ΦόρουμΚαζίνο8Bet.io Casino - γενική συζήτηση

8Bet.io Casino - γενική συζήτηση

πριν από 8 μήνες από thatmanadam187
|
1962 προβολές 39 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 8 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το 8Bet.io Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 8 μήνες

Scam for sure

thatmanadam187
πριν από 8 μήνες

Hi, can I ask what exactly happened when you wrote that the casino is a scam ? 

I assume this is related to your complaint, so could you please confirm that it is ? 

What specifically happened in your case when you have negative feelings ? 

πριν από 8 μήνες

Well they haven’t paid me and now they have blocked me and banned my account

thatmanadam187
πριν από 8 μήνες

How long has it been since you didn't get your withdrawal ? Additionally, is there any reason why the casino blocked and banned you ? 

πριν από 8 μήνες

3 days now and blocked and banned me because I sent them a bunch of messages and didn’t like the way I talked to them after ignoring me and leaving me on read for 2 days after they told me one I forwarded them an email they would push my withdrawal through. And they told me " you did absolutely nothing for this money, are you that desperate?"

thatmanadam187
πριν από 8 μήνες

I see,..

What about the multiple account topic mentioned in the print screen you sent to the complaint thread?

Are you aware of a breach of this rule? It sounds more like a reason for account closure than being persistent or rude. What do you think?

Has the casino provided you with proof, perhaps?

πριν από 8 μήνες

I do not have multiple accounts that’s what they said at first then they tried to say it was because I used a vpn which I also did not use and I’ve looked all over the internet and it seems this casino tells everyone they are using multiple accounts and are a scam

πριν από 8 μήνες

They sent my withdrawal

thatmanadam187
πριν από 8 μήνες

So much for the scam. 🙂

Seriously, Have you got all the money? That's awesome, you've made my day! So, you may continue to play in this casino without fear of additional verification. Do you see it the same way? 🙂

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 8 μήνες
πριν από 6 μήνες

file

Radka
πριν από 6 μήνες

file

thatmanadam187
πριν από 6 μήνες

file

Radka
πριν από 6 μήνες

file

thatmanadam187
πριν από 6 μήνες

file

Jaro
πριν από 6 μήνες

file

πριν από 6 μήνες

file

πριν από 6 μήνες

Hello, I guess one printscreen would be sufficient. Needless to say, I can access the casino. Thus, I do not understand the issue. Do you need help? Can you access your account, perhaps?

πριν από 6 μήνες

file

czibakjanos1995
πριν από 6 μήνες

Hi, you can write it as a normal post and you don't have to write it in the translator and put the printscreens here. 

As for your problem with the withdrawal, did you try to write to the live chat and what could be the problem if they don't answer the emails ? Do you have a fully verified account when you say you haven't made a withdrawal in the casino yet because if you haven't it is quite possible that you will have to go through this process first. How long has the situation been going on? Please let me know.

Jaro
πριν από 6 μήνες

file

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα