ΦόρουμΚαζίνο24VIP Casino - γενική συζήτηση

24VIP Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από sergioratosergio
|
4502 προβολές 12 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το 24VIP Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

γεια ποιος είναι ο κωδικός

Αυτόματη μετάφραση:
sergioratosergio
πριν από 2 έτη

Hello, what code are you referring to, please? If it's a bonus, here is the list of bonuses.

Have you found what you were looking for?

πριν από 2 έτη

Γεια σας ευχαριστώ το έχετε ήδη. Συγγνωμη για την ενοχληση

Αυτόματη μετάφραση:
sergioratosergio
πριν από 2 έτη

No problem at all. Feel free to ask if you're wondering about something 🙂

πριν από 2 έτη

Γεια, δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των 75€, ούτε μπορώ να έρθω σε επαφή με βοηθό στο chat. Πώς μπορώ να κάνω;

Αυτόματη μετάφραση:
atuamae12
πριν από 2 έτη

Hello,

how exactly you can't withdraw, please? Have you ever withdrawn from this site before, please?

Have you tried to contact the casino by email?

file

Radka
πριν από 2 έτη

Προσπάθησα να έρθω σε επαφή μόνο μέσω συνομιλίας, αλλά οι βοηθοί δεν εμφανίστηκαν ή βγαίνουν εκτός σύνδεσης στην αρχή της συνομιλίας, χωρίς να διευκρινιστεί το πρόβλημα

Αυτόματη μετάφραση:
atuamae12
πριν από 2 έτη

Hello,

aside from the fact that you can't get in touch with the live chat, can you answer the other questions, please?

Have you ever withdrawn from this site before, please? To be more precise, is our account fully verified, at the moment?

Have you tried to contact the casino by email?

Thank you in advance.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
πριν από 2 έτη

I will try to explain it in english. I have finished the no desposit bonus, all the wagering. I am trying to communicate with this casino in order to verify my documents, to withdrawal the winnings. However, the casino hasn't respond to this day. So, I ask you, Guru Casino, to help me get in touch with 24VIPCASINO. Thank you for all your effort.

πριν από 2 έτη

Δεν έχω κάνει ανάληψη χρημάτων από αυτόν τον ιστότοπο στο παρελθόν. Έκανα μπόνους εγγραφής.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

I will try to explain it in english. I have finished the no desposit bonus, all the wagering. I am trying to communicate with this casino in order to verify my documents, to withdrawal the winnings. However, the casino hasn't respond to this day. So, I ask you, Guru Casino, to help me get in touch with 24VIPCASINO. Thank you for all your effort.

πριν από 2 έτη

Hello and thank you.

So your account has not been fully verified yet. Have you received instructions on how to verify your account?

Is there any particular document you find hard to provide, maybe?

Allow me to say that in case of the first withdrawal, we allow casinos 14 full days to complete the verification and proceed with the payouts. When did the verification start, please?

πριν από 2 έτη

Δεν έχω κάνει ανάληψη χρημάτων από αυτόν τον ιστότοπο στο παρελθόν. Έκανα μπόνους εγγραφής.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

I see, well I can't provide you with some direct contact, I'm afraid.

If the 14 full days period runs out, and the casino is not able to sort things out,

only then I would suggest you submit a complaint, meaning that our Complaint Team will try to help you.

I will wait for your answers now.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα