το καταλαβαίνω. Το ρώτησα κυρίως γιατί τα καζίνο έχουν τα χέρια τους δεμένα σε αυτές τις περιπτώσεις, καθώς μπορεί να μην φταίνε καθόλου. Προφανώς, θα χρειαστεί να είστε υπομονετικοί και να ενημερώνεστε για τα επόμενα βήματα και εάν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε πρόβλημα, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία σε εμάς.
Ωστόσο, πώς απάντησε το καζίνο όταν του στείλατε το αντίγραφο πληρωμής; Τι είπαν ?
I get it. I asked this mainly because the casinos have their hands tied in these cases, as it may not be their fault at all. Obviously, you will need to be patient and keep yourself informed about the next steps and if you still have a problem, you can file a complaint with us.
However, how did the casino respond when you sent them the payment transcript ? What did they say ?
Αυτόματη μετάφραση: