Γεια, μπορείτε να το γράψετε ως κανονική ανάρτηση και δεν χρειάζεται να το γράψετε στον μεταφραστή και να βάλετε τις εκτυπώσεις εδώ.
Όσο για το πρόβλημά σας με την απόσυρση, προσπαθήσατε να γράψετε στη ζωντανή συνομιλία και ποιο μπορεί να είναι το πρόβλημα εάν δεν απαντήσουν στα email; Έχετε έναν πλήρως επαληθευμένο λογαριασμό όταν λέτε ότι δεν έχετε κάνει ακόμη ανάληψη στο καζίνο γιατί αν δεν το έχετε κάνει είναι πολύ πιθανό να πρέπει να περάσετε πρώτα από αυτήν τη διαδικασία. Πόσο καιρό συνεχίζεται η κατάσταση; Παρακαλώ ενημέρωσέ με.
Hi, you can write it as a normal post and you don't have to write it in the translator and put the printscreens here.
As for your problem with the withdrawal, did you try to write to the live chat and what could be the problem if they don't answer the emails ? Do you have a fully verified account when you say you haven't made a withdrawal in the casino yet because if you haven't it is quite possible that you will have to go through this process first. How long has the situation been going on? Please let me know.
Αυτόματη μετάφραση: