Γειά σου.
Πού ακριβώς είναι περιορισμένος ο λογαριασμός σας; Στις περισσότερες περιπτώσεις, το καζίνο θα πρέπει να παρέχει μια εξήγηση
Είσαι σίγουρος ότι δεν σου έχουν πει;
Ενημερώστε με, παρακαλώ.
Hello there.
Where exactly is your account restricted? In most cases, the casino should provide an explanation
Are you sure you haven't been told?
Let me know, please.
Λοιπόν, δεν είναι στην πραγματικότητα το όνομα, φοβάμαι. Αυτό είναι μόνο ένα μέρος της διεύθυνσης URL. Δεν είναι καθόλου χρήσιμο, συγγνώμη.
Θα μπορούσατε να γράψετε το όνομα του καζίνο; Όχι μόνο η ελλιπής διεύθυνση - αν μου επιτρέπεται.
Τι γίνεται με το θέμα σου, ρώτησες το καζίνο; Υπάρχει κάποια πρόοδος, παρακαλώ; 🤔
Well, it's not actually the name, I'm afraid. This is just a part of the URL address. It's not helpful at all, sorry.
Could you kindly write the casino's name? Not just the incomplete address - if I may.
What about your issue, did you ask the casino? Is there any progress, please? 🤔
Γεια σας, δυστυχώς, αν πάω στη συγκεκριμένη σελίδα για παράπονα, η σελίδα με στέλνει μπροστά με τις επιλογές απάντησης και μετά με στέλνει πίσω χωρίς να υπάρχει δυνατότητα ολοκλήρωσης της καταγγελίας
Hello, unfortunately, if I go to the specific page for complaints, the page sends me forward with the response options and then sends me back without the possibility of concluding the complaint
Salve purtroppo se vado nella pagina apposita per i reclami, la pagina mi manda avanti con le opzioni di risposte e poi mi manda indietro senza possibilità di concludere il reclamo
Μπορείτε να επικολλήσετε ένα βίντεο κλιπ; Ή τουλάχιστον μερικά στιγμιότυπα οθόνης. Θα προσπαθήσω να καταλάβω το πρόβλημα. Ευχαριστώ.
Could you please paste a video clip? Or at least a few screenshots. I'll try to figure out the problem. Thank you.
Αυτή είναι η τελευταία σελίδα που βλέπω και μετά με κάνει να επιστρέψω
This is the last page I see and then it makes me go back
Questa è la ultima pagina che vedo e che poi mi fa tornare indietro
Γεια σας και σας ευχαριστούμε θερμά για τη συνεργασία σας! Μπορώ επίσης να δω την τελευταία σελίδα στην οποία μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση προτού σας επιστρέψει, παρακαλώ; Προσπαθούμε να εντοπίσουμε το συγκεκριμένο βήμα, που προκαλεί το πρόβλημα. 🙏
Hello, and thank you kindly for your cooperation! May I also see the last page you can access before it gets you back, please? We're trying to localize the concrete step, which is causing the problem. 🙏
Ω σας ευχαριστώ. αλλά πρέπει να δω την προηγούμενη σελίδα, παρακαλώ. Αυτό που σας ανακατευθύνει πίσω σε αυτήν τη γενική σελίδα. 🙏
Oh, thank you. but I need to see the previous page, please. The one that redirects you back to this general page. 🙏
Γεια, αυτή είναι η σελίδα που σας ανακατευθύνει σε αυτό που έχετε ήδη δημοσιεύσει ως στιγμιότυπο οθόνης πριν ναι; Όταν κάνετε κλικ σε μία από τις επιλογές, σας μεταφέρει στη γενική σελίδα, ναι;
Hi, so this is the page that redirects you to what you already posted as a screenshot before yes ? When you click on one of the options, it takes you to the general page, yes ?
Το στιγμιότυπο οθόνης που βλέπετε, όπου στη συνέχεια παγώνει και με κάνει να επιστρέψω χωρίς να μπορώ να το δημοσιεύσω
The screenshot you see where it then freezes and makes me go back without being able to publish
Lo screenshot che vedi e dove poi si blocca e mi fa tornare indietro senza poter pubblicare
Ευχαριστώ για την απάντησή σου. Μίλησα με τη συνάδελφό μου και με συμβούλεψε ότι μερικές φορές η Ιταλία είναι μπλοκαρισμένη μαζί μας και ότι μια πιθανότητα θα ήταν να ενεργοποιήσουμε το VPN και να προσπαθήσουμε να υποβάλουμε καταγγελία με αυτόν τον τρόπο. Εάν αυτό δεν βοηθήσει, θα προσπαθήσω να σας βοηθήσω ξανά και να λύσω το πρόβλημα.
Θα το δοκιμάσετε;
Thank you for your reply. I talked to my colleague and she advised me that sometimes Italy is blocked with us and that a possibility would be to turn on the VPN and try to file a complaint that way. If that doesn't help, I'll try to help you again and solve the problem.
Are you going to try it ?
Μόλις ενεργοποίησα το αγαπημένο μου VPN, το surfshark αλλά τίποτα τη συνηθισμένη σελίδα που με μπλοκάρει στο τέλος
I just activated my favorite VPN, surfshark but nothing the usual page that blocks me in the end
Ho appena attivato la mia VPN preferita, surfshark ma niente la solita pagina che mi blocca alla fine
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.