ΦόρουμΚαζίνο56PG Casino - γενική συζήτηση

56PG Casino - γενική συζήτηση

πριν από 7 μήνες από Radka
|
1317 προβολές 6 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 7 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το 56PG Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 7 μήνες

Αυτή η πλατφόρμα είναι πραγματικά απάτη, γιατί έχω το ίδιο πρόβλημα για πάνω από 3 μήνες, έκανα κατάθεση και κέρδισα στην πλατφόρμα αλλά δεν με πλήρωσαν, απλώς στέλνουν μηνύματα αυτόματα, σχετικά με κρατική επιθεώρηση. Και πρέπει να περιμένουμε

Αυτόματη μετάφραση:
danielbispojl
πριν από 7 μήνες

Hi!

I am sorry about your situation.

Yes, it seems really frustrating when is like this. Do you know that you can submit a complaint in our website? I would suggest you to submit one here, so we can try to help you! I can see that this Casino has a Low Safety Index, which you can also check it here. I must say this is not very good sign, however we will try to help you. Even though, is more difficult when casinos have low SI and they hold Fake Licensees.

What do you think? Let me know!

πριν από 6 μήνες

Ουάου, έγραψα στην πλατφόρμα 56PG και κατέθεσα 66R$ και ζήτησα μια τσάντα 180 και έχουν περάσει δύο μέρες και είναι ακόμα σε εξέλιξη και δεν μπαίνει τίποτα στον λογαριασμό μου. Στέλνω ένα μήνυμα στο chat και αυτό που μου στέλνετε είναι απλώς ένα ηλεκτρονικό μήνυμα και ποτέ μην απαντάτε στις ερωτήσεις μου και τώρα τι κάνω 🤔

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 6 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
cardoso26
πριν από 6 μήνες

Hey, from what I've seen the casino doesn't look the best. Have you seen its safety index

As for the withdrawal, we give casinos 14 days to sort it out and I see you are just starting out, so I wouldn't be negative right away. Have you verified the casino account ? When they send you a reply, what do they say ? 

I would definitely recommend to be patient and not to be afraid, maybe the casino just needs a little time. 


Jaro
πριν από 6 μήνες

Καλησπέρα, δεν απαντούν στο chat, απλώς στέλνουν ένα αυτόματο μήνυμα και αυτό είναι όλο, κανείς δεν παρέχει υποστήριξη. file απλά στείλε το και είναι έτοιμο

Αυτόματη μετάφραση:
cardoso26
πριν από 6 μήνες

Well, that's probably not the best answer a casino can give you, and certainly not if they keep telling you the same thing over and over again. Have you verified your account here yet ?

If it persists, our team will try to help you if it gets to the stage where you need to lodge a complaint. 

Please keep me updated. 

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα