ΦόρουμΚαζίνο24CasinoBet - γενική συζήτηση

24CasinoBet - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από Anonymized436
|
6071 προβολές 29 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
Radka
πριν από 1 έτος

It's definitely far to long.

To be honest I wasn't expecting this at all.

I wrote to them 2 weeks ago, that I'll try to ask IBAS or somebody similar to be part in resolving this, maybe that help a bit.

Anyway, fingers crossed for rest of you guys.

AMIRALOVE
πριν από 1 έτος

I'm sorry the translated text does not make much sense to me. 

I would wait for the complaint and involve the lawyer afterward, but it's up to you of course.

I urge you to play only in casinos with at least a good reputation, you can always check the casino review here on our website and decide whether it's safe to deposit your money.

This site is NOT a good choice if I may say:

file



πριν από 1 έτος

Γεια, ήθελα να σας ενημερώσω για την περίπτωσή μου που δυστυχώς έχει χαρακτηριστεί από εσάς ως άλυτη. Στις 30 Ιουνίου 2022 ζήτησα ανάληψη 1800 € και μετά από 3 μήνες συγγνώμης και ψέματα έλαβα ένα email (συνημμένο) σήμερα 30 Σεπτεμβρίου 2022 στο οποίο απορρίφθηκε το αίτημα ανάληψης, χωρίς να διευκρινιστεί κανένας λόγος για την άρνηση και καλώντας με να προσπαθήσω ξανά για να ξανακάνουμε την απόσυρση. Σκεφτείτε ότι ο λογαριασμός μου είχε επαληθευτεί και το IBAN του τραπεζικού μου λογαριασμού είναι μόνο στο όνομά μου και ανήκει στον ίδιο λογαριασμό με τον οποίο έκανα αρκετές καταθέσεις σε αυτήν την άθλια πλατφόρμα. Σήμερα επανέλαβα την ανάκληση ενημερώνοντάς τους ότι θα ληφθούν νομικά μέτρα εάν αρνηθούν ξανά να διεκπεραιώσουν την πληρωμή μου. Σας ζητώ από τον γκουρού του καζίνο για περαιτέρω συμβουλές και εάν από την εμπειρία σας πιστεύετε ότι δεν θα κάνει ποτέ την πληρωμή. Ευχαριστώ για την ΠΡΟΣΟΧΗ σου.

file

Αυτόματη μετάφραση:
Primiera
πριν από 1 έτος

Hello there, I'm sorry we were not able to help you through the complaint. The casino was rewarded with black points, sadly the current reputation is pretty low and it makes it more complicated to get in touch with such casinos. 🙁 Quoting from the complaint now:

"We have sent numerous emails and tried to communicate with live chat representatives as well as with affiliate team members. Unfortunately, all efforts to resolve any kind of issue have died as the complaints grew in numbers. We strictly recommend staying away from 24CasinoBet. I wish I could be of more help."

πριν από 1 έτος

Έκανα ξανά την ανάληψη των 1800 € στέλνοντας τα έγγραφα και το υπέροχο είναι ότι μου είπαν ότι θα χρειαστούν 7-21 εργάσιμες ημέρες όπως ήταν στις 30 Ιουνίου όταν ζήτησα για πρώτη φορά την ανάληψη. Φοβάμαι ότι με αυτό το παιχνίδι θα αρνηθώ αναλήψεις μετά από 90 μέρες αναμονής και θα το ζητήσω και μετά θα περιμένω ποιος ξέρει πόσο καιρό, δεν θα έχω ποτέ τα χρήματα. Θα τους ψάξω προσωπικά αν δεν έχω τα χρήματά μου και λυπάμαι που σας το λέω, αλλά δεν είναι δίκαιο να μεσολαβείτε με αυτόν τον διαδικτυακό ιστότοπο που έχει αποδειχθεί ότι είναι απάτη. Πρέπει να το βάλεις στη μαύρη λίστα χωρίς καμία αμφιβολία, ξέρω ότι το διαφημίζεις με αρνητικό τρόπο και δεν το προτείνεις αλλά ακόμα και μια κακή διαφήμιση είναι πάντα διαφήμιση. Ωστόσο, αν έχετε κάποια συμβουλή για μένα, σας ακούω πάντα και σας ευχαριστώ για την προσοχή σας. με εκτιμιση

Αυτόματη μετάφραση:
Primiera
πριν από 1 έτος

Hello, I'm sorry that this happened to you. I'm far from educating you now, but I feel that would be quite good if you could check each casino in advance next time you like to play. We try to review especially bad casinos so players are worn in advance. This particular casino even provides fake games and is currently unlicensed, personally, I'd say that 1,5 points out of 10 - is not an advertisement:

file

Normally, we would suggest contacting the licensing authority, but as I already mentioned, this casino is currently without any license.

I'm truly sorry.

Primiera
πριν από 1 έτος

Yes, you are not the first who could not get his winnings. It's a shame that casinos like this still exist...

πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka ευχαριστώ για την απάντηση. Θα σας κρατάω ενήμερους εάν υπάρχουν νέα. Ενας χαιρετισμός

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Yes, you are not the first who could not get his winnings. It's a shame that casinos like this still exist...

πριν από 1 έτος

Hello there,

what has happened, please? Do you feel you need help? Submit a complaint and we will try to investigate. If the casino fails to cooperate, it will be rewarded with black points at least.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka ευχαριστώ για την απάντηση. Θα σας κρατάω ενήμερους εάν υπάρχουν νέα. Ενας χαιρετισμός

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi there,

that would be very kind.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα