Γεια σου Ari_barreira, η διεύθυνση email σου άλλαξε με επιτυχία σε aribarreira.10@gmail.com
Hi Ari_barreira, your email address was successfully changed to aribarreira.10@gmail.com
Γεια σας, η ακύρωση της καταγγελίας δεν είναι δυνατή, η κατάστασή της θα παραμείνει ως έχει στην ιστοσελίδα μας, ώστε να θεωρείται παράδειγμα για άλλους παίκτες. Το κλείσιμο ενός λογαριασμού δεν έχει καμία επίδραση στα παράπονα των χρηστών. Τώρα κλείνουμε τον λογαριασμό σας βάσει του αιτήματός σας. Στην ενότητα παραπόνων θα θεωρηθεί ως παράπονο από έναν ανώνυμο χρήστη. Μείνε καλά!
Hello, the cancellation of complaint is not possible, its status will remain on our website as it is, to be seen as an example for other players. Closing an account has no effect on user complaints. We are now closing your account based on your request. In complaint section it will be seen as a complaint from an anonymous user. Stay well!
Μόλις κλείνω τον λογαριασμό σου. Μείνε καλά!
I am just closing your account. Stay well!
Κλείνω τον λογαριασμό σου τώρα.
Μείνε καλά!
I'm closing your account now.
Stay well!
Γεια σου,
συγγνώμη που το ακούω, το κλείνω τώρα.
Να είσαι καλά και υγιής!
Hi there,
sorry to hear that, i'm closing it now.
Stay well and sound!
Μπορείτε να διαγράψετε τον λογαριασμό μου στο CASINO GURU με ισχύ αμέσως; Έχω ήδη στείλει email στο
radka@casino.guru αλλά ο λογαριασμός είναι ακόμα ενεργός - ευχαριστώ εκ των προτέρων
Can you please delete my account at CASINO GURU effective immediately? I already sent an email to
radka@casino.guru but the account is still active - thanks in advance
Γεια, η Radka είναι εκτός δουλειάς σήμερα. Κλείνω τον λογαριασμό σας τώρα. Μείνε καλά!
Hi, Radka is off work today. I am closing your account now. Stay well!
Γεια,
κλείσιμο του λογαριασμού σας τώρα.
Να προσέχεις!
Hello,
closing your account now.
Take care!
Γεια,
υπάρχει ακόμα ένα ανοιχτό παράπονο , υποθέτω σωστά ότι δεν χρειάζεστε πλέον τη βοήθειά μας;
Hello,
there is still an opened complaint, am I assuming correctly that you do not need our help anymore?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.