Αρχική σελίδαΦόρουμΓενική συζήτησηMifinity - Συμπληρώθηκε το αθροιστικό όριο συναλλαγών

Mifinity - Συμπληρώθηκε το αθροιστικό όριο συναλλαγών

πριν από 9 μήνες από MO3110
|
2.161 προβολές 10 απαντήσεις |
|
πριν από 9 μήνες

Γειά σου,


Έχω ένα μικρό 5-ψήφιο άθροισμα από τη νίκη σε ένα OC στο Mifinity.

Όταν προσπαθείτε να πληρώσετε μέρος του, λαμβάνετε το παραπάνω μήνυμα. Έχω επαληθευτεί εδώ και πολύ καιρό και έχω ήδη κάνει κατάθεση και ανάληψη αρκετά, μόλις την περασμένη εβδομάδα. Δεν ξέρω καν για κανένα όριο, δεν υπάρχει τίποτα για αυτό πουθενά. Έχω ήδη επικοινωνήσει με την υποστήριξη και τώρα φοβάμαι ότι δεν θα πάρω τα χρήματα... Μπορεί κάποιος με αναφορές εμπειρίας να με βοηθήσει; Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
MO3110
πριν από 9 μήνες

Hello. Which casino are you having this issue in, please and what games was it, if I may ask? Did you get any answers from the support?🤔

πριν από 3 εβδομάδες

Ωστόσο, δεν ξέρω αν πρέπει να κάνετε ανάληψη ή έχετε την πλατφόρμα MiFinity, αλλά δεν ξέρω αν είναι ήδη εκεί ή έχουμε ήδη τον χρόνο να αποσυρθούμε και όταν εμφανιστεί η ανάληψη, αυτό είναι το μήνυμα "Το Το όριο των σωρευτικών συναλλαγών δεν έχει ακόμη συμπληρωθεί.»

αλλά ποιο όριο δεν συναντά τίποτα στην πλατφόρμα που αποτυγχάνει;! Δεν υπάρχει ανάγκη για βοήθεια γάτας που μπορεί να ρυθμιστεί και να καθαριστεί. Θα ήθελα να σας στείλω ένα email για να υποστηρίξω τους πελάτες στην πλατφόρμα και να μην λάβω κανενός είδους απάντηση. Θα μπορείτε να μου πείτε ότι αυτή είναι η σωστή ερώτηση για μένα αυτή τη στιγμή.

Σας ευχαριστώ


file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

file

Γεια σας, από χθες δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων που έχω στην πλατφόρμα MiFinity, αυτό δεν μου έχει συμβεί ποτέ και το χρησιμοποιώ εδώ και αρκετό καιρό και τώρα όταν θέλω να κάνω ανάληψη εμφανίζεται αυτό το μήνυμα "Η αθροιστική συναλλαγή σας έχει επιτευχθεί το όριο.


αλλά ποιο είναι το όριο αν δεν μπορείτε να βρείτε τίποτα στην πλατφόρμα που να μιλά για αυτό;! Δεν υπάρχει υποστήριξη συνομιλίας που μπορεί να βοηθήσει και να το διευκρινίσει αυτό. Έχω ήδη στείλει email στην υποστήριξη πελατών της πλατφόρμας και δεν έχω λάβει καμία απάντηση. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει να ξεκαθαρίσω αυτό το πρόβλημα που έχω στο μυαλό μου αυτή τη στιγμή;


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Αυτόματη μετάφραση:
soninharocha1987
πριν από 2 εβδομάδες

Hi there!

I strongly recommend:

1) searching the internet for explanation—these days I usually use Google lens every time I face a system note I could not understand

2) Please contact the Mifinity customer support center as suggested in the note. I found this email: clientservices@mifinity.com


I assume there is a time limit for when this limit occurs, and if I were to guess, you have reached the maximum number of permitted transactions.

Could you provide an explanation once you have a clearer understanding of the issue, please? This information could potentially be beneficial to others.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 εβδομάδες
Radka
πριν από 2 εβδομάδες

file

good morning

they sent me this email

soninharocha1987
πριν από 2 εβδομάδες

Hi!

So it appears only profiles or customers with fully verified financial details are able to use the wallet without limitations. That makes sense, I believe.

Did you manage to verify or fill up the aforementioned details so you can overcome the transaction limit?

Radka
πριν από 2 εβδομάδες

I already sent what they asked for and since yesterday I haven't had any response! I hope I can resolve this because after this inconvenience I will never use that platform again

soninharocha1987
πριν από 2 εβδομάδες

Clearly it's a good thing you sent them what they asked for. Now try to be a little patient and wait. I believe the support will get back to you and tell you if something is wrong, alternatively they will let you know when you have successfully verified. 

Let me know when you get a result. 

Jaro
πριν από 2 εβδομάδες

but they could at least respond to the email I sent with what they asked for and say "we will analyze it and get back to you as soon as possible"

soninharocha1987
πριν από 2 εβδομάδες

Yes, it's true that they could. I don't know exactly how it works for them because I don't use their platform. Maybe they let you know when it's all successfully behind you or if they need anything else. 🤷‍♂️

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα