ΦόρουμΚαζίνοΑλλαγή αλληλογραφίας σε 1win

Αλλαγή αλληλογραφίας σε 1win

πριν από 1 έτος από enriqueorozcoaranda
|
2720 προβολές 3 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Γειά σου! Θα μπορούσε κάποιος να με καθοδηγήσει να μάθω πώς να ζητήσω την αλλαγή λογαριασμού email στο 1win; Έκανα τον λογαριασμό στο Hotmail και δεν μπορώ να κάνω ανάληψη χρημάτων... Συμβουλεύτηκα τη βοήθεια του καζίνο και μου είπαν να μεταβώ σε λογαριασμό Gmail. Έχω ζητήσει την αλλαγή, αλλά δεν μου έχουν απαντήσει...

Αυτόματη μετάφραση:
enriqueorozcoaranda
πριν από 1 έτος

Hi, since we are not a casino, I can't tell you exactly how you should do it. Even though you wrote that you contacted the casino, I think they will be the best ones to advise you. So you still haven't received a reply from the casino as part of your email change ? I believe it is a pretty simple task, which should not be a problem for them. 

If I may ask, has your withdrawal problem persisted any longer ? Did the casino tell you what is the reason why you have to change your email to withdraw money ?

I hope one of the players will be able to help you if your problem still persists, or the casino will reply and help you.

Could you let us know how your situation is developing ?

Jaro
πριν από 1 έτος

Γειά σου!

Δεν έχω ακόμα την αλλαγή, σήμερα έστειλα ξανά αυτό που μου ζήτησαν και σχολίασαν ότι θα ακολουθήσουν...

Το πρώτο επιχείρημα που μου έδωσαν ήταν ότι η πλατφόρμα τους δεν ήταν συμβατή με το Hotmail, κάτι που με αφήνει να αναρωτιέμαι, γιατί αν δεν είναι συμβατό πώς επέτρεψαν την εγγραφή...

Σήμερα ο βοηθός ήταν πιο ευγενικός και πιο συμπονετικός, σχολίασα ότι θα έδινε υψηλή προτεραιότητα στο αίτημά μου για τις μέρες που έχουν περάσει και ότι η αλλαγή θα παρέμενε σε λίγες ώρες... Αυτό ήταν σήμερα το πρωί, οπότε θα είμαι βλέποντας.


Αυτόματη μετάφραση:
enriqueorozcoaranda
πριν από 1 έτος

I understand. However, just like you, I also find it strange that when registering, the email was problem-free and later on when withdrawing it is different. 

Anyway, I'm glad that the casino is finally cooperating with you and will try to solve your situation. I also think that they don't have to lose a player because of such a triviality. 

Since your case is a high priority, I hope it will be handled soon. If it does, don't hesitate to let us know. 🙂

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα