη τους εμπειρία... έτσι ώστε οι άλλοι να μπορούν να αποφασίσουν μόνοι τους εάν θέλουν ή όχι να δώσουν την επιχείρησή τους σε μέρη. Καμία κριτική δεν πρέπει να "αξιολογείται" ή να κρύβεται από τους καταναλωτές. Κοιτάξτε τον Trust Pilot, για παράδειγμα, ο οποίος δημοσιεύει αμέσως κριτικές χρηστών, ανεξάρτητα από τη δική τους γνώμη. Θα έλεγα ότι αυτός ο ιστότοπος είναι σκιερός. Η κριτική μου επίσης δεν έχει δημοσιευτεί. Smh. Αλλά είναι Σαββατοκύριακο, οπότε θα δούμε αν θα το δημοσιεύσουν μετά το Σαββατοκύριακο.
You're absolutely right. Reviews are written to give other's some insight on what people experience...their lived experience.....so that others can decide for themselves whether or not they want to give their business to places. No review should be "evaluated" or hidden from consumers. Look at Trust Pilot, for example, who posts user reviews immediately, no matter what their own opinion may be. I would say that this site is shady. My review also hasn't been posted. Smh. But it is a weekend so we'll see if they post it after the weekend.
"οποιεσδήποτε πιθανές ανταμοιβές ή πόντοι επιβράβευσης δεν θεωρούνται πραγματικά κεφάλαια αλλά μάλλον χρήματα μπόνους" ; Πραγματικά ? Λοιπόν, όταν αυτό το καζίνο σας απονέμει μπόνους επιπέδου, δίνεται ως NND το οποίο μπορείτε στη συνέχεια να κάνετε ανάληψη για ΜΕΤΡΗΤΑ.....ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ. Δεν γίνεται πιο αληθινό από αυτό.
"any potential rewards or loyalty points are not considered real funds but rather bonus money" ? Really ? Well, when this casino awards you level up bonuses, it is given as NND which you can then withdraw for CASH.....that IS REAL FUNDS. It doesn't get any more real then that.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.