Χμμ αυτό δεν ακούγεται πολύ αξιόπιστο από ένα καζίνο. Καμία επικοινωνία, δεν μπορείς να κάνεις απόσυρση, έχω την αίσθηση ότι δεν είναι ο καλύτερος τρόπος.
Τέλος πάντων, θα προσπαθήσω να το περάσω στην ομάδα μας και να τους αφήσω να ρίξουν μια ματιά, μήπως μάθουν κάτι.
Εάν, από την άλλη πλευρά, ενδιαφέρεστε ναυποβάλετε μια καταγγελία , μπορείτε να δοκιμάσετε. Δεν σας υπόσχομαι ότι κάτι θα λυθεί, αλλά μπορούμε να προσπαθήσουμε. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να υποβάλετε μια καταγγελία και, καθώς δεν έχουμε το καζίνο στη βάση δεδομένων μας, να αναφέρετε το όνομά του στο κείμενο, ώστε η ομάδα μας να γνωρίζει τι είναι.
Hmm that doesn't sound very credible from a casino. No communication, you can't make a withdrawal, I have a feeling that's not the best way to go.
Anyway, I'll try to pass it on to our team and let them take a look, maybe they'll find out something.
If you, on the other hand, are interested in lodging a complaint, you can try. I don't promise you that something will be resolved, but we can try. All you have to do is file a complaint and, since we don't have the casino in our database, mention its name in the text so that our team knows what it is.
Αυτόματη μετάφραση: