Δεν ξέρω ποιο είναι το πρόγραμμα εργασίας του προσωπικού, αλλά δεν θα χρειαστούν περισσότερες από δύο μέρες αναμονής για να επικοινωνήσει μαζί σας ένας ειδικός παραπόνων, έχετε υπόψη ότι υπάρχουν πολλά άλλα ανοιχτά παράπονα, επομένως είναι φυσιολογικό εάν πρέπει να περίμενε λίγο, αλλά δεν θα είναι πολύ.
Επίσης, η επίλυση παραπόνων μπορεί να διαρκέσει εβδομάδες και εξαρτάται πλήρως από το πόσο γρήγορα θα αντιδράσει το καζίνο. Μόλις ο ειδικός παραπόνων σας ζητήσει περισσότερες λεπτομέρειες, θα ορίσει ένα χρονόμετρο για να αντιδράσει το καζίνο στο παράπονο (διαρκεί μια εβδομάδα). Εάν το καζίνο δεν επικοινωνήσει, δίνεται μια επιπλέον εβδομάδα, εάν το καζίνο δεν αντιδράσει, τότε η υπόθεση κλείνει ως ανεπίλυτη και η βαθμολογία του καζίνο μειώνεται.
Αυτό το καζίνο δεν έχει λυμένα παράπονα (φαίνεται ότι δεν αντιδρούν σε αυτά), αλλά ποτέ δεν ξέρεις, αξίζει να το δοκιμάσεις
I don't know what the staff's work schedule is but it won't take more than a couple days of wait before a complaint specialist reach out to you, have in mind there are many other open complaints, so it's normal if you have to wait a bit, but it won't be much.
Also, the complaint resolution can take weeks and it completely depends on how quick the casino reacts to it, once the complaint specialist ask you for more details they will set a timer for the casino to react to the complaint (it's a week long), if the casino doesn't communicate an extra week is given, if the casino fails to react then the case is closed as unsolved and the casino's rating is lowered.
This casino has no solved complaints (it seems they don't react to them), but you never know, it's worth a try
Αυτόματη μετάφραση: