Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοAmerica777 Casino - γενική συζήτηση

America777 Casino - γενική συζήτηση

πριν από 12 μήνες από dmitry87
|
2.227 προβολές 25 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 12 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το America777 Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 12 μήνες

You have a casino on your site, Canada 777, by all visual parameters, America 777 and Canada 777, the work of the same people

dmitry87
πριν από 12 μήνες

Hmm it could be true but I tried to see what kind of owner they have and I didn't find anything, so I don't know if these casinos are somehow related.

Anyway, do you play at this particular casino or did you just find this match ? 

Jaro
πριν από 12 μήνες

Γεια σου Jaro, αυτά τα καζίνο έχουν πολύ παρόμοια διεπαφή, πολιτική μπόνους, διαδικτυακή συνομιλία και τι ηχηρά ονόματα, 🇺🇸, Καναδάς 🇨🇦, υπάρχει ακόμα ένα καζίνο που ονομάζεται Λας Βέγκας για να ανοίξει😂🤣🤣

Αυτόματη μετάφραση:
dmitry87
πριν από 11 μήνες

Yes yes those names are quite similar and there is a 777 behind each one. But as I said I found no relationship between them. 

And speaking of this America777 casino, have you played here and have you any experience ? 🙂

πριν από 3 μήνες

And this is a new way for casinos from this network not to pay out winnings from free promotions. Anti-advertising for 50 euros. Stay away from them. (:



filefile

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Anonymized713
πριν από 3 μήνες

Did you ask for some further explanation, though? What exactly is the reason for all this?

Is there anything we could help you with?

πριν από 4 εβδομάδες

Μου αρέσει πολύ αυτό το καζίνο, η διαχείριση είναι πολύ καλή και η παραλλαγή είναι πολύ καλή, γίνεται το νούμερο ένα, το αγαπημένο μου.

Αυτόματη μετάφραση:
djavancorreafinger
πριν από 4 εβδομάδες

Hi, do you like the casino according to your words? Have you managed to go through the withdrawal or KYC process? Apart from the management, is there anything else you would like to highlight? Is there anything you would improve in the casino? 🙂

πριν από 3 εβδομάδες

Στην πραγματικότητα, το απολάμβανα. Σήμερα, παρόλο που ζήτησα υποστήριξη για όλες τις ερωτήσεις μου, έβγαλα καλά κέρδη. Την πρώτη ανάληψη σήμερα την έκανα μέσω BONUS1 όπου "έβγαλα" 110usd. Μου πήρε πολύ χρόνο να μπω, οπότε πήγα εκεί και έβαλα άλλα 10 (ζήτησα από την υποστήριξη αν όλα ήταν εντάξει) και τώρα το υπόλοιπο είναι μηδέν, έκανα μια απλή κατάθεση 10 και ξαφνικά πλησίασα 200 USD. Σε αυτό το σημείο άρχισα να πιέζω για να το καθαρίσω. Σταμάτησα και τράβηξα 150 δολάρια και μου είχαν μείνει 9, όλα από το πραγματικό υπόλοιπο. Αλλα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΜΠΛΟΚ, δεν μπορώ να επικοινωνήσω με e-mail ή ακόμα και μέσω chat υποστήριξης.


Χάρηκα πολύ, γιατί είναι το πρώτο μέρος που έπαιξα με crypto και νομίζω ότι γι' αυτό πλήρωνα πάρα πολλά, κέρδιζα καλά, μετά μου πήραν την τύχη. Το χειρότερο, αν παίξω σε άλλο, θα χάσω μόνο ό,τι έχω κερδίσει σε αυτούς τους παρόχους, οπότε λογικά θα μου αφαιρέσουν πολλά μέχρι να πληρώσει ξανά καλά. Αλλά θα δούμε τι θα γίνει. Ό,τι και να γίνει, θα τα αναφέρω όλα και θα επανέλθω και θα σας πω πώς έγινε.

Ευχαριστώ όλους

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 εβδομάδες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Ναί. Είχα κάνει ήδη περίπου 5 αναλήψεις και περίπου 3 αναλήψεις.

Τώρα έχω αποκλειστεί και δεν μπορώ να έρθω σε επαφή

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 εβδομάδες
Αυτόματη μετάφραση:
djavancorreafinger
πριν από 3 εβδομάδες

Okay, so if you can't get in touch with the casino, how exactly do you want to resolve this? If you can't get through and neither live chat nor email has replied to you, please let us know and we'll try to help you if you think you haven't broken any bonus rules or done anything wrong. 

I'll wait for further developments. 

Jaro
πριν από 3 εβδομάδες

Γεια καλημέρα, ευχαριστώ για την υποστήριξη, χθες ήρθαν να μου μιλήσουν με email, έγινε ένα σφάλμα κατά τη διάρκεια ενός αγώνα, ερευνώ, μπλοκάρομαι και δεν έκανα τίποτα λάθος, ήταν σφάλμα συστήματος. Είπα στην υποστήριξη ότι υπήρχε πρόβλημα σε έναν αγώνα και το παιχνίδι δεν τρέχει πλέον. μάλλον αυτό είπες. Λυπάμαι που επένδυσα 160 και επρόκειτο να αποσύρω 260 μετά από 48 ώρες παιχνιδιού σχεδόν κατευθείαν.

Θα περιμένω να δω τι θα αποφασίσουν πριν ανοίξουν μια καταγγελία.


Εν τω μεταξύ παίζω άλλα παιχνίδια, αλλά τώρα απλά χάνω, η ισορροπία δεν ανεβαίνει, μόνο κατεβαίνει τη σκάλα.

Ευχαριστώ συνεργάτη

Αυτόματη μετάφραση:
djavancorreafinger
πριν από 3 εβδομάδες

I would recommend not to play anything until everything is sorted out. So that if you win, you don't run into problems. 

Thus, I will also wait for what you find and if nothing happens let me know.

Jaro
πριν από 3 εβδομάδες

Γεια, όλα είναι καλά, η πολύ καλή ομάδα του καζίνο América777 επικοινώνησε μαζί μου και εξήγησα τι συνέβη, και όλα είναι καλά, και δεν είχα απώλειες. Είμαι πολύ χαρούμενος και πάλι με το América777 καζίνο.


Ευχαριστώ πολύ, το προτείνω 100%, για μένα σήμερα είναι από τα καλύτερα. Ευχαριστώ, κατάλαβαν το απόσπασμα και το κυκλοφόρησαν, το μόνο που μένει είναι να διεκπεραιωθεί η ανάληψη, μετά θα το καταθέσω ξανά. Ό,τι καλύτερο για εσάς.

Αυτόματη μετάφραση:
djavancorreafinger
πριν από 3 εβδομάδες

Great news, I'm glad when everything was solved and the casino did the right thing. In that way they can say that they also kept a player who likes to play here, so obviously a win-win situation for both parties. 

Feel free to write what you did with the withdrawal and whether you got the money. 

I hope everything goes smoothly. 

Δημοσίευση από djavancorreafinger διαγράφηκε
djavancorreafinger
πριν από 3 εβδομάδες

Sure, if something goes wrong and there's a problem, feel free to get back to me. I'll hope that it won't be like that and everything will be fine and you will be able to withdraw more money. 

However, if you have anything you want to say, I'll be here. 

πριν από 6 ημέρες

Hello,


this casino is using fake slots, i experienced it while playing my favorite slots. It should be blacklisted, no wonder they operate without a license.


They even sent me 200 dollars to compensate me so i keep my mouth shut. But since they continue using fake slots after i warned them about it, our contract is broken.


Not to mention that i sent a mail to close my account like 4 or 5 days ago and i did not get a reply.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 6 ημέρες
πριν από 5 ημέρες

Όλα είναι καλά εδώ, λύθηκαν.

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα