Τι είναι το ενσυναίσθητο μάρκετινγκ;
Η ενσυναίσθηση είναι η ικανότητα να βλέπεις γεγονότα και καταστάσεις από την οπτική γωνία του άλλου — να βάλεις τον εαυτό σου στη θέση του. Για τις επωνυμίες, το ενσυναίσθητο μάρκετινγκ είναι να δούμε τον κόσμο μέσα από την οπτική γωνία του χρήστη. Σας βοηθά να τοποθετήσετε τον πελάτη στο κέντρο της στρατηγικής μάρκετινγκ και να εργαστείτε προς τα έξω , παραδείγματα μάρκετινγκ ενσυναίσθησης, οικοδόμηση μάρκετινγκ ενσυναίσθησης, ενσυναίσθηση στο μάρκετινγκ περιεχομένου, μάρκετινγκ που βασίζεται στην ενσυναίσθηση, πρότυπο σχεδίου μάρκετινγκ, σχέδιο μάρκετινγκ, σχέδιο μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης, πώς να δημιουργήσετε ένα σχέδιο μάρκετινγκ, πρότυπα σχεδίων ψηφιακού μάρκετινγκ, πώς να κάνετε ένα σχέδιο μάρκετινγκ, Το ενσυναίσθητο μάρκετινγκ είναι η σύνδεση με τους πελάτες. Έχει να κάνει με το να μπουν μέσα στο μυαλό τους και να κατανοήσουν τις εμπειρίες, τους φόβους, τις επιθυμίες, τις ανάγκες και τις ελπίδες τους. Ως άνθρωποι, όλοι κλαίμε, θυμώνουμε ή εκνευριζόμαστε, γελάμε και αγαπάμε. Αυτά τα συναισθήματα προκύπτουν από μια συναισθηματική εμπειρία. Η ενσυναίσθηση στις πωλήσεις αναφέρεται στην ιεράρχηση των συναισθημάτων και των συναισθημάτων των πελατών. Σεβόμενος και κατανοώντας τις προοπτικές και τη σκέψη των πελατών, ένας πωλητής μπορεί να οικοδομήσει εμπιστοσύνη και να καλλιεργήσει μια υγιή σχέση με τους πελάτες του. Όπως λένε, οι άνθρωποι αγοράζουν από τους ανθρώπους που εμπιστεύονται. Η ενσυναίσθηση είναι η ικανότητα να βλέπεις γεγονότα και καταστάσεις από την οπτική γωνία του άλλου — να βάλεις τον εαυτό σου στη θέση του. Για τις επωνυμίες, το ενσυναίσθητο μάρκετινγκ είναι να δούμε τον κόσμο μέσα από την οπτική γωνία του χρήστη. Σας βοηθά να τοποθετήσετε τον πελάτη στο επίκεντρο της στρατηγικής μάρκετινγκ και να λειτουργήσετε προς τα έξω.
Ωστόσο, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι το να έχετε ενσυναίσθηση σημαίνει επίσης να είστε γνήσιοι — δεν μπορείτε να δημιουργήσετε συναισθηματικές εκστρατείες μάρκετινγκ με μοναδικό σκοπό τη χειραγώγηση των πελατών.
Η ενσυναίσθηση είναι πιστευτή όταν δημιουργεί αυθεντικές συνδέσεις μεταξύ επωνυμιών και χρηστών. Πρέπει να χτίσετε εμπιστοσύνη και οργανικές σχέσεις καθ' όλη τη διάρκεια του ταξιδιού του πελάτη.
Γιατί είναι σημαντική η ενσυναίσθηση στο μάρκετινγκ;
Έχουμε περιγράψει πώς λειτουργεί η ενσυναίσθηση στο μάρκετινγκ, αλλά υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους είναι σημαντική, ειδικά το 2021 και μετά.
Το συναίσθημα και η σύνδεση είναι πιο απαραίτητα τώρα από ποτέ. Ο τρόπος που ζούμε και εργαζόμαστε έχει αλλάξει με τρόπους που δεν μπορούσαμε να φανταστούμε. Το "Business as usual" ανήκει στο παρελθόν, επειδή δημιουργούνται πολλά συναισθήματα για το μέλλον — και αυτά τα συναισθήματα επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αντιδρούν στις καμπάνιες μάρκετινγκ.
Το εύρος των ανθρώπινων συναισθημάτων είναι τεράστιο, από θετικά συναισθήματα όπως χαρά, ενδιαφέρον και έκπληξη, έως τα πιο αρνητικά, όπως ο φόβος, ο θυμός ή η λύπη (ο θυμός, ειδικά, μπορεί να είναι ένα ισχυρό κίνητρο για την κοινή χρήση περιεχομένου). Οι εκστρατείες πρέπει να είναι προσανατολισμένες στην πρόκληση και τη σύνδεση με αυτά τα πραγματικά συναισθήματα.
Ενώ οι επωνυμίες εξακολουθούν να θέλουν να πουλήσουν προϊόντα και υπηρεσίες και να αποφέρουν έσοδα, ο τρόπος με τον οποίο μετακινούν τους χρήστες μέσω της διοχέτευσης πρέπει να αλλάξει. Και αυτή η προσέγγιση πρέπει να είναι από τη βάση.
Προσαρμόστε το μάρκετινγκ περιεχομένου σας, επανεξετάστε το ταξίδι του πελάτη και εκπαιδεύστε τους υπαλλήλους σας σχετικά με τα οφέλη της πρόκλησης συναισθημάτων στα κανάλια μάρκετινγκ.
Πώς να χρησιμοποιήσετε την ενσυναίσθηση στο μάρκετινγκ
Το μάρκετινγκ επωνυμίας βρίσκεται σε μια τροχιά εδώ και πολύ καιρό: πουλήστε προϊόντα και ενισχύστε την εικόνα της επωνυμίας σας δίνοντας έμφαση στα χαρακτηριστικά της εταιρείας σας.
What is empathetic marketing?
Empathy is the ability to see events and situations from another’s perspective — to put yourself in their shoes. For brands, empathetic marketing is about seeing the world through the user’s point of view. It helps you place the customer at the center of your marketing strategy and work outwards, empathy marketing examples, building empathy marketing, empathy in content marketing, empathy based marketing, marketing plan template, marketing plan, social media marketing plan, how to create a marketing plan, digital marketing plan templates, how to make a marketing plan,Empathetic marketing is about connecting with customers. It's about getting inside their minds, and understanding their experiences, fears, desires, needs, and hopes. As humans, we all cry, get angry or annoyed, laugh, and love. These feelings arise from an emotional experience. Empathy in sales refers to prioritizing the emotions and feelings of the customers. By respecting and understanding customers' perspectives and thinking, a salesperson can build trust and foster a healthy relationship with their customers. As they say, people buy from the people they trust. Empathy is the ability to see events and situations from another's perspective — to put yourself in their shoes. For brands, empathetic marketing is about seeing the world through the user's point of view. It helps you place the customer at the center of your marketing strategy and work outwards.
But it’s important to remember that being empathetic also means being genuine — you can’t create emotional marketing campaigns for the sole purpose of manipulating customers.
Empathy is believable when it creates authentic connections between brands and users. You have to build trust and organic relationships throughout the customer journey.
Why is empathy important in marketing?
We’ve outlined how empathy works in marketing, but there are numerous reasons why it’s important, especially in 2021 and beyond.
Emotion and connection are more necessary now than ever before. The way we live and work has changed in ways we couldn’t have imagined. "Business as usual" is a thing of the past, because a lot of emotion is being generated about the future — and these emotions impact how consumers react to marketing campaigns.
The range of human emotion is massive, from positive emotions like joy, interest, and amazement, to the more negative, such as fear, anger, or sadness (anger, especially, can be a powerful motivator for sharing content). Campaigns need to be geared towards evoking and connecting with these real emotions.
While brands still want to sell products and services and bring in revenue, the way they move users through the funnel has to change. And this approach needs to be from the ground up.
Adapt your content marketing, re-examine the customer journey, and educate your employees about the benefits of evoking emotion across marketing channels.
How to use empathy in marketing
Brand marketing has been on one trajectory for a long time: sell products and amplify your brand image by emphasizing the characteristics of your company.