Γεια, διέγραψα τον λογαριασμό.
Μείνε καλά ! 😊
Hi, I deleted the account.
Stay well ! 😊
Έγραψα μια κριτική εδώ, όπου εξέφρασα την ανησυχία μου για μια επωνυμία καζίνο που νομίζω ότι είχε ένα ύποπτο μοτίβο στον τρόπο συμπεριφοράς των παιχνιδιών (πολύ αμφισβητήσιμο RTP). Η κριτική δεν εγκρίθηκε επειδή νομίζατε ότι το έγραψα μόνο επειδή έχασα, τότε μπορώ να σας πω ότι έχετε παρεξηγήσει το νόημα της κριτικής επειδή στην πραγματικότητα δεν είναι να χάσω. Μπορώ να καταλάβω ότι θέλετε ένα συγκεκριμένο πρότυπο για μια κριτική εδώ, αλλά είναι πράγματι έτσι;, Έχω δει εκατοντάδες κριτικές που είναι πιο ανούσιες που έχουν εγκριθεί, οπότε αρχίζω να αναρωτιέμαι τι είδους ιστότοπος είναι αυτός αλήθεια είναι?
Μπορείτε επομένως να κλείσετε τον λογαριασμό μου
Το να παίζεις καζίνο στο Διαδίκτυο δεν είναι όπως παλιά πριν από μερικά χρόνια, έχει χειροτερέψει πραγματικά για τους παίκτες, με μειωμένο RTP κ.λπ. με μια σειρά από νέα αμφισβητήσιμα καζίνο που κυκλοφόρησαν, απλά θέλω να πω στους παίκτες εδώ να είναι πιο κρίσιμο για το πού βάζετε τα χρήματά σας
Να προσέχεις.
I wrote a review in here, where I expressed my concern about a casino brand that I think has had a suspicious pattern in how games behave (very questionable RTP). The review was not approved because you thought I only wrote this because I lost, then I can tell you that you have misunderstood the point of the review because it really isn't about me losing. I can understand that you want a certain standard for a review in here, but is that really the case?, I've seen hundreds of reviews that are more meaningless that are approved, so I'm starting to wonder what kind of site this really is?
You can therefore also close my account
Playing casino online is not the way it used to be a few years ago, it has really gotten worse for the players, with reduced RTP etc with a bunch of new questionable casinos being launched, I just want to say to the players in here be more critical of where you put your money
Take care.
Έγραψα μια κριτική εδώ, όπου εξέφρασα την ανησυχία μου για μια επωνυμία καζίνο που νομίζω ότι είχε ένα ύποπτο μοτίβο στον τρόπο συμπεριφοράς των παιχνιδιών (πολύ αμφισβητήσιμο RTP). Η κριτική δεν εγκρίθηκε επειδή νομίζατε ότι το έγραψα μόνο επειδή έχασα, τότε μπορώ να σας πω ότι έχετε παρεξηγήσει το νόημα της κριτικής επειδή στην πραγματικότητα δεν είναι να χάσω. Μπορώ να καταλάβω ότι θέλετε ένα συγκεκριμένο πρότυπο για μια κριτική εδώ, αλλά είναι πράγματι έτσι;, Έχω δει εκατοντάδες κριτικές που είναι πιο ανούσιες που έχουν εγκριθεί, οπότε αρχίζω να αναρωτιέμαι τι είδους ιστότοπος είναι αυτός αλήθεια είναι?
Μπορείτε επομένως να κλείσετε τον λογαριασμό μου
Το να παίζεις καζίνο στο Διαδίκτυο δεν είναι όπως παλιά πριν από μερικά χρόνια, έχει χειροτερέψει πραγματικά για τους παίκτες, με μειωμένο RTP κ.λπ. με μια σειρά από νέα αμφισβητήσιμα καζίνο που κυκλοφόρησαν, απλά θέλω να πω στους παίκτες εδώ να είναι πιο κρίσιμο για το πού βάζετε τα χρήματά σας
Να προσέχεις.
I wrote a review in here, where I expressed my concern about a casino brand that I think has had a suspicious pattern in how games behave (very questionable RTP). The review was not approved because you thought I only wrote this because I lost, then I can tell you that you have misunderstood the point of the review because it really isn't about me losing. I can understand that you want a certain standard for a review in here, but is that really the case?, I've seen hundreds of reviews that are more meaningless that are approved, so I'm starting to wonder what kind of site this really is?
You can therefore also close my account
Playing casino online is not the way it used to be a few years ago, it has really gotten worse for the players, with reduced RTP etc with a bunch of new questionable casinos being launched, I just want to say to the players in here be more critical of where you put your money
Take care.
Γεια, δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητο να καταλήξουμε σε μια τέτοια απόφαση αμέσως και νομίζω ότι μπορούμε να το λύσουμε. Ο λόγος για τον οποίο δεν έγινε αποδεκτή η κριτική χρήστη ήταν ότι είχαμε την εντύπωση ότι απλώς έχασες, επειδή έγραψες ότι παίζεις στο καζίνο εδώ και χρόνια, κάτι που δεν είναι κάποια σχετική πληροφορία, και μετά έγραψε ότι οι παίκτες πρέπει να μείνουν μακριά από το Dama NV. Εάν περιγράψετε λίγο περισσότερο αυτό που σας συνέβη στο καζίνο και δεν είναι απλώς "Είναι πάντα το ίδιο μοτίβο, είναι απολύτως αδύνατο να κερδίσετε οτιδήποτε οδηγεί σε απόσυρση", η κριτική μπορεί να γίνει αποδεκτή.
Πιστεύω ότι είναι απαραίτητο για τους παίκτες να δουν την εμπειρία πριν δουν ότι ένας παίκτης δεν έχει κερδίσει κάπου και παίζει σε καζίνο για πολύ καιρό. Ελπίζω να είναι εντάξει και να καταλαβαίνεις τι εννοώ.
Ωστόσο, εάν επιμένετε να κλείσουμε τον λογαριασμό σας, θα το κάνουμε. Τέλος πάντων, δεν νομίζω ότι πρέπει να καταλήξουμε σε αυτήν την απόφαση αμέσως.
Hi, I don't think it is necessary to come to such a decision immediately and I think we can sort it out. The reason why the user review was not accepted was that we had the impression that it was just about you losing, because you went on to write that you have been playing in the casino for years, which is not some relevant information, and then you wrote that players should stay away from Dama NV. If you describe a bit more what happened to you in the casino and it is not just "It is always the same pattern; it is absolutely impossible to win anything that results in a withdrawal", the review can be accepted.
I think it is necessary for players to see the experience before they see that a player hasn't won somewhere and has been playing in casinos for a long time. I hope that's okay and you understand what I mean.
However, if you insist that we close your account, we will do so. Anyway, I don't think we have to come to that decision right away.
Δεν έχω πρόβλημα με την ήττα, αλλά αν αποδειχθεί ότι ο λόγος που χάνω είναι λόγω αθέμιτου παιχνιδιού, τότε πρέπει να σου επιτραπεί να αντιδράσεις. Εννοώ ότι αυτό είναι το θέμα εδώ. Η εμπειρία μου με αυτήν την επωνυμία καζίνο είναι ακριβώς ότι πιστεύω ότι δεν είναι δίκαιο παιχνίδι. Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχω αποδείξεις, έχω μόνο την εμπειρία μου και τη σύγκριση με άλλα καζίνο, αλλά σίγουρα δεν πρόκειται για δικαστική υπόθεση όπου πρέπει να παρουσιαστούν αποδεικτικά στοιχεία, αλλά για ένα μέρος όπου οι άνθρωποι μοιράζονται τις εμπειρίες τους;
Απλώς εξεπλάγην που αυτή η κριτική δεν εγκρίθηκε, όταν βλέπω πόσες άλλες μη ενημερωτικές κριτικές εγκρίνετε, πρέπει να πω ότι σας έστειλα ένα παράδειγμα τέτοιας μη ενημερωτικής κριτικής, τότε συμφωνήσατε και τη διαγράψατε, τόσο δίκαια.
I have no problem with losing, but if it turns out that the reason I lose is because of unfair play, then you must be allowed to react. I mean that's the point here; my experience with this casino brand is precisely that I think it is not a fair game. The problem is that I have no proof, I only have my experience and comparison with other casinos, but surely this is not a court case where evidence must be presented, but a place where people share their experiences?
I was just surprised that this review was not approved, when I see how many other uninformative reviews you approve, it should be said that I actually sent you an example of such an uninformative review, then you agreed and deleted it, so fair enough.
