Απογοητευμένος που έχω λογαριασμό Incave, δεν είχα χρησιμοποιήσει για αρκετό καιρό. Και τώρα ζητούν έναν κωδικό να σταλεί στο τηλέφωνό μου για να επαληθεύσουν τον λογαριασμό μου. Αυτό είναι υπέροχο, ωστόσο έχασα το τηλέφωνό μου και τον αριθμό τηλεφώνου. Και ναι, υπάρχει μια προτροπή να αλλάξετε τον αριθμό τηλεφώνου σας, ώστε να εισάγω τον νέο αριθμό τηλεφώνου μου. Και μου βγάζει ένα μήνυμα που λέει ότι αυτός ο αριθμός χρησιμοποιείται ήδη. Όπως είπα είναι νέος αριθμός που έλαβα πρόσφατα. Και δημιούργησε αυτόματα έναν αριθμό τηλεφώνου παρόμοιο με τον δικό μου που έβαλα, ποιος είναι ο αριθμός δεν έχω ιδέα. (Σίγουρα αναρωτιούνται γιατί λαμβάνουν όλα αυτά τα μηνύματα με κωδικό επαλήθευσης όμως) Και τώρα δεν μπορώ να εισαγάγω τον σωστό αριθμό τηλεφώνου και δεν μπορώ να τον διορθώσω επειδή είναι ήδη χρησιμοποιημένος αριθμός για άλλον λογαριασμό μαζί τους νομίζω ούτως ή άλλως, γι' αυτό δεν μπορώ να εισαγάγω τον αριθμό τηλεφώνου μου όπως ανέφερε το μήνυμα σφάλματος. Δεν υπάρχει λύση στο πρόβλημα γιατί δεν μπορώ να βρω τρόπο να μιλήσω σε κάποιον για να του εξηγήσω αυτήν την κατάσταση. Έτσι τώρα δεν μπορώ να παίξω στο μεγαλύτερο μέρος του καζίνο με το οποίο συνδέεται αυτός ο λογαριασμός Incave. Απογοητεύομαι που αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να επαληθεύσω ότι ο λογαριασμός είναι δικός μου και όχι, με έχει περιορίσει ακόμη και από το να μπορώ να συνδεθώ στους πραγματικούς ιστότοπους του καζίνο όταν μου δίνει την επιλογή. Παρακαλώ, εάν κάποιος άλλος μπόρεσε να βρει λύση σε ένα πρόβλημα με το ίδιο, παρακαλώ πείτε μου τι κάνατε για να διορθώσετε τον λογαριασμό σας. Ή αν κάποιος ξέρει πώς να έρθει σε επαφή με την Incave ώστε να μπορέσω να μιλήσω μαζί του για αυτήν την κατάσταση, αν θα θέλατε να μου στείλετε τον σύνδεσμο, το email ή άλλα μέσα επικοινωνίας που έχετε. Θέλω απλώς να συνδεθώ και να παίξω.
Frustrated I have a Incave account, I hadn't used for a time. And now they are requiring a code sent to my phone to verify my account. That's great, however I lost my phone and the phone number. And yes there is a prompt to change your phone number so I input my new phone number. And it gives me a message saying that this number is already in use. As I said it is a new number I recently received. And it automatically created a phone number similar to mine I inputted, who's number is it I have no idea. (Sure they are wondering why they are receiving all these messages with a verification code though) And now I am unable to enter the correct phone number and I can't correct it due to it's a already used number for another account with them I think anyway, that's why I am not able to input my phone number as the error message stated. There is no resolution to the problem because I am unable to find a way to talk to someone to explain this situation to. So now I am not able to play at most of the casino's this Incave account is affiliated with. Frustrating that this is the only way to verify the account is mine and no it even has restricted me from being able to sign in on the actual casino sites when it gives me the option. Please if anyone else has been able to get a resolution to a problem with the same, please tell me what you did to fix your account. Or if someone knows how to get in touch with Incave so I can speak with them about this situation, if you would kindly send me the link, email, or other means of contact you have. I just want to login and play.