Γεια σας,
Θα έλεγα ότι πρέπει να είσαι επίμονος σε αυτή την περίπτωση. Μερικοί παίκτες πληρώθηκαν, αλλά χρειάστηκε αρκετός χρόνος, ειλικρινά.
Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε το epost hansenboss88 που αναφέρεται στην ανάρτησή του:
"Χρειάζομαι βοήθεια για την απόσυρση από αυτό το Καζίνο,
Το μόνο δυνατό είναι να επικοινωνήσετε μαζί τους με αληθινή ανάρτηση, που χρειάζονται μέρες για να λάβετε μόνο μια απάντηση. Αρχικά μου λένε ότι μπορώ να κάνω ανάληψη μόνο με την ίδια μέθοδο που χρησιμοποίησα για την κατάθεση και που θα ήθελα να κάνω (Revolut Mastercard). Και τώρα λένε ότι δεν λειτουργεί και πρέπει να χρησιμοποιήσω γρήγορη τραπεζική μεταφορά. Δεν ξέρω τι είναι αυτό. Αλλά σταμάτησαν να μου απαντούν. Έχω χρησιμοποιήσει το Revolut ως ανάληψη για όλα τα καζίνο, οπότε είναι περίεργο που λένε ότι δεν λειτουργεί"
Hello,
I'd say you should be persistent in this case. Some players got paid but it took quite a while, frankly.
You can also try the epost hansenboss88 mentioned in his post:
"I need help to withdrawal from this Casino,
Its only possible to contact them true epost, that take days to only get a answer. They first says that i only can withdrawal with the same method i used for the deposit and that i would like to do ( Revolut Mastercard). And now they says that its dont work and i need to use rapid bank transfer. I dont know what that is. But they stopped answer me. I have used Revolut as a withdrawal for all casino, so its strange they saying its not working"
Αυτόματη μετάφραση: