ΦόρουμΚαζίνοΑκατανόητοι διαδικτυακοί απατεώνες καζίνο!!

Ακατανόητοι διαδικτυακοί απατεώνες καζίνο!!

πριν από 1 έτος από matrosov033
|
3022 προβολές 16 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Βοηθήστε ποιος μπορεί να λύσει το πρόβλημα με ένα καζίνο που δεν δίνει χρήματα σχετικά με την επαλήθευση των κερδών και τα αιτήματα ανάληψης. Γεγονός είναι ότι αρχικά έκανα αίτηση ανάληψης στις 22/11/07, στη συνέχεια στις 22/11/12 υπήρξε αίτημα επαλήθευσης, το οποίο και πέρασα. Στις 13/11/22 μπήκε ο λογαριασμός μου σε πρόσθετο έλεγχο, ο οποίος, σύμφωνα με τον χειριστή του διαδικτυακού chat, δεν έχει προθεσμίες σύμφωνα με τους κανονισμούς, ο έλεγχος είναι δήθεν ατομικός. Μάλιστα, ο κανονισμός του συλλόγου δεν έχει τέτοιους κανόνες για τέτοιο έλεγχο. Είναι αδύνατο να παραπονεθείτε στον Διαχειριστή ή να γράψετε κάτι σε κάποιον, μπορείτε μόνο να γράψετε στον χειριστή συνομιλίας !! Αυτός ο ιστότοπος θέλει άδεια από το ευρύ κοινό, αλλά γράφουν σαν να υπάρχει και την αποκρύπτουν για λόγους ασφαλείας ιστότοπου. Η τοποθεσία έχει δύο καθρέφτες. είναι απλά πρακτικά αδύνατο να τα βρούμε στον δημόσιο τομέα, τα ονόματα με το λογότυπο στον ιστότοπο λείπουν επίσης στον ίδιο τον ιστότοπο !!!! Μπορώ να σας δείξω ένα στιγμιότυπο οθόνης του ίδιου του ιστότοπου, ο ιστότοπος φέρεται να ονομάζεται Online Casino, ένα περίεργο όνομα με αυτό το όνομα είναι σχεδόν αδύνατο να βρεθεί. Έφτασα στο site τους εντελώς τυχαία, έψαχνα για ένα διαδικτυακό καζίνο στην αναζήτηση Google και έψαχνα για ένα και μου έπεσε έξω, που προφανώς είναι ΑΠΑΤΕΥΤΕΣ! Έλεγξα και είδα ότι το καζίνο έχει νόμισμα UAH και αυτός ο ιστότοπος κανόνισε για μένα επενδύοντας 2000 UAH, μου προσφέρθηκε ένα μπόνους 2000 UAH, το οποίο χρησιμοποίησα, αφού το κέρδισα πίσω, έστρεψα επίσης χρήματα και έβαλα 30.000 UAH για ανάληψη. Από τις 22/11/07 δεν μπορώ να πάρω τα κέρδη μου. Σήμερα είναι 21/11/22 file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Απαντήστε εάν κάποιος έπαιξε σε αυτό το καζίνο, από τις 11/07/22 δεν μπορώ να πάρω τα κέρδη. Το καζίνο ονομάζεται Online Καζίνο, ίσως κάποιος να έχει επίσης υποφέρει από αυτό το φαινομενικά μη ειλικρινές διαδικτυακό καζίνο. file

Αυτόματη μετάφραση:
matrosov033
πριν από 1 έτος

Hi, I'm sorry you're having trouble. I noticed you have already submitted a complaint what was a good step. I hope my colleague Nick will be of to help you. It is certainly not a good idea to search for casinos and visit them via Google search without checking them in detail before, as for example here via Casino Guru. Where you can check the reputation ratings (an example) at each listed casino or see the complaints section in general and decide before playing there. I understand that bonuses are very tempting and can impress players, but don't forget that it's just a marketing tool to attract the public. If it is just loss, it usually happens in casinos, but in the worse case, the fraud can occur in dishonest casinos, and you also need to consider that players often hand over their sensitive data for verification. Therefore, every player should definitely not underestimate the choice of a casino. Please answer Nick's questions now and stay in touch with us. Thank you

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Magda
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ για τις ευχές αυτή τη στιγμή στέλνω όλες τις αποβάθρες σε αυτόν τον ιστότοπο για αιτήματα ανάληψης επιταγών γενικά τώρα και το κάνω αυτό, ελπίζω ότι με κάποιο τρόπο μπορείτε να με βοηθήσετε να λύσω αυτό το πρόβλημα.

Αυτόματη μετάφραση:
matrosov033
πριν από 1 έτος

Hi, thank you for a all the documents and detailed description which you uploaded to your complaint. You said that the verification itself started 12.11.2022 and additional check the day later. I understand that it is unpleasant situation and their T&C seems to be uncertain but as Nick already stated in his answer, in the case where account verification is being dealt with, we give the casinos 14 full days to verify the account and make the payment.

I think it would be wise to wait a little bit more, at least to the end of this week. I understand that by saying "I answered your question in full, there will be no other explanations" it could seem that they are not going to communicate anymore but on the other hand they might need simply more time to proceed it. Stay patient now please and let's wait for Nick again. 🤞

πριν από 1 έτος

Περιμένω ήδη μια άλλη επιλογή, δεν έχω άλλη επιλογή, η επαλήθευση της ίδιας της ταυτότητάς μου ολοκληρώθηκε στις 11/12/22, αυτός ο ιστότοπος μπορεί αμέσως να χαρακτηριστεί όχι ο πιο ειλικρινής σε σχέση με τους παίκτες, γιατί πριν υποβάλω αίτηση και ποιος άλλος στις 11/06/22 προσφέρθηκα να περάσω από επαλήθευση δύο φορές, θα έλεγε κανείς ότι ρωτούσε τον εαυτό μου, μου απάντησαν ότι ήταν περιττό να το κάνω, αφού δεν ήταν απαραίτητη η επαλήθευση για την απόσυρση, και απάντησαν ότι η επεξεργασία ο χρόνος για την εφαρμογή ήταν έως 5 ημέρες, φανταστείτε ότι ο μέγιστος χρόνος αυτών των πέντε ημερών είναι κατάλληλος, και 3 ώρες πριν ζητήσουν επαλήθευση, μου φάνηκε ακόμη και εκείνη τη στιγμή ύποπτο γιατί από την πρακτική μου και εγώ παίζω και έπαιξα πολύ όπου σε ειλικρινείς ιστότοπους ζητούν αμέσως επαλήθευση έως 24 ώρες και δεν περιμένουν πέντε μέρες και μετά το ζητούν.

Αυτόματη μετάφραση:
matrosov033
πριν από 1 έτος

Hello,

I checked your complaint briefly to find that Nick will certainly need more time to go through it.

I find it very interesting that the casino is probably missing the name, as far as I can tell. On the other hand, allow me to say that sometimes verification takes even a week, so I'd say that this one is not so bad - whatever this is. Let's just hope that you will get the winnings.

Are you able to get in touch with the operator or support at the moment? This is always a good sign.


Radka
πριν από 1 έτος

Ναι, έχω σχέση με τον χειριστή συνομιλίας, μετά την υποβολή της καταγγελίας μου, άρχισαν να απαντούν λίγο καλύτερα, γιατί τους ειδοποίησα σχετικά. Το όνομα του ιστότοπου όπως ονομάζονται οι χειριστές συνομιλίας του καζίνο ονομάζεται Online Casino. Τα ονόματα, φυσικά, είναι έτσι ((αν και στον ίδιο τον ιστότοπο, όπως βλέπετε επίσης, δεν υπάρχει πραγματικά όνομα.

Αυτόματη μετάφραση:
matrosov033
πριν από 1 έτος

Hello matrosov033, so this is at least positive news that they are trying to communicate better. It is also very important they start communicate with Nick. I hope they will find positive solution for you in this case.

πριν από 1 έτος

Ναι, συμφωνώ μαζί σου, θα περιμένω νέα από τον Nick)

Αυτόματη μετάφραση:
matrosov033
πριν από 1 έτος

Hello,

would you be so kind and rewrite what is said in the PrintScreen you posted in your complaint, please?

I'd like to know the casino's answer but it is all in the Ukrainian language, so I can't read it. 🙁

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Radka
πριν από 1 έτος

Radka Δεν κατάλαβα καλά τι με ρώτησες. Τι είναι το PrintScreen;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ζήτω!!!! Μόλις έλαβα το πρώτο ποσό των 4900 UAH, μόνο αυτές οι 30.000 χιλιάδες χωρίστηκαν σε 6 οικόπεδα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Yes yes

matrosov033
πριν από 1 έτος

Hi, simply "screenshot" in other words 😉

matrosov033
πριν από 1 έτος

Hi again, that's great, congratulation! Sometimes things aren't as bad as they first seem, right? 🙂 Keep us still informed please. I hope it is gonna be a smooth process. 🤞

salanovicmuhamed919
πριν από 1 έτος

Hi, "yes, yes" like a agree with the name of this thread? ..Any experience?

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα