Ακόμα δεν έχω λάβει τα 600$ μου, εξακολουθεί να μου λέει ότι η τράπεζα St George κρατά (εκκρεμεί), εν τω μεταξύ άλλες κριτικές δημοσιεύονται στο Facebook λέγοντας εξαιρετική εμπειρία γρήγορης ανάληψης. Θα ελέγχει την απόδειξη με την τράπεζα μετά από ένα μεγάλο Σαββατοκύριακο.
Still have not received my 600$, still telling me St George bank is holding (pending), meanwhile other reviews getting posted on Facebook saying great fast withdrawal experience. Will be checking receipt with the bank after long weekend.
Γειά σου.
Δεν έχω ακούσει ποτέ για αυτόν τον ιστότοπο, πάντως, ενδιαφέρεστε να μάθω για μια δωρεάν διαδικασία καταγγελίας; Μπορεί να σας βοηθήσει:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Εάν αποφασίσετε να δημιουργήσετε ένα, χρησιμοποιήστε την επιλογή "Δεν γνωρίζω το καζίνο" και, στη συνέχεια, εισαγάγετε τον σύνδεσμο στο σώμα της καταγγελίας.
https://casino.guru/complaints/create
Hello.
I've never heard of this site, anyway, care to learn about a free complaint process? Might help you out:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
If you decide to create one, please use the option "I do not know the casino" and then insert the link into the body of the complaint.
https://casino.guru/complaints/create
Συγγνώμη δεν ξέρω. Προτείνω να τους στείλετε ένα email, ίσως.
I'm sorry, I do not know. I suggest sending them an email, perhaps.
Γεια, απλά περιπλανώμαι αν ξέρετε γιατί δεν μπορώ να συνδεθώ πια στο Ask Gamblers;
Το καταλαβαίνω όταν προσπαθώ.
Λυπούμαστε.
Αυτή η σελίδα δεν είναι διαθέσιμη στην περιοχή σας.
Χαιρετισμοί
Μαργαρίτα
Hi just wandering if you know why I can't log into Ask Gamblers anymore?
I get this when I do try.
We are sorry.
This page is not available in your region.
Regards
Margaret
Πραγματικά δεν έχω ιδέα. Προσπαθήστε να ζητήσετε την υποστήριξη του ιστότοπου, ίσως.🤷♀️
I really haven't got a clue. Try to ask the support of the site, perhaps.🤷♀️
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.