Ένας σαφής λόγος για έναν πάροχο τυχερών παιχνιδιών που είναι σοβαρός με την επιχείρησή του και από την άποψη του υπεύθυνου παιχνιδιού είναι εάν ένας πελάτης έχει καταφέρει να παίξει/καταθέσει χρήματα, παρόλο που είχε ζητήσει οριστικό κλείσιμο με τον συγκεκριμένο λόγο που αναφέρθηκε: Εθισμός στον τζόγο .
Εάν ο πελάτης ενημέρωσε ακόμη τον υπεύθυνο τζόγου:
α) Το καζίνο σας επέτρεπε ακόμα να παίξετε.
β) Το καζίνο έκλεισε τον λογαριασμό σας αλλά μπορέσατε να τον ανοίξετε ξανά.
γ) Καταφέρατε να παίξετε σε άλλο καζίνο με την ίδια σημείωση (άδεια χρήσης ίδιας επωνυμίας): Μερικά καζίνο διεκδικούν ξεχωριστές άδειες, παρόλο που είναι η ίδια μάρκα. Τότε δεν υπάρχει τίποτα να κάνουμε.
Ωστόσο, αυτός δεν είναι ο μόνος λόγος για πιθανή επιστροφή χρημάτων.
Αφού διαχειρίστηκα περίπου εκατοντάδες επιστροφές χρημάτων από το 2016, είμαι πρόθυμος να εξετάσω μερικές από τις εργασίες σας, δωρεάν για να αξιολογήσω τις πιθανότητες που έχετε για επιτυχή επιστροφή χρημάτων και μπορεί να σας δώσω κάποιες συμβουλές.
Μπορώ ωστόσο να βοηθήσω το πολύ 5 άτομα καθώς ο χρόνος μου είναι περιορισμένος.
Αν ενδιαφέρεστε στείλτε μου email στο: R εξήγησε εν συντομία την αποστολή σου, δεν έχω το χρόνο να διαβάσω ολόκληρο το κείμενο, επίσης να είσαι όσο πιο ειλικρινής γίνεται.
Καλή τύχη!
One clear reason for a gambling operator that is serious with their business and in terms of responsible gaming is if a customer have managed to gamble away/deposit money even though he or she had asked for a permanent closure with the specific reason mentioned: Gambling addiction.
If the customer then informed the gambling operator yet:
a) The casino still allowed you to play.
b) The casino closed your account but you were able to re-open it.
c) You managed to gamble away on another casino within the same (license same brand) note: Some casino claim separate licenses even though they are the same brand. Then there is nothing to do.
This however is not the only reasons for a possible refund.
After managing around hundreds of refund since 2016 I'm willing to look through some of your errands, for free to evaluate the chances you have for a sucessful refund, and might give you some advice.
I can however max help 5 people as my time is limited.
If you're interested email me at: Rattvistspel@gmail.com explain your errand in brief, I don't have the time to read a whole wall of text, also be as honest as possible.
Good luck!