πριν από 9 μήνες
Γεια σας, ο λογαριασμός σας έχει κλείσει.
Μείνε καλά ! 🙂
Hi, your account has been closed.
Stay well ! 🙂
0
Γεια σας, ο λογαριασμός σας έχει κλείσει.
Μείνε καλά ! 🙂
Hi, your account has been closed.
Stay well ! 🙂
Γεια. Ο λογαριασμός σας έχει κλείσει τώρα. Τα καλύτερα.
Hi. Your account is closed now. All the best.
γεια
Μπορείτε παρακαλώ να κλείσετε τον λογαριασμό μου καθώς αποσυνδέομαι από όλες τις δραστηριότητες που σχετίζονται με τον τζόγο Η εμπειρία μου με αυτό με οδήγησε να πιστεύω ακράδαντα ότι πρόκειται για πλήρη απάτη και διαφθορά και ως εκ τούτου δεν είμαι πλέον διατεθειμένος να του δώσω άλλο χρόνο
Adiós Nigel
Hi
Can you please close my account as I'm signing off from all activities relating to gambling My experience with it has led me to firmly believe it's fully of dishonesty deception and corruption and as such I'm no longer willing to give anymore time to it
Adiós Nigel
γεια. Θα κλείσω τον λογαριασμό σας, σύμφωνα με το αίτημά σας τώρα. Σου εύχομαι τα καλύτερα.
hi. I will close your account, as per your request now. Whishing you all the best.
Γειά σου,
ο λογαριασμός σας έχει κλείσει.
Να είσαι καλά 🙂
Hello,
your account has been closed.
Stay well 🙂
Γεια σας, θέλω να διαγράψω τον λογαριασμό μου επειδή το παιδί μου ήταν αυτό που έπαιζε με τη συσκευή και ήταν αυτό που δημιούργησε τον λογαριασμό. Ευχαριστώ
Hello, I want to delete my account because my child was the one who was playing with the device and he was the one who created the account. Thank you
Γειά σου!
Ο λογαριασμός σας έχει κλείσει.
Φροντίστε την οικογένειά σας.
💚✨
Hello!
Your account has been closed.
Take care of your family.
💚✨
Γεια, βλέπω ότι εξακολουθείτε να έχετε ανοιχτό παράπονο μαζί μας. Αλλά έχει λυθεί ακόμα; Το καλύτερο θα ήταν αν ήταν κλειστό και προσπαθήσαμε να σας βοηθήσουμε, ή αν επιλύθηκε στο μεταξύ, γράψτε το για να το κλείσει η ομάδα μας και μετά θα έκλεινα τον λογαριασμό σας.
Πιστεύετε ότι θα ήταν εντάξει;
Hi, I see you still have an open complaint with us. But has it been resolved yet ? It would be best if it was closed and we tried to help you, or if it was resolved in the meantime, write it in so that our team could close it and then I would close your account.
Do you think that would be okay ?
Ο λογαριασμός σας έχει κλείσει τώρα. Μείνε καλά.
Your account has been closed now. Stay well.
Γειά σου!
Ο λογαριασμός σας έχει κλείσει τώρα.
Τα καλύτερα.
Hello!
Your account has been closed now.
All the best.
γεια Θα ήθελα να κλείσω τον λογαριασμό μου στο casinogurua, ο κουνιάδος μου τον δημιούργησε για να με βοηθήσει να λύσω τη διαφορά μου με ένα καζίνο, με τη βοήθειά σας
hi Iwould like to close my casinoguruaccount, my brother in law set it up to help me solve my dispute with a casino,with youre help
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.