Καταλαβαίνω τη θέση σου και ναι έχεις δίκιο που περιγράφεις τη δική σου εμπειρία. Νομίζω ότι είναι πάντα καλύτερο να δίνουμε περισσότερα στοιχεία από τα γύρω μας. Ένα άλλο πράγμα είναι ότι αν λέτε ότι πιστεύετε ότι ένα καζίνο έχει άδικα παιχνίδια ή ψεύτικα παιχνίδια ή κάτι τέτοιο, χρειάζεστε κάποια απόδειξη για αυτό. Διαφορετικά, θα μπορούσε απλώς να γίνει ότι ο καθένας θα έγραφε ό,τι θέλει μόνο και μόνο για το γεγονός ότι είναι η γνώμη και η εμπειρία του. Πρέπει ούτως ή άλλως να ακολουθούμε ορισμένους κανόνες όταν αποδεχόμαστε ή απορρίπτουμε κριτικές χρηστών και προσπαθούμε πάντα να τις κρατάμε ειλικρινείς. Δεν λέω ότι το δικό σου δεν ήταν και πιστεύω ότι είχες μια κακή εμπειρία. Χρειαζόμαστε περισσότερα από αυτό για να το αποδεχτούμε, ώστε να μην φαίνεται απλώς ότι έχασες και αυτό είναι πραγματικά το μόνο που συνέβη. Τέλος πάντων, σας ευχαριστώ για τη διορατικότητά σας, γιατί προσωπικά θεωρώ ότι είναι πιο χρήσιμο να γνωρίζω πώς σκέφτεται ένας παίκτης και χαίρομαι που μιλήσατε. Τα προβλήματα προορίζονται για επίλυση, οπότε αυτό θα έλεγα.
I understand your position and yes you are right to describe your own experience. I think it is always best to give more facts than things around. Another thing is that if you say that you think a casino has unfair games or fake games or something like that, you need some proof for that. Otherwise, it could just become that everybody would write whatever they want just for the fact that it is their opinion and experience. We have to follow some rules when accepting or rejecting user reviews anyway, and we always try to keep them honest. I'm not saying yours wasn't and I believe you had a bad experience. We need more than that to accept it so that it doesn't just look like you lost and that's really all that happened. Anyway, thank you for your insight, because I personally find it more helpful to know how a player thinks and I'm glad you spoke up. Problems are meant to be solved, so that's what I would say.
Καλημέρα,
Καλημέρα,
Ζητώ την άμεση ακύρωση του λογαριασμού μου που σχετίζεται με αυτό το email.
Ευχαριστώ.
Good morning,
Good morning,
I request the immediate cancellation of my account associated with this email.
Thanks.
Bom dia,
Bom dia,
Solicito o cancelamento imediato da minha conta associada a este e-mail.
Obrigada.
Γειά σου.
Λυπάμαι που σε αφήνω να φύγεις γιατί μου αρέσουν οι γάτες.
Λοιπόν, ο λογαριασμός σας έκλεισε.
Να προσέχεις! 🙌
Hello.
I'm sorry to let you go because I like cats.
Well, your account is closed.
Take care! 🙌
Γειά σου.
Κλείνω τον λογαριασμό σου τώρα.
Μείνε καλά!
Hello.
I'm closing your account now.
Stay well!
Γεια, βλέπω ότι έχεις ακόμα ανοιχτό παράπονο και σύμφωνα με αυτά που έγραψες θα πρέπει να λυθεί. Είναι πράγματι έτσι και πήρατε τα χρήματά σας; Όταν η καταγγελία κλείσει, θα κλείσω τον λογαριασμό σας και θα επιβεβαιώσω εδώ ότι έχει γίνει. Θα είναι εντάξει;
Hi, I see that you still have an open complaint, and according to what you wrote it should be solved. Is that really the case and did you get your money ? When the complaint is closed I will close your account and confirm here that it has been done. Will that be okay ?
Γεια σας, κλείνω τον λογαριασμό σας τώρα. 🙂
Μείνε καλά !
Hi, I'm closing your account now. 🙂
Stay well !
Ο λογαριασμός σας έχει κλείσει. Μείνε καλά! 🤞
Your account has been closed. Stay well! 🤞
Διαγραφή λογαριασμού αμέσως! Η εγγραφή είναι πολύ εύκολη, οι συνθήκες είναι δύσκολο να κατανοηθούν!
Delete account immediately! Registration is far too easy, conditions are difficult to understand!
Konto umgehend löschen! Anmeldung viel zu einfach, Bedingungen schwer erkenntlich!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.