Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοAlf Casino - γενική συζήτηση

Alf Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από alexdossantos2220
|
8.694 προβολές 88 απαντήσεις |
|
1 2...5
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Alf Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Γεια σου 🙂 Ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου με το καζίνο μέχρι στιγμής. Παίζω στο Alf Casino για λίγο και τώρα έχω κερδίσει 8k. Οι πρώτες 2,5 χιλιάδες αναλήψεις έφτασαν στο πορτοφόλι μου μέσα σε 1 εργάσιμη ημέρα (ευχαριστώ, Vasil). Αν τα υπόλοιπα έρθουν τόσο γρήγορα, μπορώ μόνο να πω: Κορυφαίο καζίνο με τέλεια επιλογή παιχνιδιών! Θα συνεχίσω να αναφέρω.

Αυτόματη μετάφραση:
Testi99
πριν από 2 έτη

Hi Testi99,

thank you for your experiences, can you share a little more about the verification process and game selection 😉. I guess those details can prove useful too.

Anyway, congratulation🎉 and keep us updated.

πριν από 1 έτος

Δυστυχώς, το Alf Casino είναι ένα από τα καζίνο που δελεάζουν με μπόνους, μέσω ταχυδρομείου και όταν είστε συνδεδεμένοι, αλλά δεν δίνετε μπόνους!

Η λακωνική πρόταση μπαίνει στο chat, όπως με όλα τα καζίνο που έχουν την ίδια αμφίβολη διαδικασία «Έτσι αποφάσισε η διοίκηση και αυτό είναι αδιαμφισβήτητο» Αυθαιρεσία λοιπόν από το καζίνο! Νομίζω ότι τέτοια καζίνο πρέπει να αποφεύγονται, αυτό είναι στην πραγματικότητα απάτη!

Αυτόματη μετάφραση:
alfredferchof
πριν από 1 έτος

Hello,

am correct if I say that the casino usually decides not to provide you with the bonus because of your gaming history or deposit history? The point is that receiving such an email is just like a notification. Other factors such as administrative decisions, must be taken into the consideration. Would be good to provide you with an honest explanation, of course.

I understand you feel cheated.

Radka
πριν από 1 έτος

Λοιπόν, στην πραγματικότητα η επαλήθευση πήγε καλά. Δυστυχώς, οι πληρωμές καθυστερούν κάπως. Αλλά βασικά είναι εντάξει.

Αυτόματη μετάφραση:
Testi99
πριν από 1 έτος

I was hoping for some good feedback on any casino today 😀.

At least it goes for the verification.

How much delayed the payments usually are, please?

πριν από 1 έτος

Κάποτε λοιπόν πήγε πολύ γρήγορα. Μια άλλη φορά δεν υποβλήθηκαν σε επεξεργασία μέσα σε δύο ημέρες.

Αυτόματη μετάφραση:
Testi99
πριν από 1 έτος

Hi there,

I possibly misunderstood your previous post, so allow me a question, are you currently waiting for a delayed payment? I thought you were already paid. 🤔

πριν από 1 έτος

Γειά σου.

Rabidinv Alfcasino.

Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει πολύ λίγη διαφάνεια σε αυτά, αφού ως αποτέλεσμα ενός προβλήματος με μια πληρωμή σε ένα παιχνίδι που δεν θέλουν να διερευνήσουν, κατάλαβα ότι δεν έχουν άδεια παιχνιδιού.

Όταν τους ρωτάς, σε αγνοούν και δεν απαντούν στα email σου.

Μου φαίνεται εντελώς άδικο να λειτουργούν χωρίς άδεια και δεν τους θεωρώ υπεύθυνους όσον αφορά το ασφαλές gaming για τον χρήστη. Καταλαβαίνω επίσης ότι χειραγωγούν κάποια παιχνίδια.


Έχω κάνει καταγγελία και ζήτησα επιστροφή των καταθέσεων για αυτούς τους λόγους και περιμένω να κινηθώ νομικά εναντίον του ομίλου, αφού στη βάση δεδομένων τους έχουν ψυχαναγκαστικό τζογαδόρο και δεν κάνουν κανενός είδους ενέργεια. Είναι πολλά πράγματα

Τέλος, αν αυτό δεν φαίνεται αρκετά καλός λόγος, καταλαβαίνω ότι το αν έχετε ή όχι άδεια δεν είναι σημαντικό. Γιατί βάζετε καζίνο με ψευδείς ή χωρίς άδεια χρήσης σε εγρήγορση στον ιστότοπό σας;


Το βρίσκω ανησυχητικό θέμα, αυτό είναι όλο.


Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Teoutefkfko6
πριν από 1 έτος

Hi, I moved your post under the casino you are writing about and I am sorry about your situation and that you are having problems. 

But as far as the license is concerned, according to our system this casino has a license. Do you have a screenshot or something like that where you can see that the casino doesn't have it ? 

I also noticed that this casino doesn't accept players from France, which is quite a concern if you went there to play. Did you see that too ? 

However, I noticed that you filed a complaint, so let's see where our team gets, even though I saw that Nick asked you for evidence that you don't have. 

As far as legal action is concerned, I think you will need to use them there as well, to somehow support or defend your point of view. What do you think ? 

πριν από 1 έτος

Γειά σου,


Σας ευχαριστούμε για το μήνυμά σας.


Το καζίνο δέχεται παίκτες από τη Γαλλία, στην πραγματικότητα στους Όρους και Προϋποθέσεις του δεν εμφανίζεται ως απαγορευμένη χώρα.


Όσον αφορά την άδεια, το όνομα ή ο αριθμός δεν εμφανίζεται στους Όρους και Προϋποθέσεις τους ή στο υποσέλιδο, όταν επικοινωνείτε μαζί τους δεν σας δίνουν κανενός είδους απάντηση σχετικά με την άδεια, δεν παρέχουν κανενός είδους πληροφορίες.

Η αλήθεια είναι ανησυχητική.


Αυτόματη μετάφραση:
Teoutefkfko6
πριν από 1 έτος

Hi, I also noticed that the casino doesn't have it in the Terms and Conditions, which would probably be quite appropriate if it did. 

As far as the license is concerned, I'll forward it to our data team to verify it and take a look at it. 

However, we'll see where things go from here. I hope everything can be sorted out. 

πριν από 1 έτος

Τίποτα δεν έχει λυθεί, μάλιστα, έχετε κλείσει την καταγγελία μου κατά του καζίνο, όταν δεν σέβεται τα δικαιώματα ως καταναλωτής, απαντούν σε παράπονα. Επειδή δεν έχω άδεια, δεν μπορώ να παραπονεθώ στις αρχές. Τι περιμένετε για να ειδοποιήσετε τους παίκτες της ιστοσελίδας σας;

Αυτόματη μετάφραση:
Teoutefkfko6
πριν από 1 έτος

Hello.

I believe the complaint's summary says it well:

"

Unfortunately it is not how it works. You registered in the casino and accepted their terms. You can't register, deposit lose all balance then just request for a refund based on the fact that you did not check the casino details prior to registering.

If you country has it's own laws against gambling, it is up to you to follow them and unless the casino restricts a specific country, players from there are allowed to register.

As mentioned above, the complaint will be now rejected as there were no relevant proof provided by you so we can't proceed in resolving it.

"

I'm sorry, you should learn from this experience at least.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Έχω καταλήξει σε συμφωνία με το καζίνο, θα μπορούσατε παρακαλώ να διαγράψετε όλα τα δεδομένα, τα σχόλια και τον λογαριασμό μου από το φόρουμ σας που δεν ωφελούν καθόλου; Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γειά σου

Θέλω απλώς να προειδοποιήσω τους παίκτες να μην παίζουν στο alfcasino. Τα κέρδη μου παρακρατήθηκαν από μένα και δεν πληρώθηκαν. Ακόμα και με τη βοήθεια του spieleguru δεν θα γινόταν τίποτα. Εάν αυτό το καζίνο χρειάζεται να δώσει στους παίκτες εδώ κέρδη για να μην διασκεδάσουν με τα χρήματά μου. Αλλά ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ALF CASINO


Αυτόματη μετάφραση:
toomy500
πριν από 1 έτος

Είναι από το Rabid NV, αυτή η εταιρεία συνήθως μπλοκάρει τους λογαριασμούς των παικτών λέγοντας ότι παραβίασαν κάποιο όρο, κάνουν ό,τι μπορούν για να αποφύγουν να πληρώσουν παίκτες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γειά σου

Θέλω απλώς να προειδοποιήσω τους παίκτες να μην παίζουν στο alfcasino. Τα κέρδη μου παρακρατήθηκαν από μένα και δεν πληρώθηκαν. Ακόμα και με τη βοήθεια του spieleguru δεν θα γινόταν τίποτα. Εάν αυτό το καζίνο χρειάζεται να δώσει στους παίκτες εδώ κέρδη για να μην διασκεδάσουν με τα χρήματά μου. Αλλά ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ALF CASINO


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello.

I'm quite convinced you should check the complaint's progress, simply because there are details suggesting things are a bit different. Maybe you can mention that even here on the forum, perhaps?

Can you respond to that, please? Feel free to use this complaint link.

Caniggia2021
πριν από 1 έτος

Hey, Canniggia2021!

Sorry for interrupting. Still, how about checking out the complaint first? 🙂

(https://casino.guru/alf-casino-player-s-funds-not-returned-by-the-casino)

Some cases are different from what you just wrote, hm?



1 2...5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα