πριν από 8 μήνες
Λυπούμαστε για αυτήν την εμπειρία, με τον δεύτερο λογαριασμό σας, σας πληρώνουμε 9 χιλιάδες ευρώ προτού επισημανθεί από το σύστημά μας και μετά από εξέταση διαπιστώσαμε ότι είχατε άλλο λογαριασμό.
Είχατε ακόμη και το email του κατόχου, θα μπορούσατε να στείλετε email στην υποστήριξη πελατών ή στον κάτοχο να ενεργοποιήσει ξανά τον αρχικό λογαριασμό σας, ο λογαριασμός δεν διαγράφηκε ποτέ.
We are sorry for this experience, with your second account we pay you 9k euros before it got flagged by our system and after examination we found you had another account.
You even had the owner's email, you could have email customer support or the owner to re-enable your original account the account was never deleted.
0