πριν από 1 έτος
Είναι Δευτέρα, οπότε αναρωτιόμουν μήπως υπήρξε κάποιος θετικός τζίρος;
Σας εύχομαι καλή τύχη, φυσικά!
It's Monday, so I was wondering whether there has been some positive turnover, perhaps?
Wish you luck, of course!
Είναι Δευτέρα, οπότε αναρωτιόμουν μήπως υπήρξε κάποιος θετικός τζίρος;
Σας εύχομαι καλή τύχη, φυσικά!
It's Monday, so I was wondering whether there has been some positive turnover, perhaps?
Wish you luck, of course!
Ναι κυρία μου. Όταν επέστρεψαν, έπαιξα ένα ζευγάρι και κέρδισα. 2 πληρώθηκαν χθες. Το 1 μου χρωστάει ακόμα και το 1 μόλις με απέρριψε. ΟΛΑ τα ίδια δίκτυα συνεργατών/αδελφών.
Yes Ma'am. When they came back up I played a couple and won. 2 paid yesterday. 1 still owes me and 1 just declined me. ALL same partner/sister networks.
Χαίρομαι που οι δύο πληρωμές από το καζίνο έγιναν χωρίς προβλήματα.
Όσο για αυτό που σας χρωστάει ακόμα, πόσο καιρό συνεχίζεται;
Επιπλέον, η απόρριψη απόσυρσης ήταν γιατί; Είχε λόγο το καζίνο;
I am glad that the two payments from the casino went through without problems.
As for the one that is still owed to you, how long has it been going on ?
Additionally, rejected withdrawal was why ? Did the casino have a reason ?
Ναι. Άλλα καζίνο είναι μια μεγάλη ταλαιπωρία. Συνεχίζουμε 3 εβδομάδες τώρα. Κάθε μέρα υπάρχει μια συζήτηση ζωντανής συνομιλίας. Που ΟΛΟΙ γνωρίζουμε πόσο ευχάριστα είναι. Σήμερα, ΞΑΝΑ, μου είπαν ότι η διεύθυνση του πορτοφολιού μου δεν ήταν σωστή και ΤΩΡΑ γι' αυτό ΑΚΟΜΑ κάθομαι και περιμένω.
ΑΛΛΟΙ, ΤΑ ΙΔΙΑ Καζίνο αδελφών/συνεργατών με έχουν πληρώσει πολλές φορές.
Μπορεί να ανοίξει καταγγελία τη Δευτέρα. Δίνοντάς τους τόσο καιρό...θα περάσουν επίσημα 3 εβδομάδες από τότε που υπέβαλα το αίτημα ανάληψης.
Yup. Other Casino is a major hassle. We are going on 3 weeks now. Every single day there is a Live chat discussion. Which we ALL know how pleasant those are. Today, AGAIN, I was told my wallet address wasnt correct and NOW thats why I STILL sit and wait.
OTHERS, SAME Sister/partner Casinos have long paid me several times over.
May be opening a complaint on Monday. Giving them that long...that will be officially 3 weeks since I put the withdraw request in.
Θα υπέβαλα την καταγγελία τώρα, πρέπει να πω. Απέχω πολύ από το να κάνω τελικές κρίσεις, αλλά από αυτό που είπες, φαίνεται σαν μια ηλίθια δικαιολογία από το καζίνο 🙁
I would submit the complaint now, I must say. I'm far from making final judgments, but from what you said, it seems like a stupid excuse made by the casino 🙁
Ανοίγοντας ένα τώρα. Αρρωστημένο από αυτό. Θα έπρεπε σίγουρα να πληρωθεί σήμερα!
Opening one now. Sick of this. Should have for sure been paid today!
Έχω μια υπόθεση που περιμένει την απάντησή σας...δεν είμαι σίγουρος αν είναι από εμένα ή το Καζίνο
I have a case waiting "your" reply...not sure if its from me or the Casino
Η σωστή κίνηση γιατί η τόση αναμονή σίγουρα δεν είναι ευχάριστη. Τώρα λοιπόν περιμένουμε να δούμε αν θα πάρετε τα χρήματά σας ή αν ακούσετε κάτι νέο από το καζίνο. Τέλος πάντων, θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε αν έχετε κάτι νέο;
The right move because waiting so long is certainly not pleasant. So now we wait to see if you get your money or if you hear something new from the casino. Anyway, could you let us know if you have anything new ?
Νομίζω ότι σε αυτήν την περίπτωση θα ήταν σκόπιμο να χρησιμοποιήσετε το κουμπί "απάντηση" επειδή ο παίκτης θα ειδοποιηθεί για την απάντησή σας. Μπορείτε να συντομεύσετε το χρόνο για την απάντηση που περιμένετε. 🙂
I think in this case it would be appropriate to use the "reply" button because the player will be notified of your reply. You can shorten the time for the answer you are waiting for. 🙂
Αν εννοείτε να περιμένετε απάντηση από το(τα) Καζίνο. Καλή τύχη Μεγάλε. Lemee ξέρεις πώς γίνεται αυτό. Χαχαχα
If you mean waiting for a response by the Casino(s). Good Luck Big guy. Lemee know how that turns out. Lol
Παρακαλώ αν κάποιος μπορεί να φτάσει στον κήπο Slots one...!!
Please if someone can get to the Slots garden one...!!
Μάλλον δεν καταλάβαμε ο ένας τον άλλον. Ακόμη περιμένουμε την έρευνά μας και την απάντησή μας, επομένως σημαίνει ότι όταν ανοίγετε την καταγγελία σας, λέει "Περιμένω να απαντήσει ο Γκουρού του Καζίνο" στο μπλε πλαίσιο επάνω δεξιά. Αν περιμέναμε απάντηση από το καζίνο, θα το ξαναβλέπατε στο μπλε πλαίσιο. 🙂
I guess we didn't quite understand each other. We are still waiting for our investigation and our reply, so it means that when you open your complaint, it says "Waiting for Casino Guru to reply" in the blue box on the top right. If we were waiting for a response from the casino, you would see it again in the blue box. 🙂
Όσο για το καζίνο που λες, η Πετρονέλα προσπαθεί να μάθει όσα περισσότερα μπορεί για την κατάσταση και θα δούμε που θα πάει. Όταν έχει όλα όσα χρειάζεται, πιστεύω ότι θα προσπαθήσει να επικοινωνήσει με το καζίνο. Στο μεταξύ, πρέπει να κάνουμε υπομονή.
Ωστόσο, καλό θα ήταν να κάνετε διάκριση μεταξύ των καζίνο και επομένως αν έχετε πρόβλημα με ένα συγκεκριμένο, κρατήστε τη συζήτηση κυρίως στο επίσημο νήμα του καζίνο: https://casino.guru/forum/casinos/slots-garden-casino ---Γενική Συζήτηση
Θα ήταν δυνατό αυτό;
As for the casino you're talking about, Petronela is trying to find out as much as she can about the situation and we'll see where it goes. When she has everything she needs, I believe she will try to contact the casino. In the meantime, we have to be patient.
However, it would also be good to differentiate between casinos and therefore if you have a problem with a particular one, keep the conversation mainly in the official casino thread: https://casino.guru/forum/casinos/slots-garden-casino---general-discussion
Would that be possible ?
Γεια, θα ήθελα μια γνώμη από εσάς - παίζω σε ένα καζίνο και έχω την αίσθηση ότι περιορίζουν τον αλγόριθμο περιστασιακά - είναι πολύ περίεργο μερικές μέρες να λαμβάνετε κανονικά ποσά δωρεάν περιστροφών σχεδόν σε κάθε παιχνίδι που παίζετε - μερικές φορές μετά από 50+ περιστροφές, μερικές φορές χρειάζονται περισσότερα - αλλά τουλάχιστον τα παίρνετε τακτικά - άλλες μέρες - ίδια παιχνίδια με τα ίδια παιχνίδια - τίποτα για μέρες και μέρες - είναι φυσιολογικό ή είναι όντως ότι απορρίπτουν τον αλγόριθμο ίσως σχετικά με τον αριθμό των παικτών ή αν υπάρχουν πάρα πολλά κέρδη; Δεν είναι μόνο σε ένα παιχνίδι, αλλά και σε όλα τα παιχνίδια που παίζω τακτικά ξανά και ξανά. Ίσως είναι μόνο αυτό το συγκεκριμένο idk καζίνο.
Hi, I would like an opinion from you guys - I am playing in a casino and I have the feeling that they turn down the algorithm occasionally - it is very odd that some days you get normal amounts of free spins in almost every game you play - sometimes after 50+ spins sometimes it takes more - but at least you get them regularly - at other days - same spinning amount same games - nothing for days and days - is that normal or is it really that they turn down algorithm maybe regarding of the number of players or if there are too many winnings? It is not only at one game it is at all the games I am regularly playing over and over. Maybe it is only that specific casino idk.
Γεια, νομίζω ότι θα ήταν πάντα καλό να έχουμε κάποιες αποδείξεις για τέτοιες σκέψεις, γιατί χωρίς αυτήν είναι πάντα απλώς μια εικασία. Τέλος πάντων, ποιο καζίνο είναι αυτό στο οποίο έχετε τέτοια αίσθηση;
Επίσης, δεν νομίζω ότι είναι κάτι που θα ήταν εντελώς ασυνήθιστο και δεν νομίζω ότι θα απέρριπτε έναν αλγόριθμο. Αν ένα καζίνο το έκανε αυτό, δεν νομίζω ότι θα έπαιρνες δωρεάν περιστροφές ή πολύ λίγες, αφού θα μπορούσαν να το προσαρμόσουν.
Hi, I think it would always be good to have some proof for such considerations, because without it it is always just some guesswork. Anyway, which casino is it in which you have such a feeling ?
I also don't think it's something that would be totally unusual and I don't think that would turn down an algorithm. If a casino did that, I don't think you would get free spins or very little since they could adjust it.
ΜΙΣΩ να πιστεύω ότι είναι αλήθεια. Γιατί γιατί να παίξω τότε αν κάποιος έχει τον έλεγχο του παιχνιδιού μου και δεν είναι τυχαίο. Θα σταματούσα να παίζω σήμερα αν ήξερα ότι συμβαίνει αυτό.
Id HATE to think that is true. Because why play then if someone has control of my play and its not random. I would quit playing today if I knew that this is happening.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.