Η υπόθεσή σας ακούγεται σαν ένα καλό υλικό για την ενότητα παραπόνων. Τέλος πάντων, λες:
"ο αριθμός που έχουν είναι λάθος"
Φαίνεται ότι τους έδωσες λάθος αριθμό τηλεφώνου, διαφορετικά δεν καταλαβαίνω ποιος μπορεί να είναι άλλος λόγος για αυτό. Παρόλα αυτά, θα πρέπει να σας πουν ποια θα πρέπει να είναι τα επόμενα βήματα αντί να σας στείλουν στη σελίδα σύνδεσης. Επομένως, εάν δεν μπορείτε να προχωρήσετε και να επιλύσετε αυτό με κάποιο τρόπο, μπορείτε να υποβάλετε μια νέα καταγγελία στον ιστότοπό μας.
Your case sounds like a good material for the complaints section. Anyway, you say:
"the number they have is incorrect"
That sounds like you gave them an incorrect phone number, otherwise I don't understand what might be another reason for it. Despite that, they should tell you what the next steps should be instead of sending you to the login page. So if you can't manage to get forward and resolve this somehow, feel free to submit a new complaint on our website.
Αυτόματη μετάφραση: