Ακόμα καταλαβαίνω αυτό που δημοσιεύεις. Για να το αποδείξουμε αναμφισβήτητα, απαιτούμε επομένως από αυτά τα άτομα να υποβάλλουν επίσημες καταγγελίες.
Επιθεωρήστε τις προσπάθειές μας σχετικά με την επίλυση προβλημάτων του παίκτη:
https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints
Επικοινώνησα με όλους για να τους παροτρύνω να υποβάλουν καταγγελία εάν είναι απαραίτητο, επειδή δεν θα αλλάξουν πολλά, εφόσον οι άνθρωποι συνεχίζουν να δημοσιεύουν αντιμαχόμενες στο φόρουμ, παρακάμπτοντας τη δυνατότητα παραπόνων που έχει σχεδιαστεί όχι μόνο για την υποστήριξη των παικτών αλλά και για τη διερεύνηση των τρεχουσών πρακτικών των καζίνο.
Το ίδιο ισχύει και για σένα, όμως. Εάν δεν μπορέσατε να βγάλετε τα κέρδη σας, υποβάλετε και εσείς το παράπονο:
https://casino.guru/complaints/create
I still comprehend what you post. To unquestionably demonstrate that, we therefore require those people to submit official complaits.
Inspect our efforts regarding resolving player's issues:
https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints
I contacted everyone to urge them to file a complaint if necessary because not much will change as long as people only continue to post warring on the forum, skipping the complaint feature designed not just to support players but also to investigate casinos current practices.
The same goes for you, though. If you could not get your winnings out, submit the complaint too:
https://casino.guru/complaints/create
Αυτόματη μετάφραση: